Тест:

4.3 Комунікації та піар у соціальному шкільному підприємництві

26.01.2025
0 0
придбати тест
Ціна:

25 грн

Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

Яка основна мета комунікації в контексті соціального шкільного підприємництва (СШП)?

2:

З кількома правильними відповідями

1 з 28 балів

Які елементи входять до процесу комунікації?

3:

На встановлення відповідності

4 з 28 балів

Зіставте терміни з їх визначеннями:

Поняття
Визначення
1

Зворотний зв’язок

А

Зміст інформації, що передається

2

Повідомлення

Б

Сторона, для якої призначена інформація і яка готова її сприйняти

3

Одержувач

В

Сторона, яка створює та передає інформацію

4

Відправник

Г

Відповідь одержувача на отримане повідомлення

Запитання №4 На послідовність

Запитання №5 З однією правильною відповіддю

Запитання №6 З однією правильною відповіддю

Запитання №7 З однією правильною відповіддю

Запитання №8 З кількома правильними відповідями

Запитання №9 На встановлення відповідності

Запитання №10 На послідовність

Запитання №11 З однією правильною відповіддю

Запитання №12 З однією правильною відповіддю

Запитання №13 З однією правильною відповіддю

Запитання №14 З однією правильною відповіддю

Запитання №15 З кількома правильними відповідями

Рефлексія від 7 учнів

Сподобався:

7 0

Зрозумілий:

7 0

Потрібні роз'яснення:

6 1
придбати тест
Ціна:

25 грн

Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

4.4 . Роль брендування у соціальному шкільному підприємництві

4.4 . Роль брендування у соціальному шкільному підприємництві

28

Аватар профіля Овчаренко Владислав Вячеславович
Соціальне шкільне підприємництво
8—11 клас

33 грн

3.1. Формування місії та візії соціального шкільного підприємництва

3.1. Формування місії та візії соціального шкільного підприємництва

44

Аватар профіля Овчаренко Владислав Вячеславович
Соціальне шкільне підприємництво
8—11 клас

33 грн

3.3. Розроблення бізнес моделі соціального шкільного підприємництва

3.3. Розроблення бізнес моделі соціального шкільного підприємництва

46

Аватар профіля Овчаренко Владислав Вячеславович
Соціальне шкільне підприємництво
8—11 клас

33 грн

5.3 Організація виробництва та реалізація продуктів діяльності соціального шкільного підприємництва

5.3 Організація виробництва та реалізація продуктів діяльності соціального шкільного підприємництва

15

Аватар профіля Овчаренко Владислав Вячеславович
Соціальне шкільне підприємництво
8—11 клас

25 грн

Кроки створення бізнес-моделі соціального шкільного підприємства. Бізнес-процеси і зв’язки між ними

Кроки створення бізнес-моделі соціального шкільного підприємства. Бізнес-процеси і зв’язки між ними

36

Аватар профіля Овчаренко Владислав Вячеславович
Соціальне шкільне підприємництво
8—11 клас

33 грн