Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Діти та війна: практичні поради щодо стабілізації емоційного стану
»
Взяти участь Всі події
Тест:

6 клас. Підсумковий тест за темою "Скретч"

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:
Тест містить питання скопійовані з: 6 клас. Підсумковий тест за темою "Скретч".

1:

Пошук на зображенні

1 з 16 балів

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 16 балів

Яку властивість було змінено?

0200k8s6-d284-258x218.png0200k8sa-6c0d-259x285.png

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 16 балів

Яку властивість було змінено?

0200k8sp-a952-205x210.png0200k8t6-ed66-202x199.png

4:

Пошук на зображенні

1 з 16 балів

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

5:

Пошук на зображенні

1 з 16 балів

Вкажіть на Контейнер команд виділеної групи у вікні середовища Скретч

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 16 балів

Вкажіть на команду, яку можна використати для перевірки, чи доторкається об'єкт до іншого об'єкта чи частини тла, що мають зелений колір

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 16 балів

Вкажіть на команду, щоб перевірити чи доторкається об'єкт межі, вказівника миші чи іншого об'єкта зі списку.

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 16 балів

Базова алгоритмічна структура, яка повторює виконання набору команд не один раз

9:

Пошук на зображенні

1 з 16 балів

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 16 балів

Що буде результатом виконання даної програми?

0200nbkt-a29d.png

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 16 балів

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

0200nbmh-dcb0-300x211.png

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 16 балів

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

0200nl85-8f5e.png

13:

Пошук на зображенні

1 з 16 балів

Вкажи на Команди, що виконуються, коли умова істинна в базовій структурі розгалуження повної форми в середовищі Скретч

14:

З однією правильною відповіддю

1 з 16 балів

Укажіть блок-схему циклічного алгоритму:

15:

Пошук на зображенні

1 з 16 балів

Обери блок, у якому в середовищи Скретч позначається цикл у розгалуженні

16:

З однією правильною відповіддю

1 з 16 балів

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт у результаті виконання алгоритму, поданого на малюнку?

0601hqzb-3b15-226x211.png

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

6 клас. Підсумковий урок. Алгорити і програми. Середовище СКРЕТЧ.

6 клас. Підсумковий урок.  Алгорити і програми. Середовище СКРЕТЧ.

369

Аватар профіля Мачківська Тетяна Миколаївна
Інформатика
5—7 клас

41 грн

Підсумковий тест 6 клас

Підсумковий тест 6 клас

97

Аватар профіля Лисканич Марія Миколаївна
Інформатика
6 клас

20 грн

6 клас. Підсумковий тест за тему: "Текстові документи"

6 клас. Підсумковий тест за тему: "Текстові документи"

183

Аватар профіля Мачківська Тетяна Миколаївна
Інформатика
6 клас

41 грн

Підсумковий тест з теми "Комп'ютерні презентації" 6 клас

Підсумковий тест з теми "Комп'ютерні презентації" 6 клас

137

Аватар профіля Кізіченко Людмила Іванівна
Інформатика
6 клас

33 грн

Підсумковий тест за темою "Моделювання" 6 клас НУШ

Підсумковий тест за темою "Моделювання" 6 клас НУШ

48

Аватар профіля Яковенко Аліна Олександрівна
Інформатика
6 клас

50 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2509

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1419

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

671

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

350

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

312

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас