Тест:

Діагностувальна робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- (ГР2, ГР3, ГР4)

придбати тест
Ціна:

30 грн

Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис тесту (учням цей опис не показується):

Тест "Діагностувальна робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-" має такі основні завдання:


1. Перевірка знань та навичок

  • Тест дозволяє перевірити, як учні засвоїли такі мовні явища:

    • правильна вимова голосних і приголосних звуків;

    • створення звуків у коренях та префіксах;

    • правила написання префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-.

  • Завдання тесту сприяють виявленню рівня засвоєння теоретичного матеріалу та його практичного застосування.


2. Виявлення прогалин у знаннях

  • Тест додатково вчителю програм, які теми викликають труднощі в учнів і потребують додаткового опрацювання.

  • Це є основою для подальшого планування уроків та корекції навчального процесу.


3. Закріплення та узагальнення матеріалу

  • Під час тестування учні не лише демонструють свої знання, а й повторюють вивчений матеріал.

  • Тестові завдання забезпечують краще закріплення орфоепічних і орфографічних правил.


4. Формування мовної грамотності

  • Виконання завдань професійного вдосконалення навичок правильної мови та правопису.

  • Учні навчаються з використанням мовних норм на практиці, що є класом для їхньої мовної культури.


5. Самооцінка та самоконтроль

  • Тест дає можливість учням оцінити свій рівень знань та вмінь.

  • Результати роботи допомагають учням побачити свої помилки й зрозуміти, над чим потрібно працювати.


6. Підготовка до контрольних робіт та іспитів

  • Тест є першим етапом у підготовці до підсумкових контрольних робіт і державних атестацій.

  • Учні набувають досвіду виконання завдань різного рівня складності.


7. Виховання уваги та відповідальності

  • Виконання тестових завдань розвиває важливість , зосередженість та відповідальне ставлення до навчання.


Висновок:
Тест діагностичної роботи виконує функцію контролю, закріплення та узагальнення знань з теми "Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-". Він допоможе вчителю оцінити навчальні досягнення, а школярам – усвідомити свої сильні та слабкі сторони у вивчених мовних нормах.

Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 26 балів

Прочитай текст. Виконай завдання до нього.

(1) Мов мурахи, хлопці вхопили човна й посунули по льоду. (2) Андрійко вскочив в човен і став спереду, а потім схилився з нього й ухопив закостенілі руки Гриня. (3) Усі діти радісно зітхнули й похвалили рятівника за його бескорисливий вчинок. (4) Усі гуртом діти повернулися на берег. (За О. Цегельською).

Порушено правила вживання прийменника у-в у реченні, позначеному цифрою

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 26 балів

Прочитай текст. Виконай завдання до нього.

(1) Мов мурахи, хлопці вхопили човна й посунули по льоду. (2) Андрійко вскочив в човен і став спереду, а потім схилився з нього й ухопив закостенілі руки Гриня. (3) Усі діти радісно зітхнули й похвалили рятівника за його бескорисливий вчинок. (4) Усі гуртом діти повернулися на берег. (За О. Цегельською).

Орфографічну помилку допущено в реченні, позначеному цифрою

3:

З полем для вводу відповіді

1 з 26 балів

Утвори і запиши прикметник від слова радість

Запитання №4 З полем для вводу відповіді

Запитання №5 З полем для вводу відповіді

Запитання №6 На встановлення відповідності

Запитання №7 На встановлення відповідності

Запитання №8 На встановлення відповідності

Запитання №9 Множинне введення тексту

Запитання №10 Множинне введення тексту

Запитання №11 Множинне введення тексту

Запитання №12 На послідовність

Запитання №13 Множинне введення тексту

Рефлексія від 11 учнів

Сподобався:

9 2

Зрозумілий:

8 3

Потрібні роз'яснення:

8 3
придбати тест
Ціна:

30 грн

Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Діагностувальна робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- (№1)

Діагностувальна робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- (№1)

224

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

30 грн

Контрольна робота № 5 Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

Контрольна робота № 5 Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

135

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

30 грн

Контрольна робота № 5 Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- (Т №2)

Контрольна робота № 5 Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- (Т №2)

64

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

30 грн

Контрольна робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

Контрольна робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків.  Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

2647

Аватар профіля Кушнір Анастасія Миколаївна
Українська мова
5 клас

45 грн

Контрольна робота Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

Контрольна робота Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

184

Аватар профіля Німець Наталя Петрівна
Українська мова
5 клас

41 грн

Схожі тести

Прикметник

Прикметник

2171

Аватар профіля Ступак Любов Миколаївна
Українська мова
3 клас

Риторика як наука й мистецтво

Риторика як наука й мистецтво

958

Аватар профіля Поломана Наталія Василівна
Українська мова
10 клас

Лексична помилка

Лексична помилка

738

Аватар профіля Семенова Альона
Українська мова
10 клас

Прикметник

Прикметник

1288

Аватар профіля Ваховська Людмила Адольфівна
Українська мова
6 клас

Текст. Поділ тексту на речення.

Текст. Поділ тексту на речення.

1395

Аватар профіля Ревацька Світлана Сергіївна
Українська мова
5 клас