Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Техніки релаксації для дітей та підлітків: як навчити знімати стрес через рух і звук
»
Взяти участь Всі події
Тест:

29. Прислівник. Написання прислівників

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Поза хатами стежка розширювалась і прямувала попід кам’яною горою до самісінького ліска. (2) Між деревами ховався невеличкий струмок, у ньому — завжди холодна й різка джерельна водиця. (3) Трохи віддалік дорога круто забирала праворуч і опускалася в/низ до річки, блакитний відблиск якої було добре видно з/верху дерева. (4) На/весні річка в цьому місці широко розливалася, затоплюючи собою велику ділянку землі, а влітку, коли вода спадала, на лузі селилося безліч усякої дрібної звірини, і великий птах там полював. (5) Аж ген від отого лісочка, що не/виразно синів удалині, і до високого пагорба був його луг.

Окремо в тексті треба писати сполуку слів

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) На невеличкій прогалині тут, посеред гори, розкинулася пасіка. (2) Високі дерева, підіймаючи на/зустріч сонцю своє густе гілля, оточують її з усіх боків. (3) У/середині росте трава, з квітками рясно помішана, та стоїть із десяток вуликів. (4) Сонце кидає з/верху хвилі тепла, і золоті бджоли бринять у повітрі. (5) Ось щось торкнулося моєї руки: це одна з бджілок неспішно поповзла по/моєму ліктю. (6) А я стою, затамувавши подих і не рухаючись.

Окремо в тексті пишеться сполука слів

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.

Окремо в цьому тексті пишуться слова

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) У моїй батьківщині на/світанні колишуться польовими доріжками навантажені хлібом вози. (2) Удосвіта часом кукурікають півні, вечорами линуть до/гори сині димочки. (3) У моїй батьківщині осінь по/тихеньку ступає в червоних чобітках, заквітчана в соняшники й китиці винограду. (4) Вечірні тумани заступають хороводи русалок, і зорі, на диво, сяють близько над землею, що/б можна було говорити до них. (5) У моїй батьківщині сонце ходить босоніж, підперезане бабиним літом, з червоною калиною в русявому волоссі.

Окремо в цьому тексті пишеться сполука слів

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Ще над/вечір землю оповив холодний туман. (2) Значить, чекай на ніч морозну. (3) І ранній завчасний морозенко таки добре попрацював протягом ночі: настелив трави, побілив памороззю засохлі дерева. (4) У/ранці листя без/упину опадало на землю, лягало покорченими долоньками до/гори, наче все ще просило хоч краплиночку тепла. (5) Не було ні вітру, ні жодного поруху. (6) А листя падало й падало, зривалося з верховіття. (7) Здавалося, що проливається чорно-зелений сумний водограй.

Окремо в тексті треба писати сполуку слів

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Правильно написано всі прислівники рядка

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Гордий птах змахнув крильми і злетів на/зустріч новим пригодам. (2) Він уважно приглядався до всього, що було внизу. (3) Птах мав гострий зір і добре бачив, як люди збивалися з ніг, поралися по городах, згрібаючи на купи сухе картоплиння та спалюючи його разом із зів’ялим листям. (4) Дим від вогнищ тягнуло в долину, але він не стелився пасмами, а зразу ж піднімався до/гори, підфарбовуючи все не/баченою досі прозоро-блакитною аквареллю. (5) А небо, навпаки, залишалося високим і чистим, і в тій височині розкошланими клаптями вати плавали не/великі хмарки.

Окремо в тексті пишеться сполука слів

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Пахне луг… (2) Вечірній туманець благеньким напиналом напнувся над усеньким лугом, а отам, коло лісу, начебто завис густіший і темніший морок. (3) А де лелеки, що прилетіли на/зустріч з вечірньою казкою? (4) Мабуть, поки вечеряв, то познімались і полетіли на лісові озера. (5) Вдивляєшся поміж кущів, поміж осоки — ніде не видно, тільки сумують вечірні сутінки. (6) А луг пахне де/далі сильніше, і груди не можуть умістити, увібрати всю його терпку свіжість, бо за/малі. (7) Дихаєш і наче оновлюєшся, в/друге на світ народжуєшся.

Окремо в цьому тексті пишуться слова

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Разом пишуться всі прислівники в рядку

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Позначте рядок, у якому всі прислівники пишуться разом

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Окремо треба писати всі прислівники в рядку

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Помилку в написанні прислівника допущено в рядку

13:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку

14:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Разом треба писати всі слова в рядку

15:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Разом треба писати всі слова в рядку

16:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті

17:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар, надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над горизонтом, уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.

Окремо в тексті треба писати сполуку слів

18:

З однією правильною відповіддю

1 з 18 балів

Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Як/би хто хотів почути голос самого вітру, то мусив би піти и ому на/зустріч і зупинитися посеред степу. (2) Тут, безумовно, ніщо не приєднається до и ого голосу, ніщо не стане на заваді. (3) А хто бажав би ще и перевірити вітер на/силу, то мав би глянути на тополю, яку тои нагинає до/долу. (4) А ще краще – на віковічного дуба, адже нахиляти коренастого велетня – справді неабияка потуга. (5) Вітер – це ілюзія руху, і тому на місці можемо насолоджуватися швидкістю, летом, окриленням.

Окремо в тексті треба писати сполуку слів

Рефлексія від 18 учнів

Сподобався:

17 1

Зрозумілий:

15 3

Потрібні роз'яснення:

16 2
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

📋 Написання часток "не", "ні" з прислівниками

📋 Написання часток "не", "ні" з прислівниками

168

Аватар профіля Нестерович Юліана Володимирівна
Українська мова
7 клас

33 грн

Написання НЕ та НІ з прислівниками 7 клас

Написання НЕ та НІ з прислівниками 7 клас

50

Аватар профіля Єрофєєва Світлана Анатоліївна
Українська мова
7 клас

25 грн

Написання прислівників і прислівникових сполук

Написання прислівників і прислівникових сполук

36

Аватар профіля Іскоростенська Тетяна Миколаївна
Українська мова
7 клас

33 грн

Прислівник. Написання прислівників та прислівникових сполук. Разом, окремо, через дефіс.

Прислівник. Написання прислівників та прислівникових сполук. Разом, окремо, через дефіс.

10

Аватар профіля Бонь Анастасія Володимирівна
Українська мова
7 клас та 10—11 клас

30 грн

Прислівник. Правопис прислівників.

Прислівник. Правопис прислівників.

93

Аватар профіля Лебедь Олена Валеріївна
Українська мова
11 клас

33 грн

Схожі тести

Прикметник

Прикметник

2271

Аватар профіля Ступак Любов Миколаївна
Українська мова
3 клас

Риторика як наука й мистецтво

Риторика як наука й мистецтво

1003

Аватар профіля Поломана Наталія Василівна
Українська мова
10 клас

Лексична помилка

Лексична помилка

861

Аватар профіля Семенова Альона
Українська мова
10 клас

Прикметник

Прикметник

1421

Аватар профіля Ваховська Людмила Адольфівна
Українська мова
6 клас

Текст. Поділ тексту на речення.

Текст. Поділ тексту на речення.

1511

Аватар профіля Ревацька Світлана Сергіївна
Українська мова
5 клас