Тестування для діагностики рівня досягнень очікуваних результатів здобувачів освіти з теми "Словосполучення і речення"
Конструктор тестів
Тестування для діагностики рівня досягнень очікуваних результатів здобувачів освіти з теми "Словосполучення і речення"
Бажаю УСПІХІВ!
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З кількома правильними відповідями
За метою висловлювання речення бувають:
№2:
З однією правильною відповіддю
Що є основою речення?
№3:
З однією правильною відповіддю
За інтонацією розрізняють речення:
№4:
Із заповненням пропусків у тексті
Установи зв'язок між словами в реченні.
У лісі кує зозуля.
(Хто?) (що робить?) ;
(де?) .
№5:
На встановлення відповідності
Визначте вид речення за метою висловлювання. З'єднайте
Розповідне
Маринко, сходи до магазину за хлібом.
Питальне
Улітку діти грають футбол на стадіоні.
Спонукальне
Чи любиш ти грати футбол?
№6:
З вибором правильної відповіді у тексті
Розстав розділові знаки в кінці речень.
Ти знаєш що таке хліб [?, ., !] Хліб - це наше життя, наше багатство [?, ., !] У хлібину вкладено велику працю багатьох людей [?, ., !] Шануйте працю хліборобів [?, ., !] Бережіть хліб [?, ., !]
№7:
На послідовність
З поданих слів складіть речення.
козуленя
деревом
під
причаїлося
маленьке
№8:
З однією правильною відповіддю
У словосполученні ЯСНЕ НЕБО оберіть головне і залежне слово:
№9:
З кількома правильними відповідями
Вибери тільки словосполучення (Їх 4).
№10:
З однією правильною відповіддю
Визнач головні члени речення:
До лісу прийшли учні третього класу.
№11:
З однією правильною відповіддю
Визнач головні члени речення:
Біля нашого села тече широка річка.
№12:
З однією правильною відповіддю
Визнач головні члени речення:
Ми любимо природу рідного краю!
Дякую за старання!
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: