Головне меню порталу
Як забезпечити ефективне навчання для дітей з ООП у школі, з чого варто розпочинати та з яких компонентів складається освітній процес?
Відповіді на ці та інші питання надала Маргарита Чайка, співзасновниця, керівниця, методистка та експертка консалтингової агенції для освітян «Центр компетенцій».
Під час онлайнсемінару «Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в Україні» пані Маргарита розповіла про ключові моменти організації освітнього процесу у закладах освіти та відповіла на численні питання учасників.
Розберемо кожен компонент детальніше:
Постійні учасники:
Залучені фахівці:
Освітня програма поділена на адаптацію та модифікацію. До адаптації належить: нормо-типовий інтелектуальний розвиток, підлаштування методів викладання, коливання навантаження.
До модифікації слід віднести: порушений інтелектуальний розвиток, інший програмний зміст, коливання навантаження.
Виступ Маргарити Чайки та інших спікерок можна переглянути в збереженому записі. За бажанням, ви можете замовити стандартний пакет послуг, до якого входить: доступ перегляду відео та сертифікат учасника онлайнсемінару.
Онлайнсемінар: https://vseosvita.ua/seminar
Будь ласка, оцініть новину!
Користувач:
Хшанович Катерина ОлегівнаВсеосвіта – незалежне ЗМІ, що працює для вас та заради вас. Матеріали, які ми публікуємо, завжди вчасні, об’єктивні та перевірені. Наш проєкт існує завдяки вам
Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.
Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.