Узагальнення вивченого за темою. Діагностична робота "Текст" (за підручником Н. Кравцової)
Конструктор тестів
Узагальнення вивченого за темою. Діагностична робота "Текст" (за підручником Н. Кравцової)
Ми багато дізнались за темою «Текст».
Перевір свої знання і вміння!
Бажаю успіху!
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З кількома правильними відповідями
Познач всі правильні твердження
Що я знаю про текст?
№2:
З однією правильною відповіддю
Складовими частинами тексту є
№3:
З вибором правильної відповіді у тексті
Віднови правило, обирай зі списку.
Текст може поділятися на смислові частини — [теми, абзаци, заголовки]. Абзац — це одне або кілька [речень, слів, букв]. Абзаци [пов’язані, не пов’язані] між собою за змістом і розміщені в [довільній, логічній] послідовності. Кожен абзац пишуть з [нової сторінки, нового рядка, великої букви] з відступом.
№4:
Сортування по категоріях (перетягування в кошик)
Посортуй по комірках (є зайві назви)
Які типи і стилі текстів ти знаєш?
№5:
На встановлення відповідності
Чи вмієш ти розрізняти типи текстів?
Текст, у якому про когось або про щось розповідається, — це
текст-опис.
Текст, у якому хтось або щось описується, — це
текст-розповідь.
Текст, у якому автор / авторка переконує у правильності або неправильності висловленої думки (твердження чи питання), — це
текст-есе.
Текст, у якому автор висловлює думки та враження про якусь подію, вчинок чи явище, виражає власні почуття, — це
текст-міркування.
№6:
На встановлення відповідності
Чи вмієш ти розрізняти стилі текстів? Розглянь зображення. До якого стилю відносяться тексти у цих виданнях?
реклама, оголошення
художній
казка
науковий
енциклопедія
діловий
№7:
З вибором правильної відповіді у тексті
Прочитай текст. Визнач тип і стиль цього тексту (обери зі списку).
Миколка такий школярик гарнесенький був! Сумирний, сором'язливий, млявенький, як дівчинка. Та ще ж такий чорнобривенький, білолиций. Носик невеличкий, щічки круглесенькі. Ще й чубок кучерями.
Тип: текст- [розповідь, опис, міркування, есе]
Стиль: [художній, науковий, діловий]
№8:
З кількома правильними відповідями
Як можна скласти план? За допомогою ...
№9:
На послідовність
Розташуй речення послідовно, щоб утворився текст.
Вона ніби просила хлопчика її врятувати.
Раптом щось стукнуло у шибку.
Це прилетіла до вікна синичка.
Петрик пожалів пташку, насипав їй у годівничку їжі.
Петрик стояв біля вікна.
№10:
Із заповненням пропусків у тексті
Прочитай уривок.
Виправ помилки, пов’язані з багаторазовим повторенням одного слова. Відредагуй текст, надрукуй доречні слова із довідки (якщо не знаєш, став 0).
Довідка: журавель - птаха, він, у нього, його.
__ Восени у кущах поблизу болота хлопці знайшли журавля. У було перебите крило. Діти принесли додому. Всю зиму вони добре доглядали.
__ Журавель одужав. Радісним клекотом зустрічав весну.
№11:
Із заповненням пропусків у тексті
Оціни свої знання, вміння і свою роботу. Натискай на ..., надрукуй відповідну цифру
1 Працював / працювала цілком самостійно
2 Дорослі допомагали читати завдання, а я самостійно виконував / виконувала
3 Дорослі іноді допомагали виконувати завдання
4 Самостійно не вдалось, всі завдання допомагали виконувати дорослі
Моя оцінка -
Вітання із закінченням тестування!
За потреби виконай роботу над помилками.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: