Робота з формулами й уміння використовувати їх у розв'язанні задач.
Конструктор тестів
Робота з формулами й уміння використовувати їх у розв'язанні задач.
Вітаю на тестуванні. Вір у свої сили.
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
а1=5; d=3. Знайти а7 ?
№2:
З однією правильною відповіддю
а4=11; d=-2. Знайти а1 -?
№3:
З полем для вводу відповіді
а4=12,5; а6 =17,5. Знайти а5 -?
№4:
З полем для вводу відповіді
а1 =-3; а2 =4. Знайти а16 -?
№5:
З полем для вводу відповіді
а1 =4; а7 =-8. Знайти d-?
№6:
З полем для вводу відповіді
а7 =-5; а32 =70. Знайти а1 -? d-?
№7:
З полем для вводу відповіді
Знайдіть різницю і двадцятий член арифметичної прогресії 2; 5; 8... ?
№8:
З полем для вводу відповіді
Знайти четвертий, шостий і десятий члени послідовності bn , заданої формулою n-го члена bn =n2 +3n?
№9:
З полем для вводу відповіді
Підберіть одну з можливих формул n-го члена послідовності, першими членами якої є числа 4; -3; -22
№10:
З полем для вводу відповіді
Підберіть одну з можливих формул n-го члена послідовності, першими членами якої є числа 2; 9; 28; 65; 126
№11:
З полем для вводу відповіді
Знайдіть номер члена арифметичної прогресії 8,1; 8,5; 8,9, який дорівнює 13,7
№12:
З полем для вводу відповіді
Чи є арифметичною прогресією послідовність -3; 2; 7; 12 ? Знайти різницю.
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: