Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Методичний кейс для НУШ “Вивчаємо поезію: інноваційні знахідки з літератури”
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Еволюція прав людини

Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 бал

Укажіть державу, де була прийнята "Велика хартія вольностей"

2:

З однією правильною відповіддю

1 бал

Скільки існує поколінь прав людини?

3:

З однією правильною відповіддю

1 бал

Третє покоління прав людини почало формуватися після

4:

З однією правильною відповіддю

1 бал

Хто з відомих борців за права людей присвятив своє життя борьбі з апартеїдом?

5:

З однією правильною відповіддю

1 бал

Хто з відомих борців за права людей закликав людей не чинити насилля, а боротися лише мирними методами?

6:

З однією правильною відповіддю

1 бал

Хто з відомих борців за права людей був президентом ПАР?

7:

З однією правильною відповіддю

1 бал

Хто з відомих борців за права людей сказав ці слова: "Великі уми обговорюють ідеї, середні уми обговорюють події, а дрібні - людей"

8:

З кількома правильними відповідями

2 бали

Які права відносяться до соціально - економічних? (2 відповіді)

9:

З однією правильною відповіддю

1 бал

Яке з понять не відноситься до дискримінаційних?

10:

З однією правильною відповіддю

1 бал

До якої групи прав людини належить право на освіту?

11:

З однією правильною відповіддю

1 бал

Укажіть рік прийняття Загальної декларації прав людини.

12:

З кількома правильними відповідями

4 бали

Оберіть фотографії на яких зображені борці за права людини (4 відповіді)

13:

На встановлення відповідності

4 бали

Встановіть відповідность між термінами та їх значеннями

1

Свобода

А

різновид дискримінації, який полягає у фактичному або юридичному відокремленні в межах одного суспільства тих суспільних груп, які вирізняються за расовими, тендерними, соціальними, релігійними, мовними чи іншими ознаками, та в подальшому законодавчому обмеженні їхніх прав

2

Сегрегація

Б

пов'язаний із розрізненням жінок і чоловіків за біологічною статтю

3

Право

В

здатність і можливість свідомого вольового вибору індивідом своєї поведінки. Вона передбачає певну незалежність людини від зовнішніх умов і обставин

4

Гендерний

Г

система загальнообов'язкових, формально визначених, гарантованих і забезпечених державою правил поведінки, що регулюють відносини між людьми в соціально неоднорідному суспільстві

Рефлексія від 354 учнів

Сподобався:

282 72

Зрозумілий:

267 87

Потрібні роз'яснення:

293 61
Рекомендуємо

Конституційні права, свободи й обов’язки людини та громадянина

Конституційні права, свободи й обов’язки людини та громадянина

1634

Аватар профіля Таран Ельвіра Вікторівна
Правознавство
9 клас

19 грн

Еволюція прав людини

Еволюція прав людини

122

Аватар профіля Тарасов Володимир Вячеславович
Громадянська освіта
10 клас

19 грн

Еволюція прав людини.

Еволюція прав людини.

137

Аватар профіля Нараївська Ганна Іванівна
Громадянська освіта
10 клас

35 грн

Людина в Середньовіччі

Людина в Середньовіччі

49

Аватар профіля Таран Ельвіра Вікторівна
Всесвітня історія
7 клас

20 грн

Т.О. "Взаємозв'язок людини і держави"

Т.О. "Взаємозв'язок людини і держави"

55

Аватар профіля Таран Ельвіра Вікторівна
Правознавство
9 клас

19 грн

Схожі тести

Держава і ринок

Держава і ринок

1286

Аватар профіля Баранник Володимир Васильович
Громадянська освіта
10 клас

Соціалізація особистості. Тема 3.

Соціалізація особистості. Тема 3.

584

Аватар профіля Дмитренко Валерій Віталійович
Громадянська освіта
10 клас

Соціалізація особистості

Соціалізація особистості

1904

Аватар профіля Лопаков Володимир Сергійович
Громадянська освіта
10 клас

Що ти знаєш про Україну?

Що ти знаєш про Україну?

154

Аватар профіля Кульбачна Оксана Іванівна
Громадянська освіта
2—5 клас

Особистість та її ідентичність

Особистість та її ідентичність

186

Аватар профіля Посьмашна Олена Сергіївна
Громадянська освіта
II курс