Конференція

Відбудеться в суботу 28 червня о 14:00

Психолого-педагогічний супровід осіб з особливими освітніми потребами: практика реалізації

Мета онлайн-конференції:

— обмін досвідом практичної реалізації інклюзивного навчання в закладі освіти;

— актуалізація професійного інструментарію в умовах інклюзивного освітнього середовища;

— підвищення рівня фахових компетентностей, необхідних для якісної реалізації психолого-педагогічного супроводу осіб з ООП;

— вдосконалення вміння надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами.

Зареєструватись безплатно

в суботу 28 червня о 14:00

Кращі спікери
з реальним
досвідом

Актуальні теми
з практичним
застосуванням

8 годин
підвищення
кваліфікації

АКТУАЛЬНІСТЬ

Наразі система освіти орієнтується на забезпечення відповідних умов й рівних можливостей, що сприятимуть повноцінному розвитку кожної дитини. З цією метою організовується додаткова педагогічна підтримка, психолого-педагогічний супровід, розробляються стратегії навчання. Важливу роль у цьому процесі відіграє взаємодія закладу освіти, батьків, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, залучених спеціалістів.

Ефективна реалізація психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами дозволяє, опираючись на сильні сторони, здійснювати особистісне зростання, активізацію власних ресурсів, соціалізацію. Така комплексна співпраця забезпечує створення належної кваліфікованої підтримки та доступності до якісної освіти, де враховані індивідуальні можливості та потреби дитини з ООП.

Разом з тим перед освітянами постають виклики забезпечення педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами. Це орієнтує педагогів на опанування й реалізацію сучасних підходів інклюзивного навчання, безперервне вдосконалення професійних компетентностей, зокрема, інклюзивної.

ТЕМА КОНФЕРЕНЦІЇ

Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання спрямована на задоволення потреб здобувачів освіти з особливими освітніми потребами різного віку, соціального та майнового стану, з різними освітніми потребами. Водночас, однією з операційних цілей Національної стратегії є забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо роботи з особами з особливими освітніми потребами.

Згідно з Професійним стандартом вчителя загальної середньої освіти, інклюзивна компетентність передбачає вміле використання інструментів забезпечення інклюзивного навчання в освітньому процесі, а також принципів і стратегій універсального дизайну в сфері освіти й розумного пристосування. Все це дає можливість організовувати функціонування інклюзивного освітнього середовища.

Педагогічна підтримка осіб з особливими освітніми потребами передбачає глибоке розуміння педагогами особливостей та алгоритмів створення адаптації та модифікації в освітньому процесі, застосування індивідуального підходу й майстерне володіння інструментарієм технологій інклюзивного навчання.

Значна кількість якісних авторських методичних матеріалів для інклюзивного навчання зібрана у Бібліотеках Всеосвіти. Ці напрацювання можуть стати у нагоді під час моделювання диференційованого навчання, реалізації концепції універсального дизайну, спільної підготовки навчальних матеріалів із асистентом вихователя / вчителя. Тож запрошуємо обмінюватися інноваційними розробками та черпати натхнення й нові педагогічні ідеї у Бібліотеках Всеосвіти, що об’єднують знання та досвід освітян з усієї України.

ДЛЯ КОГО?

Менеджери освіти будь-якого рівня, завідувачі/директори, вихователі, асистенти вихователя, вчителі, асистенти вчителя, корекційні педагоги, практичні психологи, фахівці ІРЦ, батьки та усі, кому не байдужий розвиток інклюзивної освіти в Україні.

Взяти участь

Безплатний
перегляд та участь

Кваліфіковані
експерти-спікери

Вільний доступ
до запису

ПРОГРАМА ТА ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ

14:00 — 14:15 Відкриття конференції, порядок роботи

Програма конференції передбачає 5 хв. обговорення після виступу спікерів. Модераторка конференції, Богдана Смаль, розпочинатиме конференцію, слідкуватиме за таймінгом та завершуватиме конференцію.

17:15 — 17:30 Кава-брейк

В окремих випадках цей час може бути використаний для продовження доповіді спікера. Модератор конференції повідомить про перебіг конференції під час онлайн-трансляції.

19:30 — 19:45 Підбиття підсумків конференції

В окремих випадках цей час може бути використаний для продовження доповіді спікера. Модератор конференції повідомить про перебіг конференції під час онлайн-трансляції.

По завершенню конференції сертифікат та матеріали конференції будуть доступні для завантаження.

МОДЕРАТОРКА

Богдана Смаль,

практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».

ОРГАНІЗАТОРКА

Інна Казмірик,

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук. З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.