Конференція

Відбулась у четвер 26 вересня о 14:00

Інноваційні цифрові інструменти для навчання: від теорії до практики

Мета онлайн-конференції:

— вдосконалення інформаційно-цифрової компетентності освітян;

— висвітлення особливостей використання цифрових інструментів в організації навчальної діяльності;

— розвиток навичок застосування цифрових технологій в освітньому процесі;

— сприяння професійному розвитку педагогічних працівників.

Кращі спікери
з реальним
досвідом

Актуальні теми
з практичним
застосуванням

8 годин
підвищення
кваліфікації

АКТУАЛЬНІСТЬ

На сьогодні освітній процес в Україні відбувається в умовах воєнного стану, активного впровадження реформ, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників, що зумовлюють широке використання додаткових навчальних ресурсів, індивідуалізацію навчання, збільшення використання цифрових технологій. Тенденції діджиталізації пришвидшують розбудову цифрового освітнього середовища, сприяють ефективному менеджменту освітнього процесу, підтримці індивідуальної освітньої траєкторії, ефективній комунікації між учасниками освітнього процесу.

Використання цифрових освітніх ресурсів забезпечує мотивацію здобувачів освіти до навчання й досягнення успіху, розвиток творчого потенціалу, критичного мислення й медіаграмотності. На допомогу освітянам створюються такі цифрові інструменти, що дозволяють розвивати креативність та інноваційність, реалізовувати STEM-проєкти, залучати штучний інтелект тощо.

Однак такі процеси вимагають від педагогів системного вдосконалення інформаційно-цифрової компетентності. Пріоритетними стають вміння добирати, модифікувати й використовувати безпечні електронні освітні ресурси для підтримки інтерактивного навчання.

ТЕМА КОНФЕРЕНЦІЇ

Відповідно до Професійного стандарту складовими інформаційно-цифрової компетентності вчителя є: здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності; здатність ефективно використовувати наявні та створювати нові електронні освітні ресурси; здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі. Інформаційно-цифрова компетентність передбачає, зокрема, вміння ефективно використовувати цифрові технології для організації та управління освітнім процесом, здійснювати моніторинг динаміки результатів навчання учнів, працювати з електронними журналами, налагоджувати зворотний зв’язок.

Застосування цифрових інструментів збагачує традиційні педагогічні методи й відкриває нові можливості в організації навчально-пізнавальної діяльності. За допомогою таких інструментів учні долучаються до 3D-моделювання, віртуальних тренажерів, виконання індивідуальних інтерактивних вправ та проєктів, симуляцій експериментів, доповненої реальності, тестування в режимі онлайн та інше. Використання цифрових технологій створює умови для якісного навчання, співпраці, рефлексії, формування індивідуальної освітньої траєкторії.

Всеосвіта як національна освітня платформа, що об’єднує понад 3 000 000 зареєстрованих користувачів, пропонує комплексні рішення для менеджменту навчальної діяльності. Інноваційні сервіси електронних журналів, уроків, тестів, вебквестів, генератори практичних завдань й бібліотеки методичних матеріалів — це той цифровий інструментарій, що стане в нагоді для організації якісного освітнього процесу.

ДЛЯ КОГО?

Адміністративні, педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів дошкільної освіти, загальної середньої освіти, методисти, класні керівники та всі небайдужі до теми.

Взяти участь

Безплатний
перегляд та участь

Кваліфіковані
експерти-спікери

Вільний доступ
до запису

ПРОГРАМА ТА ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ

14:00 — 14:15 Відкриття конференції, порядок роботи

Програма конференції передбачає 5 хв. обговорення після виступу спікерів. Модераторка конференції Леся Литвиненко розпочинатиме конференцію, слідкуватиме за таймінгом та завершуватиме конференцію.

14:15 — 15:05 (+10 хв. обговорення) — 15:15 Вікторія Шпильова,

директорка Ліцею № 53 Шевченківського району м. Києва, вчителька вищої категорії, педагогічне звання "вчитель-методист", експертка Всеукраїнської школи онлайн.

Тема. Знайомство з застосунками, які урізноманітнять освітній процес

15:15 — 16:05 (+10 хв. обговорення) — 16:15 Ірина Сітькова,

вчителька української мови та літератури Ліцею «Гроно» Львівської міської ради, учителька вищої категорії, «вчитель-методист», фіналістка Конкурсу «Учитель року — 2018», переможниця Програми «Успішний педагог — 2022», засновниця Студії педагогічного дизайну.

Тема. Canva як незамінний помічник учительства в умовах цифрової трансформації освіти

16:15 — 17:05 (+10 хв. обговорення) — 17:15 Тетяна Степаненко,

викладачка інформатики, методики навчання інформатики Комунального закладу «Одеський педагогічний фаховий коледж», «викладач-методист».

Тема. Від пасивного перегляду до активного занурення: як зробити відеоуроки інтерактивними

17:15 — 17:30 Кава-брейк

17:30 — 18:20 (+10 хв. обговорення) — 18:30 Андрій Озарчук,

старший викладач кафедри психології та інклюзивної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; науковий співробітник відділу технологій STEM та штучного інтелекту в освіті Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; вчитель географії Дистанційного ліцею «Меридіан»; AI Expert.

Тема. Штучний інтелект у класі: баланс можливостей та викликів для сучасного вчителя

18:30 — 19:20 (+10 хв. обговорення) — 19:30 Леся Литвиненко,

засновниця проєкту «Всеосвіта». Розробниця методичних матеріалів для використання в навчальному процесі для дітей та дорослих.

Тема. Цифрові сервіси Всеосвіти для інтерактивного навчання

19:30 — 19:45 Підбиття підсумків конференції

МОДЕРАТОРКА

Леся Литвиненко,

засновниця проєкту «Всеосвіта». Розробниця методичних матеріалів для використання в навчальному процесі для дітей та дорослих.

ОРГАНІЗАТОРКА

Інна Казмірик,

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук. З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.