Теми розділу: Поняття про анімацію. Види анімації. Комп'ютерна анімація. Види комп'ютерної анімації. Растрова анімація. GIF- та WebP-анімації. Векторна анімація. Анімація в графічному редакторі Krita. Анімація руху кількох об'єктів. Поняття про морфінг. Растровий морфінг. Створення анімації з відео. Комп'ютерна анімація.
Критерії оцінювання та відповідність питань:
Група результатів 1 (ГР1): Працює з інформацією, даними, моделями
Питання, що оцінюють ГР1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30. (Всі питання, що стосуються розуміння основних понять, видів анімації, форматів файлів, програмного забезпечення, принципів роботи анімації)
Група результатів 2 (ГР2): Створює інформаційні продукти
Питання, що оцінюють ГР2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30. (Всі питання, що стосуються знань, необхідних для створення анімаційних продуктів: вибір виду анімації, формату файлу, програмного забезпечення, використання технік анімації)
Група результатів 3 (ГР3): Працює в цифровому середовищі
Питання, що оцінюють ГР3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30. (Всі питання, що стосуються використання цифрових інструментів та програмного забезпечення для створення анімації, розуміння цифрових форматів та технологій)
Група результатів 4 (ГР4): Безпечно та відповідально працює з інформаційними технологіями
Питання, що оцінюють ГР4: 18 (питання, що стосується вибору формату файлу з урахуванням прозорості, що важливо для безпечного та ефективного використання анімації в різних контекстах), 21, 22 (питання, що стосуються вибору виду анімації залежно від цілей та завдань, що демонструє відповідальне ставлення до використання технологій)
Важливо:
Цей розподіл є загальним та може бути адаптований залежно від конкретних навчальних цілей та рівня підготовки учнів.
Деякі питання можуть одночасно оцінювати кілька критеріїв.