і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о

Що обговорювали на Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції?

Про перебіг Всеукраїнської онлайн-конференції «Всеосвіти» та інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. Репортаж з місця подій.

Згідно з наказом МОН від 06.03.2019 р. № 322 «Всеосвіта» стала частиною всеукраїнського експерименту за темою «Організація системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах реформування галузі освіти». Наша команда спільно з представниками Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів організували Всеукраїнську науково-практичну онлайн-конференцію «Проектування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога». Усі наші зусилля були спрямовані на створення спільного дієвого механізму держава-громадськість та утворення партнерства у сфері освіти. Тож, тепер раді зазначити, що результати навчання, здобуті на платформі «Всеосвіти» шляхом неформальної або ж інформальної освіти визнаються в системі формальної освіти, а саме Київським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних кадрів у визначеному законодавством порядку.


Конференція розпочалась з вітальних слів очільниці Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів Наталії Миколаївни Бендерець та директора освітнього проекту «Всеосвіта» Івана Миколайовича Литвиненка.

В умовах реформування освіти України дуже важливо залучити всі можливості як формального, так і неформального навчання. Це необхідно для того, щоб, перш за все, викладачі мали можливість вибудовувати власну траєкторію навчання. Сьогодні ми об’єднуємо зусилля нашого інституту із зусиллями «Всеосвіти». Дякую всім за те, що сьогодні ви з нами починаєте цю велику справу, – привітала учасників конференції пані Наталія.

Повне вітальне слово Наталії Миколаївни знайдете тут: https://youtu.be/clVY-a_QYaI?t=368

Я хочу привітати усіх, хто сьогодні завітав на нашу неймовірну подію, а також вітаю усіх онлайн-відвідувачів! Дуже радий, що наша конференція відбувається саме на базі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, адже саме цей освітній заклад подарував чимало викладачів, які нині є авторами вебінарів та курсів на нашій платформі. І саме завдяки їхній роботі на новий рівень підносять свої знання тисячі вчителів з різних куточків нашої країни, – проголосив пан Іван.

Повне вітальне слово Івана Миколайовича Литвиненка  можете переглянути за цим посиланням:
https://youtu.be/clVY-a_QYaI?t=489


Далі з доповіддю виступила Ольга Володимирівна Просіна доцентка Національної академії педагогічних наук України, співавторка Державного стандарту початкової та загальної середньої освіти.

Тема доповіді: «Альтернативні моделі професійного розвитку педагогів»

Хочете почути про «перевернутий клас» для викладачів та підвищення кваліфікації вчителів, в умовах демонополізації післядипломної педагогічної системи освіти від пані Ольги? Переходьте за посиланням: https://youtu.be/clVY-a_QYaI?t=585


Проректорка Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів Євгенія Миколаївна Бачинська пояснює важливість компонування засобів здобуття нових знань викладачем:

Ми розглядаємо організаційну модель безперервного професійного розвитку педагогічних працівників в системі підвищення кваліфікації як об’єднання взаємопов’язаних постійних (нормативних, обов’язкових) та динамічних (варіативних, вибіркових) навчальних одиниць та освітніх послуг, що дозволяє педагогу обрати та спроектувати індивідуальну траєкторію власного професійного розвитку й опанувати 150 годин впродовж 5 років.

Переглянути повну доповідь спікерки можна тутhttps://youtu.be/clVY-a_QYaI?t=1526

Тема доповіді: «Організаційна модель безперервного розвитку вчителя в системі післядипломної освіти»


Після пані Євгенії до слова запросили старшу наукову співробітницю НАПН України, авторку-розробницю навчальних курсів та посібників Олену Володимирівну Часнікову.

Тема доповіді: «Механізми стимулювання професійного розвитку вчителя»

Зміни – це процес особистісний, суб’єктивний та детермінується професійною діяльністю, але на ці чинники впливає також держава, освітній заклад, керівництво і оточення. Тож сьогодні перед нашими вчителями постає задача обрати куди саме спрямувати свій розвиток, – пояснює пані Олена.

Хочете почути розповідь Олени Володимирівни про те, чому директивний механізм стимулювання професійного розвитку (розпорядження та укази) є малоефективним та чому саме цей метод вона рекомендує використовувати для окремих викладачів – натискайте на посилання https://youtu.be/clVY-a_QYaI?t=2952


 

Андрій Іванович Довгань доцент, завідувач кафедри природничо-математичної освіти проаналізував чим саме корисні сертифікаційні заходи та у якому форматі має проходити інноваційне професійне зростання вчителя.

Тема доповіді: «Сертифікаційний захід як сучасна форма підвищення кваліфікації педагогічних працівників»

Повну доповідь спікера знайдете тутhttps://youtu.be/clVY-a_QYaI?t=3569


Далі зі своєю доповіддю виступила Світлана Володимирівна Баженова заступниця директора з навчально-методичної роботи проекту «Всеосвіта». Пані Світлана розповіла з яких джерел може черпати знання викладач, якому замало освітньої програми, наданої інститутами післядипломної педагогічної освіти. Неформальне та інформальне навчання – це доповнення до формальної освіти чи її альтернатива? Ось у чому запитання!

Тема доповіді: «Формальна, неформальна та інформальна освіта: що вибрати педагогу та як поєднати?»

Час, який сьогодні витрачають на навчання скорочується, а потреба у володінні різноманітними навичками – зростає. У системі підвищення кваліфікації існують суперечності, зокрема, між вимогами, що ставляться суспільством та державою до сучасного педагога і суб’єктною позицією самого вчителя. Наразі спостерігається підйом неформального навчання, що пов’язаний з бурхливим розвитком електронного навчання. Онлайн-навчання у більшості розвинених країн світу починає виборювати ключові позиції. В Україні ця система навчання робить тільки перші кроки. За словами науковця Левченка, при застосуванні моделі інтенсивного або інноваційного відтворення професійного потенціалу, лише систематичне і безперервне підвищення кваліфікації кадрів неформальними методами у поєднанні з формальною освітою забезпечить отримання новітніх професійних теоретичних і практичних знань та навичок.

Повну доповідь Світлани Баженової ви знайдете за посиланням: https://youtu.be/clVY-a_QYaI?t=4164


Завідувачка районного методичного центру відділу освіти Лариса Іванівна Лахтадир поділилась власним досвідом співпраці з нашою командою. Дізнаємось секрети дружби представників державного органу та неінституційної компанії.

Тема доповіді: «Співпраця районного методичного центру з онлайн-платформою "Всеосвіта"»

Переглянути виступ пані Лариси можна тут: https://youtu.be/clVY-a_QYaI?t=5221


Наталя Михайлівна Омельчук вчителька початкових класів та методистка Білоцерківської загальноосвітньої школи №4:

Безліч корисної інформації, яку можна швидко та легко застосувати у власній роботі. Ці матеріали допоможуть зробити уроки не лише на 100% інформативними, а й цікавими для учнів. Після завантаження певної кількості документів, вручаються грамоти та дипломи. Так високо оцінюється вклад кожного педагога!

Тема доповіді: «Особливості використання онлайн-платформи "Всеосвіта" для професійного розвитку педагога»

Усю розповідь пані Наталі знайдете за посиланнямhttps://youtu.be/clVY-a_QYaI?t=5221


Наприкінці події усі учасники отримали сертифікати особливого зразка, розроблені за індивідуальним дизайном спеціально для конференції. Нагадаємо, кожен учасник онлайн-конференції, що проглянув офлайн-запис також зможе отримати такий документ! Детальніше знайдете – на сторінці конференції: https://vseosvita.ua/conference

 


Так і завершилась Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція. Олена Вікторівна Гаркавенко директорка науково-методичного центру відділу освіти м. Василькова поділилась своїми враженнями від заходу:

Як тільки побачила допис про онлайн-конференцію – одразу ж зареєструвалась на сайті. Дуже приємно було стати безпосередньою учасницею, слухати виступи. Звичайно, освітяни мають безліч запитань:
 

  • Як виходити за межі свого комфорту?
  • Які обрати шляхи підвищення кваліфікації педагогічним працівникам?

Чимало наших педагогічних працівників є активними користувачами «Всеосвіти». Сьогодні я зі своїми колегами стала глядачкою конференції наживо! Сподіваюся, що за платформою «Всеосвіта» майбутнє. Тому що тут викладачі можуть отримувати знання, підвищувати свою професійну майстерність на дистанційних курсах і це чудова можливість, якою скористається ще велика кількість педагогів. Оскільки це цікаво, інформативно, корисно та інноваційно.

Позаду нетривіальні доповіді та нові відкриття, а у майбутньому вже видніється індивідуальний підхід до потреб кожного вчителя і прагнення до покращення освіти педагогічних працівників. Не чекаймо на зміни, а творімо їх самі!


Повний запис конференції та безкоштовне завантаження матеріалів конференції вже доступне на сайті: https://www.youtube.com/watch?v=clVY-a_QYaI

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти