Онлайн-коворкінг

Відбувся у четвер 16 березня 2023 року о 10:00

Інфомедійна грамотність як важливий чинник формування національної стійкості у протистоянні загрозам інформаційної війни

149 грн
Сертифікат підвищення кваліфікації 4 академічних годин
Кабінет семінару (Обговорення та перегляд)

Запрошення через месенджери:

Кращі спікери
з реальним
досвідом

Актуальні теми
з практичним
застосуванням

4 годин
підвищення
кваліфікації

Шановні колеги! Запрошуємо вас до участі у Всеукраїнському освітньому онлайн-коворкінгу*(*Освітній коворкінг - це майданчик (платформа) для створення умов ТУТ і ЗАРАЗ. Це - простір для освіти та самоосвіти, розвитку професійних компетенцій)

«Інфомедійна грамотність як важливий чинник формування національної стійкості у протистоянні загрозам інформаційної війни», який Відбувся у четвер 16 березня 2023 року о 10:00 . Тривалість онлайн-коворкінгу – 4 години.

Про тему онлайн-семінару

Увага! 🦻Відео до семінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.

Зараз поряд з реальною війною триває потужна інформаційна війна. Вона супроводжується брехнею, пропагандистськими наративами, ізоляцією від істинної інформації, ворожими переконаннями та провокаціями. Інформація – це потужна зброя, а тому надзвичайно важливо вміти її сприймати, відрізняти правду від брехні, критично мислити та аналізувати усе, що чуєте та бачите, впевнено протистояти та намагатися мислити раціонально.

Сьогодні медіаграмотність – це питання безпеки, як особистої, особливо актуальної під час війни, так і безпеки держави в цілому. Це запорука того, що ми виграємо інформаційну війну.

Із розвитком інформаційних технологій з’явилася потреба в дотриманні простих правил, які б допомогли зберігати холодну голову в умовах турбулентності та кризи.

Інформаційна гігієна - це зниження негативного впливу інформації на психічний, фізичний і соціальний стан.

Головне завдання: уміти критично сприймати інформацію в сучасному світі та не вестися на головні виклики сучасного світу – дезінформацію та фейки.

Мета

  • розповісти про освітні платформи з розвитку медіаграмотності, медіакультури, інформаційної гігієни, цифрової грамотності; про національні та міжнародні проєкти;

  • поділитися списками джерел, яким можна довіряти;

  • дати слушні поради як виживати в інформаційній війні, що робити, щоб зберегти холодний розум перед атакою медіа, розпізнати дезінформацію, фейки, діпфейки;

  • пояснити як критично аналізувати інформацію, отриману з телебачення, сайтів, ютуб-каналів, соціальних мереж, месенджерів тощо;

  • показати як перевірити справжність акаунтів та розпізнавати ботів, перевірити справжність фото та відео;

  • порадити як дотримуватися цифрової безпеки, захистити власні гаджети та важливі сервіси; як тримати інформаційний фронт та блокувати сторінки пропагандистів.

Для кого?

Запрошуємо до участі у Всеукраїнському онлайн-коворкінгу адміністративних працівників закладів освіти, методистів методичних кабінетів (центрів), методистів закладів освіти, учителів/викладачів, педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти, класних керівників, психологів, батьків та всіх небайдужих до дотримання цифрової безпеки.

Захистіть себе!

Будьте медіаграмотними щодня!

Тримайте інформаційний фронт!

Взяти участь

Безкоштовна
участь

4 експертів-
спікерів

Вільний доступ
до запису

Онлайн
та офлайн

Програма та доповідачі заходу

10:00 — 10:45 Ірина Губеладзе,

докторка психологічних наук, завідувачка лабораторії психології мас і спільнот Інституту соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України, психолог-практик, сертифікована тренерка за програмою «Діти і війна: навчання технік зцілення», співавторка психологічного просвітницького проєкту «Сімейна академія», експертка в ЗМІ

Тема. Травма свідка. Як поширення шокуючого контенту впливає на нашу психіку

10:45 — 11:30 Максим Запорожченко,

завідувач центру цифрової освіти та медіакультури Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Тема. Основні аспекти розвитку медіаграмотності учасників освітнього процесу у закладах освіти

11:30 — 12:15 Василь Філоненко,

тренер-методолог проєкту #stop_sexтинг, вчитель історії, аспірант історії-археології

Тема. Безпека дітей в інтернеті під час воєнного стану у країні

Модераторка онлайн-коворкінгу

Світлана Баженова,

заступниця директора з навчально-методичної роботи.