• Всеосвіта
  • Бібліотека тестів
  • Українська мова
  • Діагностувальна робота №4. (Спрощення приголосних. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- )(тестові завдання) з теми « Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія»
Тест:

Діагностувальна робота №4. (Спрощення приголосних. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- )(тестові завдання) з теми « Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія»

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Опис тесту (учням цей опис не показується):

Даний тест створено з метою контролю рівня засвоєння та розуміння учнями 5 класу таких понять, як ЧЕРГУВАННЯ ГОЛОСНИХ І ПРИГОЛОСНИХ, УПОДІБНЕННЯ та СПРОЩЕННЯ ПРИГОЛОСНИХ, орфограм "Правопис літер, що позначають ненаголошені Е, И, О", "Правопис префіксів РОЗ-, БЕЗ-, РОЗІ-, З-, С-, ЗІ", "Спрощення у групах приголосних", "Чергування У/В, І/Й, З/ЗІ/ЗО/ІЗ".

Тестові завдання відповідають таксономії Блума : містять завдання різної складності, зокрема ті, які унеможливлюють вгадування ( завдання з самостійним пошуком помилки й записом відредагованих слів). Тестові завдання передбачають перевірку компетентностей учнів, зокрема розпізнавання в словах явищ уподібнення звуків, спрощення, чергування звуків, визначення в слові орфограм, обґрунтування написання слів, вибір прийменника, сполучника з дотриманням правил милозвучності.

Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

060074se-2a5e-940x667.png

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Уподібнення відбувається в усіх словах рядка

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Прийменник В потрібно вживати в усіх словосполученнях рядка

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Прийменник У потрібно вживати в усіх словосполученнях рядка

4:

На встановлення відповідності

3 з 12 балів

Установіть відповідність між групами приголосних та словами, у яких відбулося спрощення

Групи приголосних
Приклад
1

стн – сн

А

хвастун - хвастливий

2

здн – зн

Б

честь -чесний

3

ждн – жн

В

блиск - блиснути

4

стл – сл

Г

сердечний - серцевий

5

рдц-рц

Ґ

тиждень- тижневий

6

скн-сн

Д

проїзд- проїзний

Е

щастя - щасливий

Є

мисль -умисний

5:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Чергування голосних НЕ відбувається в словах рядка

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Орфографічні помилки допущено в усіх словосполученнях у рядку

7:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Букву Е треба писати на місці пропуску в словах рядка

8:

З полем для вводу відповіді

1 з 12 балів

Уважно прочитай поєднання слів. Знайди помилки правил милозвучності (вживання І-Й), відредагуй, впиши правильний варіант.

Троянди і айстри, удень і вночі, пішов й запитав, піца і сік, кава і омлет, сосна й ялинка, дуб і береза, гай і долина, ріка і озеро, моя і твоя, Ольга і Андрій, Степан і Марія.

Увага! Вписувати треба лише те, що потребує редагування, з малої букви через коми.

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Літеру о на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

10:

На встановлення відповідності

2 з 12 балів

Установіть відповідність між прийменниками і прикладом уживання відповідно до правил милозвучності

Прийменники
Приклади
1

ІЗ

А

060073wx-7b3f-940x667.png

2

ЗІ

Б

060073x5-bf33-940x667.png

3

ЗО

В

060073xe-e542-940x667.png

4

З

Г

060073xi-86fb-940x667.png

Опис, який учні побачать після проходження тестування

060074wp-dc4d-940x667.png

Рефлексія від 6 учнів

Сподобався:

6 0

Зрозумілий:

6 0

Потрібні роз'яснення:

6 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Діагностувальна робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- (№1)

Діагностувальна робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- (№1)

243

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

30 грн

Контрольна робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

Контрольна робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків.  Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

2665

Аватар профіля Кушнір Анастасія Миколаївна
Українська мова
5 клас

45 грн

Контрольна робота Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

Контрольна робота Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

196

Аватар профіля Німець Наталя Петрівна
Українська мова
5 клас

41 грн

Діагностувальна робота №5. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- (НУШ)

Діагностувальна робота №5.  Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- (НУШ)

534

Аватар профіля Лихіна Анастасія Олегівна
Українська мова
5 клас

40 грн

Контрольна робота № 5 Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

Контрольна робота № 5 Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

156

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

30 грн

Схожі тести

Прикметник

Прикметник

2292

Аватар профіля Ступак Любов Миколаївна
Українська мова
3 клас

Риторика як наука й мистецтво

Риторика як наука й мистецтво

1020

Аватар профіля Поломана Наталія Василівна
Українська мова
10 клас

Лексична помилка

Лексична помилка

901

Аватар профіля Семенова Альона
Українська мова
10 клас

Прикметник

Прикметник

1454

Аватар профіля Ваховська Людмила Адольфівна
Українська мова
6 клас

Текст. Поділ тексту на речення.

Текст. Поділ тексту на речення.

1543

Аватар профіля Ревацька Світлана Сергіївна
Українська мова
5 клас