Використані джерела:
Чепурко Б. Хрещатий барвінок: читанка для позакл. читання. - Львів: Світ, 2004. - 344 с. (С. 239)
Головне меню порталу
Опублікував/ла: Мінич Світлана Миколаївна
Використані джерела:
Чепурко Б. Хрещатий барвінок: читанка для позакл. читання. - Львів: Світ, 2004. - 344 с. (С. 239)
Опис, який учні побачать перед початком тестування
1. Прочитай уважно текст мовчки, встановивши таймер - 3 хв. Запам'ятай слово, на якому ти зупинився/зупинилася через 3 хвилини. Далі дочитай увесь тві
1. Прочитай уважно текст мовчки, встановивши таймер - 3 хв. Запам'ятай слово, на якому ти зупинився/зупинилася через 3 хвилини. Далі дочитай увесь твір до кінця.
Якщо текст прочитано повністю за три хвилини - 3 бали;
якщо не менше 2/3 тексту - 2 бали;
не менше половини - 1 бал;
менше половини - 0 балів.
Словничок
рашпіль - інструмент для обробки металу
глевкий - в'язкий, клейкий
2.Виконай завдання, подані після тексту (тест).
Увага!
До завдань приступай лише тоді, коли прочитано текст.
Напиши слово, на якому ти зупинився/зупинилася, коли вийшов час- 3 хвилини.
_____
Визнач жанр прочитаного твору.
Що вирішив зробити Миколка?
Як звалася стара груша?
"Спокійні, розважливі, посидючі". Так автор описав ... .
Встанови відповідність.
Груша-ладанка
Груша-глива
Груша-дуля
Грушка-картоплянка
Груша-сагачка
плоди трохи глевкі, хвостики в них короткі і закарлючені
плоди достигають, коли бджоли понаїдаються
плоди достигають пізно, перед снігом
плоди пахнуть трохи медом, і хвостики у них довгі і прямі
плоди найбільші й найсмачніші
Як ти уявляєш собі весняний сад? Напиши відповідь (5-6 речень) на папері.
Сфотографуй відповідь, файл прикріпи у це поле!
Рефлексія від 1 учня
Сподобався
Зрозумілий
Потрібні роз'яснення
Будь ласка, оцініть тест!