Уважно прочитай запитання та завдання! Впевнена, кожне з них тобі добре знайоме! Виконай діагностичну роботу! Виконувати завдання потрібно по черзі, "перестрибувати" - не можна.
Не поспішай! У тебе все вийде!
Головне меню порталу
Уважно прочитай запитання та завдання! Впевнена, кожне з них тобі добре знайоме! Виконай діагностичну роботу! Виконувати завдання потрібно по черзі, "перестрибувати" - не можна.
Не поспішай! У тебе все вийде!
Опис, який учні побачать перед початком тестування
Уважно прочитай запитання та завдання! Впевнена, кожне з них тобі добре знайоме! Виконай діагностичну роботу! Виконувати завдання потрібно по черзі, "перестрибувати" - не можна.
Не поспішай! У тебе все вийде!
Встанови відповідність
Прикметник
Іменник
Числівник
Дієслово
Скільки?
Хто? Що?
Що робить? Що зробить?
Який? Яка? Яке? Які?
Встанови відповідність
Прикметник
Іменник
Числівник
Дієслово
називає кількість чи порядок предметів
називає дію предмета
називає предмет
називає ознаку предмета
У якому рядку всі слова є числівниками
Дієслово – це...
Визнач, яке слово в реченні є дієсловом?
У нічній тиші відпочивають натруджені руки хліборобів.
Познач всі дієслова
Прочитай текст. Випиши з тексту 5 дієслів (пиши через кому з малої букви)
Шевченків букварик
Усі знають великого українського поета Тараса Григоровича Шевченка. Він писав чудові вірші про Україну, гарно малював. А ще він написав для дітей букварика. У ньому є азбука, молитви, віршики, прислів’я. Тяжко жилося поету, але він піклувався про бідних дітей. Хотів, щоб вони вчилися грамоти.
Обери рядок, де всі дієслова вжиті у множині.
Позначте рядок у якому всі числівники кількісні
Позначте рядок у якому всі числівники порядкові
Обери антонімічні пари
відпочивати
мовчати
радіти
сумувати
говорити
працювати
Із запропонованих дієслів знайди синоніми до слова дружити
Встанови відповідність
тримати язик за зубами
не зводити очей
байдики бити
розбити глека
ледарювати
мовчати
посваритися
стежити, спостерігати
Зміни та запиши словосполучення (з малої букви і через роздільник)
Один (що робить?) - Багато (що роблять?)
учень пише ___________
літак летить _____________
квітка пахне _____________
Познач словосполучення, у яких дієслова вжиті в переносному значенні
Впишіть числівники словами у назви казок:
"Білосніжка і ___ гномів", "Вовк і ______ козенят", "____ поросят", "__________місяців","Маша і ___ ведмеді".
Визнач час дієслів:
Потонули ______________ (Обери: теперішній час, минулий час, майбутній час)
Пише ______________ (Обери: теперішній час, минулий час, майбутній час)
Співав ______________ (Обери: теперішній час, минулий час, майбутній час)
Будуватиме ______________ (Обери: теперішній час, минулий час, майбутній час)
Встанови відповідність групи дієслів і часу дієслів
прийшло, защебетав, замилувалася
копає, несе, чистить
прийде, намалює, засіє
теперішній час
майбутній час
минулий час
Запиши подане речення у минулому, теперішньому, майбутньому часі.
Зіронька (встати) .
Прочитайте словосполучення. Вкажіть рядок, у якому словосполучення написано правильно
7 (кіт), 24 (дуб), 11 (кілограм), 16 (учень)
Обери правильно написані дієслова
Запиши виділені слова, розкриваючи дужки (з малої букви через кому).
(Не) повідомляй свій пароль
(Не) надсилай свої особисті дані
(Не) погоджуйся на зустріч із незнайомцем
(Не) відповідай на незнайомі листи
В якому реченні допущено помилку в правописі дієслова?
Прочитай. Вибери з дужок потрібне за змістом дієслово і запиши його в пропусках (після дужок).
(Зацвіла, прийшла, з'явилася ) _______ весна. (Встала, ожила, пробудилась) ___________ від зимового сну природа. (Пече, пригріває, світить) _________ лагідне сонечко. (Зацвіли, виросли, розпустились) ____________ зелені листочки. (Каркають, тьохкають, щебечуть) ________ пташки.
Опис, який учні побачать після проходження тестування
Ти молодець!
Рефлексія від 27 учнів
Сподобався
Зрозумілий
Потрібні роз'яснення
Будь ласка, оцініть тест!