Відбувся у четвер 11 травня 2023 року о 14:00
Проєктні технології навчання: приклади та ідеї ефективного впровадження в освітньому процесі
Шановні колеги!
Запрошуємо вас до участі у Всеукраїнському семінарі-практикумі: «Проєктні технології навчання: приклади та ідеї ефективного впровадження в освітньому процесі», який відбудеться 11 травня 2023 року в онлайн-форматі. Тривалість — 6 годин.
Кращі спікери
з реальним
досвідом
Актуальні теми
з практичним
застосуванням
6 годин
підвищення
кваліфікації
Мета:
описати елементи проєктної технології, визначити основні принципи роботи над проєктом і особливості залучення до участі в них здобувачів освіти; сформувати умови освітнього процесу, за яких його результатом стає здобуття індивідуального досвіду проєктної діяльності здобувачів освіти; навчити здобувати знання самостійно, уміти застосовувати їх не лише в стандартних, але й у нестандартних ситуаціях; сприяти у здобутті здатності, працюючи в різноманітних групах, виконувати різноманітні соціальні ролі: виконавця, лідера, посередника; прищепити здатність користуватися дослідницькими прийомами та методами у навчально-пізнавальній діяльності.
Про тему онлайн-семінару
Проєктна діяльність — одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні. Самостійне здобування знань, систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проєкту.
Застосування проєктної діяльності в освітньому процесі дозволяє наблизити такий вид діяльності до життя та соціальних потреб здобувачів освіти, навчальний матеріал адаптувати до реальних життєвих ситуацій, а процес набуття знань простим і доступним.
Проєктне навчання (project-based learning) дедалі більше набирає обертів, оскільки є дуже ефективним і актуальним підходом до викладання та навчання. Численні дослідження вказують на те, що після його успішного впровадження у здобувачів освіти покращується мотивація до навчання та підвищується рівень досягнень. Також така форма роботи допомагає реалізувати частково програму ранньої профорієнтації, аби в майбутньому випускники свідомо обирали професію і заклад освіти.
Таким чином, проєктування може стати засобом соціального й інтелектуально-творчого саморозвитку всіх учасників освітнього процесу: вихованців, учнів, педагогів, батьків.
Для кого?
До участі запрошуємо представників органів управління освітою, закладів післядипломної педагогічної освіти, центрів професійного розвитку педагогічних працівників, керівників і педагогічних працівників закладів дошкільної та загальної середньої освіти, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти, викладачів закладів вищої освіти, батьків, науковців, аспірантів, усіх зацікавлених осіб.
Програма та доповідачі заходу
14:00 — 14:50 Ольга Рейпольська,
докторка педагогічних наук, доцентка, керівниця Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України
Тема. Проєктна діяльність у закладі дошкільної освіти: зміст та шляхи реалізації
14:50 — 15:40 Юлія Шумейко,
вчителька початкових класів Комунального закладу «Ліцей № 10 «Престиж» Світловодської міської ради Кіровоградської області, вчителька вищої кваліфікаційної категорії, вчителька-методистка, авторка та співавторка підручників та навчальних посібників
Тема. Метод проєктів як важливий інструмент формування навчально-дослідницьких умінь учнів початкових класів
15:40 — 16:30 Леся Харітоненко,
директорка Міжнародної школи М`Андрик, сертифікована тренерка НУШ, експертка з інституційного аудиту, вчителька-коуч, вчителька-ігротехнікиня, авторка та співавторка посібників для вчителів і студентів
Тема. Використання проєктних технологій на уроках мовно-літературної галузі
16:30 — 17:20 Тетяна Засєкіна,
докторка педагогічних наук, старша наукова співробітниця, заступниця директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогіки НАПН України
Тема. Проєктні технології у викладанні предметів природничої освітньої галузі
17:20 — 18:10 Олександр Желіба,
кандидат педагогічних наук, вчитель-методист, доцент кафедри політології, права та філософії Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, вчитель історії Ніжинського ліцею Ніжинської міської ради при Національному державному університеті імені Миколи Гоголя
Тема. Проєктна діяльність на уроках історично-громадянської галузі
Модераторка семінару
Світлана Баженова,
заступниця директора з навчально-методичної роботи.