Сьогодні о 14:00
онлайн-конференція:
«
Інноваційні освітні технології та методи навчання: практика реалізації в сучасних реаліях
»
Взяти участь Всі події
Семінар

Відбувся у четвер 24 серпня 2023 року об 11:00

Адаптація здобувачів освіти до освітнього процесу в умовах довготривалого стресу

Початок навчального року — стрес для дитини, один з найбільш відповідальних моментів у житті. А заклад освіти — новий величезний світ, до якого треба звикнути. Звикнути до нього не так просто, адже мова йде не лише про новий режим, обов’язки та плани, а й про розширення меж спілкування, нові стосунки, неочікувані життєві ситуації, незвичні емоції. Статистика говорить, що тільки 50 % дітей встигають адаптуватися до нових умов протягом пів року.

  • Що є важливим в адаптації дитини до навчання?

  • Які проблеми можуть виникнути під час адаптації?

  • Що ж має зробити педагог для того, щоб адаптаційний період пройшов успішно?

  • Чому діти відчувають великі труднощі в адаптації?

249 грн
Сертифікат підвищення кваліфікації 6 академічних годин
Кабінет семінару (Обговорення та перегляд)

Запрошення через месенджери:

Кращі спікери з реальним досвідом.

Актуальні теми з практичним застосуванням.

6 годин підвищення кваліфікації.

Мета семінару:

залучити учасників психолого-педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації здобувачів освіти до освітнього процесу; створити умови для аналізу свого особистісного досвіду і професійної компетентності; виробити й надати рекомендації для всіх учасників освітнього процесу з проблемних моментів адаптації.

Про тему семінару

«Творення людини — це найвища напруга всіх духовних сил:
це і життєва мудрість, і майстерність, і мистецтво
».
В.Сухомлинський

Адаптація — процес пристосування до нових умов чи вимог середовища, результатом якої має бути пристосування, що є показником життєвої компетентності індивіда.

Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг закладу освіти, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вихователів та вчителів, до уроків чи занять, до нового режиму дня. У процесі навчання дитина проходить через ті чи інші кризові етапи, кожний із яких має свою специфіку, свої проблеми, що потребують особливої уваги педагогів, батьків та психологічної служби освітнього закладу.

Присутні і запрошені на семінар

керівники, директори, адміністративні працівники, менеджери освіти, заступники директорів, педагогічні та науково-педагогічні працівники, вчителі, викладачі, класні керівники, методисти, голови методичних об'єднань, психологи, практичні психологи, соціальні педагоги закладів освіти, тренери, працівники психологічних служб, інклюзивно-ресурсних та реабілітаційних центрів, батьків, опікунів та усіх небайдужих до адаптації учасників освітнього процесу.

Взяти участь

Семінари від «Всеосвіти» — це:

Безплатний перегляд та участь;

кваліфіковані експерти — спікери;

вільний доступ до запису;

онлайн та офлайн.

Програма та доповідачі заходу

11:00 — 11:50 Людмила Верещак,

директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.

Тема. Особливості адаптації дітей з ООП до навчання в умовах тривалого воєнного часу.

План.

  1. Актуальність вивчення питання адаптації дітей з ООП до навчання.

  2. Визначення зон ризику в процесі адаптації дітей з ООП до навчання.

  3. Фізична адаптація дітей до існуючих умов навчання.

  4. Психологічний аспект процесу адаптації дітей з ООП до нинішніх умов навчання.

  5. Вплив адаптації дітей з ООП на формування і засвоєння ними академічних навичок та успішної соціалізації.

  6. Першочергові завдання педагогічного колективу для успішної адаптації дітей з ООП до навчання в умовах тривалого воєнного стану.

11:50 — 12:40 Марія Замелюк,

кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО Асоціації працівників дошкільної освіти, ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF, ГО Української асоціації сімейних психологів.

Тема. Дієві поради вихователям та батькам для успішної адаптації дитини у закладі дошкільної освіти.

12:40 — 13:30 Олена Грищук,

вчителька початкових класів і англійської мови в молодших класах, корекційна педагогиня і практична психологиня, засновниця освітнього простору «Скриня».

Тема. Особливості адаптації 1-го класу до навчання в нинішніх умовах.

План доповіді.

  1. Що таке адаптація?

  2. Прояви стресу в учнів молодшої школи.

  3. Внутрішній ресурс вчителя — важлива складова успішного процесу навчання.

  4. Успішний навчальний процес в теперішніх умовах, реальність чи міф?

  5. Техніки та вправи, які допоможуть оптимізувати навчальний процес та підвищити опірність стресу у молодших школярів.

13:30 — 14:20 Ольга Волошина,

старша тьюторка початкової школи ліцею Educator.

Тема. Адаптація учнів під час переходу з початкової в середню школу.

14:20 — 15:10 Олена Черниш,

психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка, членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм, керівниця ГО «Центр сучасної психології «Міррада».

Тема. Психологічна та соціально-емоційна підтримка дітей, які повертаються до повноформатного навчання із-за кордону.

Модераторка семінару

Світлана Баженова,

заступниця директора з навчально-методичної роботи.