Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Поза хатами стежка розширювалась і прямувала попід кам’яною горою до самісінького ліска. (2) Між деревами ховався невеличкий струмок, у ньому — завжди холодна й різка джерельна водиця. (3) Трохи віддалік дорога круто забирала праворуч і опускалася в/низ до річки, блакитний відблиск якої було добре видно з/верху дерева. (4) На/весні річка в цьому місці широко розливалася, затоплюючи собою велику ділянку землі, а влітку, коли вода спадала, на лузі селилося безліч усякої дрібної звірини, і великий птах там полював. (5) Аж ген від отого лісочка, що не/виразно синів удалині, і до високого пагорба був його луг.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
№2:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) На невеличкій прогалині тут, посеред гори, розкинулася пасіка. (2) Високі дерева, підіймаючи на/зустріч сонцю своє густе гілля, оточують її з усіх боків. (3) У/середині росте трава, з квітками рясно помішана, та стоїть із десяток вуликів. (4) Сонце кидає з/верху хвилі тепла, і золоті бджоли бринять у повітрі. (5) Ось щось торкнулося моєї руки: це одна з бджілок неспішно поповзла по/моєму ліктю. (6) А я стою, затамувавши подих і не рухаючись.
Окремо в тексті пишеться сполука слів
№3:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Окремо в цьому тексті пишуться слова
№4:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) У моїй батьківщині на/світанні колишуться польовими доріжками навантажені хлібом вози. (2) Удосвіта часом кукурікають півні, вечорами линуть до/гори сині димочки. (3) У моїй батьківщині осінь по/тихеньку ступає в червоних чобітках, заквітчана в соняшники й китиці винограду. (4) Вечірні тумани заступають хороводи русалок, і зорі, на диво, сяють близько над землею, що/б можна було говорити до них. (5) У моїй батьківщині сонце ходить босоніж, підперезане бабиним літом, з червоною калиною в русявому волоссі.
Окремо в цьому тексті пишеться сполука слів
№5:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Ще над/вечір землю оповив холодний туман. (2) Значить, чекай на ніч морозну. (3) І ранній завчасний морозенко таки добре попрацював протягом ночі: настелив трави, побілив памороззю засохлі дерева. (4) У/ранці листя без/упину опадало на землю, лягало покорченими долоньками до/гори, наче все ще просило хоч краплиночку тепла. (5) Не було ні вітру, ні жодного поруху. (6) А листя падало й падало, зривалося з верховіття. (7) Здавалося, що проливається чорно-зелений сумний водограй.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
№6:
З однією правильною відповіддю
Правильно написано всі прислівники рядка
№7:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Гордий птах змахнув крильми і злетів на/зустріч новим пригодам. (2) Він уважно приглядався до всього, що було внизу. (3) Птах мав гострий зір і добре бачив, як люди збивалися з ніг, поралися по городах, згрібаючи на купи сухе картоплиння та спалюючи його разом із зів’ялим листям. (4) Дим від вогнищ тягнуло в долину, але він не стелився пасмами, а зразу ж піднімався до/гори, підфарбовуючи все не/баченою досі прозоро-блакитною аквареллю. (5) А небо, навпаки, залишалося високим і чистим, і в тій височині розкошланими клаптями вати плавали не/великі хмарки.
Окремо в тексті пишеться сполука слів
№8:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Пахне луг… (2) Вечірній туманець благеньким напиналом напнувся над усеньким лугом, а отам, коло лісу, начебто завис густіший і темніший морок. (3) А де лелеки, що прилетіли на/зустріч з вечірньою казкою? (4) Мабуть, поки вечеряв, то познімались і полетіли на лісові озера. (5) Вдивляєшся поміж кущів, поміж осоки — ніде не видно, тільки сумують вечірні сутінки. (6) А луг пахне де/далі сильніше, і груди не можуть умістити, увібрати всю його терпку свіжість, бо за/малі. (7) Дихаєш і наче оновлюєшся, в/друге на світ народжуєшся.
Окремо в цьому тексті пишуться слова
№9:
З однією правильною відповіддю
Разом пишуться всі прислівники в рядку
№10:
З однією правильною відповіддю
Позначте рядок, у якому всі прислівники пишуться разом
№11:
З однією правильною відповіддю
Окремо треба писати всі прислівники в рядку
№12:
З однією правильною відповіддю
Помилку в написанні прислівника допущено в рядку
№13:
З однією правильною відповіддю
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку
№14:
З однією правильною відповіддю
Разом треба писати всі слова в рядку
№15:
З однією правильною відповіддю
Разом треба писати всі слова в рядку
№16:
З однією правильною відповіддю
НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті
№17:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар, надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над горизонтом, уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
№18:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Як/би хто хотів почути голос самого вітру, то мусив би піти и ому на/зустріч і зупинитися посеред степу. (2) Тут, безумовно, ніщо не приєднається до и ого голосу, ніщо не стане на заваді. (3) А хто бажав би ще и перевірити вітер на/силу, то мав би глянути на тополю, яку тои нагинає до/долу. (4) А ще краще – на віковічного дуба, адже нахиляти коренастого велетня – справді неабияка потуга. (5) Вітер – це ілюзія руху, і тому на місці можемо насолоджуватися швидкістю, летом, окриленням.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
Рефлексія від 18 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: