Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Освітній бранч – сучасний формат організації роботи з учнями та вчителями. Підготовка та презентація творчих кейсів
»
Взяти участь Всі події

Діагностична робота за темою: "Досліджуємо гриби і рослини. Досліджуємо тварин".

НУШ

Для кого: 3 Клас

33 проходження

9 запитань

08.04.2021

129

3

0

Завантажити тест
Вміст тесту:

Опис, який учні побачать перед початком тестування

Перевірити якість засвоєних знань учнів.

Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 7%

До неживої природи відносять:

Запитання №2 з однією правильною відповіддю Балів: 7%

Який гриб є найотруйнішим?

Запитання №3 з однією правильною відповіддю Балів: 7%

Рослини, які мають соковите стебло, називають ...

Запитання №4 на встановлення відповідності Балів: 14%

Зазначте об'єкти, які ростуть у певному ярусі.

Ярус
1

Верхній ярус

2

Середній ярус

3

Нижній ярус

Назва
А

Трав'янисті рослини

Б

Дерева

В

Кущі

Запитання №5 з однією правильною відповіддю Балів: 7%

Чим розмножуються більшість рослин?

Запитання №6 на встановлення відповідності Балів: 14%

Зазначте правильну послідовність циклу життя рослини.

Цикл
1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

Назва
А

доросла рослина

Б

насінина

В

квітка

Г

паросток

Д

плід

Запитання №7 з однією правильною відповіддю Балів: 7%

Що утворюється в результаті процесу фотосинтезу?

Запитання №8 з кількома правильними відповідями Балів: 21%

Оберіть всі характеристики для тварини - ДЕЛЬФІН.

Запитання №9 на встановлення відповідності Балів: 14%

Утворіть ланцюг живлення із представлених тварин.

Нумерація
1

1

2

2

3

3

4

5

Об'єкт
А

Яструб

Б

Капуста

В

синиця

Г

гусінь

Опис тесту (учням цей опис не показується):

Перевірити якість засвоєних знань учнів.

Рефлексія від 25 учнів

Сподобався

25 0

Зрозумілий

24 1

Потрібні роз'яснення

23 2