Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Розвиток мовлення дошкільників: логоритмічні пісні та вправи
»
Взяти участь Всі події
Тест:

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА №4 ТЕМА 3. ІЗ ВИДИМОГО ПІЗНАВАЙ НЕВИДИМЕ ( Твори В. Рутківського, М.Вороного, В.Нестайка, Я.Стельмаха)

02.03.2024
1 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Опис тесту (учням цей опис не показується):

Діагностувальна контрольна робота створена для оцінювання знань учнів, набутих протягом вивчення творів В.Рутківського, М.Вороного, В.Нестайка та Я.Стельмаха. Містить тестові завдання різних типів, зокрема з вибором однієї та декількох правильних відповідей, на встановлення відповідності, з вводом відповіді.

Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

За родовою та жанровою приналежністю подібні всі твори, КРІМ:

2:

З кількома правильними відповідями

1.5 з 12 балів

Вірними друзями й помічниками Пилипу Швайці та його джурам були

3:

На встановлення відповідності

2 з 12 балів

Установіть відповідність між характеристикою та ім'ям героя твору

Характеристика
Ім'я
1

«Шаблюкою володіє не гірше від інших хлопців (звісно, дерев’яною). І на коні, кажуть, непогано тримається.»; «А ще ..... вміє те, про що ніхто й не здогадується. Він уміє подумки віддавати накази й прохання".

А

Пилип Швайка

2

«Смагляве обличчя і чорні вуса, геть покриті порохнявою», «З усіх уруських вивідників був чи не найвсюдисущіший і найневловиміший»; «Скільки разів на нього влаштовували засідки і ставили пастки, скільки кінних загонів розсипалося через нього по неосяжних ординських степах - і все на марне. Вислизав він, як хитрий змій. Прокрадався, неначе вовк. Або перевертень, що приймав будь яку подобу»

Б

Іван Рень

3

«...весь час вигадував різні штуки-викаблуки заради слави»

В

Санько

4

«Він щодня чистив зуби, робив зарядку й узагалі був свиня», «...учився на самі "п'ятірки", поводився в школі бездоганно, не бешкетував, не бив вікон, не вмочав косу дівчинки, що сидить попереду. у чорнило...»,

Г

Сергій Стеценко

Ґ

Карафолька

4:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Став зрадником і вбивцею заради наживи

5:

З полем для вводу відповіді

1 з 12 балів

Зображення яскравих характерів персонажів, значних (важливих) подій; розкриття авторських переживань і роздумів; віршована форма; емоційність, почуттєвість, розповідь про історичну подію, історичного героя та достовірність - усе це ознаки ___________________.

Впишіть у поле для відповіді з малої літери назву жанру та його різновиду

6:

З полем для вводу відповіді

1 з 12 балів

Що поєднувало Санька й Грицька, Яву й Павлушу, Сергія й Митька?

0600sziz-f598-726x218.png

7:

На встановлення відповідності

2 з 12 балів

Установіть відповідність між художніми засобами й прикладами

1

Мов скажена хуртовина,
Мов страшні Перуна громи,
Так ревли-стогнали струни
І той спів гудця-сіроми!

А

звертання, риторичний оклик. риторичне питання

2

Зажурився, засмутився...
Вдень не їсть, а серед ночі
Плаче, бідний, та зітхає,
Сну не знають його очі.

Б

анафора, порівняння, метафора, епітет

3

Краще в ріднім краї милім
Полягти кістьми, сконати,
Ніж в землі чужій, ворожій
В славі й шані пробувати!

В

синоніми, метафора

4

Україно! Мамо люба!
Чи не те ж з тобою сталось?
Чи синів твоїх багато
На степах твоїх зосталось?

Г

антитеза, епітети, синоніми

Ґ

гіпербола

8:

На встановлення відповідності

2 з 12 балів

Установіть відповідність між назвою твору та епізодом із нього

Назва твору
Епізод
1

«Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»

А

поховання фараона Гаменготепа на баштані в піраміді з кавунів

2

«Тореадори з Васюківки»

Б

полонений хлопець, який став сиротою, виховувався в татарській родині

3

«Євшан-зілля»

В

операція "Курка" провалилася разом з дідом Трохимом

4

«Джури козака Швайки»

Г

князь Володимир Мономах під час походу полонив сина половецького хана

Ґ

Археологи шукають манускрипт у пустелі.

9:

З полем для вводу відповіді

1 з 12 балів

Кого з героїв прочитаних творів названо нещасним диплодоком і брехіцефалом, який сам себе пошив у дурні?

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Діагностувальна робота. Із видимого пізнавай невидиме (за творчістю В.Рутківського, М.Вороного, В.Нестайка) (НУШ)

Діагностувальна робота. Із видимого пізнавай невидиме (за творчістю В.Рутківського, М.Вороного, В.Нестайка) (НУШ)

1131

Аватар профіля Лихіна Анастасія Олегівна
Українська література
6 клас

40 грн

Діагностувальна робота. Із видимого пізнавай невидиме (за творчістю Я.Стельмаха, Л.Ворониної, Зірки Мензатюк) (НУШ)

Діагностувальна  робота. Із видимого пізнавай невидиме (за творчістю Я.Стельмаха, Л.Ворониної, Зірки Мензатюк) (НУШ)

171

Аватар профіля Лихіна Анастасія Олегівна
Українська література
6 клас

40 грн

Діагностувальна робота №4 "ІЗ ВИДИМОГО ПІЗНАВАЙ НЕВИДИМЕ. Творчість В. Рутківського та М. Вороного" Тестування. Група результатів 4

Діагностувальна робота №4 "ІЗ ВИДИМОГО ПІЗНАВАЙ НЕВИДИМЕ. Творчість В. Рутківського та М. Вороного" Тестування. Група результатів 4

101

Аватар профіля Дивинська Світлана Миколаївна
Українська література
6 клас

33 грн

Контрольна робота №3 з теми «ІЗ ВИДИМОГО ПІЗНАВАЙ НЕВИДИМЕ» (тести).

Контрольна робота №3 з теми «ІЗ ВИДИМОГО ПІЗНАВАЙ НЕВИДИМЕ» (тести).

71

Аватар профіля Кілочок Валентина Анатоліївна
Українська література
6 клас

25 грн

Діагностувальна робота №3 "ІЗ ВИДИМОГО ПІЗНАВАЙ НЕВИДИМЕ"(За підр. В.Архипова,О.Авраменко,О.Заболотний) 6кл.НУШ

Діагностувальна робота №3 "ІЗ ВИДИМОГО ПІЗНАВАЙ НЕВИДИМЕ"(За підр. В.Архипова,О.Авраменко,О.Заболотний) 6кл.НУШ

564

Аватар профіля Кицара Лідія Степанівна
Українська література
6 клас

40 грн

Схожі тести

Відгадай професію

Відгадай професію

578

Аватар профіля Клешніна Марія Олегівна
Різне
5—6 років

Дикі тварини

Дикі тварини

226

Аватар профіля Кріль Тетяна Юріівна
Різне
5—6 років

Анкета для учнів 5 класу

Анкета для учнів 5 класу

266

Аватар профіля Білоцька Людмила Андріївна
Різне
5 клас

Анкета для батьків 5 класу

Анкета для батьків 5 класу

166

Аватар профіля Білоцька Людмила Андріївна
Різне
5 клас

Рівність . Безбар’єрність.

Рівність . Безбар’єрність.

855

Аватар профіля Васильева Вікторія Сергіївна
Різне
дорослі