Тест:

6 клас. Урок 27. Тематичне контрольне тестове завдання №3 для підведення підсумків, повторення і узагальнення теми "Алгоритми та програми"

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:
Тест містить питання скопійовані з: 6 клас. Урок 17. Середовище виконання алгоритмів Scratch, 6 клас. Урок 18. Алгоритми з повторенням і розгалуженням, 6 клас. Урок 19. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження, 6 клас. Урок 20. Вкладені алгоритмічні структури повторення, 6 клас. Урок 21. Вкладені алгоритмічні структури, 6 клас. Урок 22. Підготовка вхідних даних та тестування програм., 6 клас. Урок 23. Вибір теми проекту та формування груп., 6 клас. Урок 24. Пошук інформаційних матеріалів, 6 клас. Урок 25. Аналіз та систематизація відомостей (Етап роботи над проєктами)., 6 клас. Урок 26. Створення інформаційного продукту проєкту..

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Файл, створений у середовищі Скретч, називають

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Як називають виконавців у середовищі Скретч?

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Алгоритм - це...

4:

З кількома правильними відповідями

1 з 72 балів

Алгоритми можуть бути:

5:

З кількома правильними відповідями

2 з 72 балів

У лінійному фрагменті алгоритму кожна команда:

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

У циклі "Повторити N разів" тіло

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Висловлювання - це речення, яке містить:

8:

З кількома правильними відповідями

2 з 72 балів

Розгалуження - це фрагмент алгоритму, який містить:

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Неповне розгалуження

0300p5t7-88dc-812x287.png

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Неповне розгалуження

0300p5ob-2acb-524x248.png

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Повне розгалуження

0300p5ob-2acb-524x248.png

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Яке розгалуження наведене на зображені?

0300p6un-31a4-517x342.png

13:

З кількома правильними відповідями

1 з 72 балів

Які з наведених алгоритмів містять вкладені розгалуження?

0300p6qz-4c8c-586x380.png

14:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Який з наведених алгоритмів містить вкладене розгалуження?

0300p60p-79de-800x336.png

15:

З вибором правильної відповіді у тексті

1 з 72 балів

Як буде виконано наведений фрагмент алгоритму з вкладеними розгалуженнями? Вставте пропуски.

0300p69l-a2c3-512x308.png

Спочатку перевіряємо умову 1                                  [клавішу стрілка вниз натиснуто?, клавішу стрілка вгору натиснуто?], якщо умова виконується, то далі виконуємо команду                                          [говорити "Натиснуто стрілку вниз" 2 сек, говорити "Натиснуто стрілку вгору" 2 сек] і закінчуємо виконувати алгоритм.

Якщо умова 1 не виконується, то далі перевіряємо, чи виконується умова 2                                  [клавіша стрілка вниз натиснуто?, клавіша стрілка вгору натиснуто?], якщо умова виконується, то виконуємо команду                                          [говорити "Натиснуто стрілку вниз" 2 сек, говорити "Натиснуто стрілку вгору" 2 сек] і закінчуємо виконувати алгоритм.

Якщо ж і умова 2 не виконується, то виконуємо команду 0300p6ih-96d7-445x49.png і закінчуємо виконувати алгоритм.

16:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Вкажи блок-схему з повторенням

17:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд

18:

Пошук на зображенні

1 з 72 балів

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

19:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Що буде результатом виконання даної програми?0200upb9-9834-367x260.png

20:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

0200upc1-ec58-367x182.png

21:

Пошук на зображенні

1 з 72 балів

Вкажіть на внутрішній цикл

22:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Як називається структура, яка складається з цикла в циклі?0200upiy-faa6-429x259.png

23:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Скільки разів буде виконуватися команда розміщена у тілі такого циклу?

0200upjh-3e32-180x106.png

24:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

0200upmn-da57-464x407.png

25:

З вибором правильної відповіді у тексті

1 з 72 балів

Одна або кілька команд алгоритму, які можуть виконуватися більше одного разу, називається               [циклом, повторенням, розгалуженням]

26:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Як називають цикл, який входить у тіло іншого циклу?

27:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Яке розгалуження використане у даній блок-схемі?

28:

З вибором правильної відповіді у тексті

1 з 72 балів

Користувач увів значення а=8. Який напис він побачить на екрані?                [До побачення, Привіт, Напису не буде]

29:

З вибором правильної відповіді у тексті

1 з 72 балів

У програмах, розроблених у середовищі Скретч,          [можна, не можна] поєднувати команди розгалуження та повторення: вони           [можуть, не можуть] слідувати одна за одною та містити одна одну.

30:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Яку фігуру та скільки разів намалює виконавець після виконання даного фрагменту програми?

31:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Для того, щоб перевірити наскільки добре працює написана програма, її тестують.

Чи правдиве твердження?

32:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Що таке "вхідні дані" у програмуванні?

33:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Яка основна мета тестування програм?

34:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Що таке "тестування програм"?

35:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Як можна перевірити правильність введених даних у програмі?


36:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Як називається процес виявлення та виправлення помилок у програмі?

37:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Що таке вихідні дані у програмі?

38:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Який перший крок у виборі теми проекту?

39:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Який другий крок у виборі теми проекту?

40:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Який третій крок у виборі теми проекту?

41:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Який четвертий крок у виборі теми проекту?

42:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Що допоможе вибрати тему, яка відповідає інтересам та навичкам учнів?

43:

З кількома правильними відповідями

5 з 72 балів

Після вибору теми, необхідно сформувати команду для роботи над проектом. Для цього можна провести наступні кроки, оберіть потрібні кроки

44:

З кількома правильними відповідями

6 з 72 балів

Після сформування команди та початку роботи над проектом, важливо дотримуватися наступних принципів, оберіть потрібні

45:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Який з перелічених способів пошуку інформації є найбільш ефективним?

46:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Яка інформація може допомогти зрозуміти, чи є джерело інформації достовірним?

47:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Яка пошукова система є найпопулярнішою в світі?

48:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Який з перелічених видів довідників найбільш підходить для пошуку адрес та номерів телефонів компаній?

49:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Що означає скорочення URL?

50:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Як називається програма, яка збирає інформацію з Інтернету та сортує її за певними критеріями?

51:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Що таке аналіз та систематизація відомостей?

52:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Який етап у розробці проекту включає аналіз та систематизацію відомостей?

a) пошук інформаційних матеріалів

b) вибір теми проекту та формування груп

c) створення інформаційного продукту проекту

53:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Яке завдання виконується під час аналізу та систематизації відомостей?

54:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Як аналіз та систематизація відомостей допомагає при розробці проекту?

55:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Які кроки включає процес аналізу та систематизації відомостей?

56:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Чому важливо аналізувати та систематизувати інформацію при розробці проекту?

57:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Що таке інформаційний продукт проекту?

58:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Які принципи необхідно дотримуватися під час створення інформаційного продукту?

59:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Які інструменти можна використовувати для створення інформаційного продукту?

60:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Які правила використання інтелектуальної власності необхідно дотримуватися при створенні інформаційного продукту?

61:

З однією правильною відповіддю

1 з 72 балів

Що таке цільова аудиторія при створенні інформаційного продукту?

Рефлексія від 47 учнів

Сподобався:

42 5

Зрозумілий:

40 7

Потрібні роз'яснення:

44 3
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

5 клас. НУШ Урок 31. Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з теми Алгоритми та програми. Тематична контрольна робота.

5 клас. НУШ Урок 31. Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з теми Алгоритми та програми. Тематична контрольна робота.

135

Аватар профіля Булова Юлія Миколаївна
Інформатика
5 клас

32 грн

5 клас. Урок 27. Алгоритми і програми з циклами з лічильником

5 клас. Урок 27. Алгоритми і програми з циклами з лічильником

142

Аватар профіля Булова Юлія Миколаївна
Інформатика
5 клас

19 грн

8 клас. Урок 59. Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з тем: Створення та публікація веб-ресурсів. Тематичне оцінювання. Контрольне тестове завдання.

8 клас. Урок 59. Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з тем: Створення та публікація веб-ресурсів. Тематичне оцінювання. Контрольне тестове завдання.

101

Аватар профіля Булова Юлія Миколаївна
Інформатика
8 клас

60 грн

9 клас. Урок 15. Алгоритми та програми. Повторення матеріалу, вивченого раніше (у 8кл.). + конспект

9 клас. Урок 15. Алгоритми та програми. Повторення матеріалу, вивченого раніше (у 8кл.). + конспект

300

Аватар профіля Булова Юлія Миколаївна
Інформатика
9 клас

35 грн

22 грн

6 клас. Урок 27. Презентація та оцінювання проектів.

6 клас. Урок 27. Презентація та оцінювання проектів.

92

Аватар профіля Булова Юлія Миколаївна
Інформатика
6 клас

19 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2581

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1446

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

691

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

365

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

329

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас