Новини
522
29 липня 14:53

Приватна сторінка та обмеження для рекламодавців: інстаграм посилює заходи щодо захисту неповнолітніх

Зміни стосуватимуться Instagram, Facebook і Messenger.

Соціальна мережа Інстаграм змінює політику конфіденційності, яка стосується неповнолітніх користувачів. Зокрема, для захисту дітей, їхні профілі будуть переведені у приватний режим. Про це йдеться в офіційному блозі Інстаграму. 

Відтепер під час реєстрації профілі користувачів, яким не виповнилося 16 років (або 18 років у деяких країнах), будуть за замовчуванням переведені у приватний режим.

Приватні облікові записи – найкращий спосіб запобігти небезпеці у соцмережах. Приватні сторінки дозволяють користувачам контролювати, хто бачить їх контент або відповідає на нього. Сторонні користувачі, які не матимуть підписки на сторінку дитини, не зможуть переглядати її публікації, історії, геомітки, хештеги чи залишати коментарі.

У блозі повідомляється, що діти, в яких уже є загальнодоступні сторінки, отримають повідомлення про переваги приватного облікового запису і пояснення як змінити налаштування конфіденційності. Тобто неповнолітні матимуть вибір – перемкнути профіль на приватний режим, чи залишити його відкритим.

Інстаграм ускладнить пошук дитячих сторінок для потенційно підозрілих акаунтів, щоб сприяти захисту дітей. Ці люди не будуть бачити профілі неповнолітніх у своїх рекомендаціях, їхні коментарі на інших сторінках та не зможуть підписатися на дітей.

Під «потенційно підозрілою поведінкою» ми маємо на увазі облікові записи, що належать дорослим, які, наприклад, могли бути нещодавно заблоковані або, про які повідомив неповнолітній користувач, – пояснюють у компанії.

Інстаграм обмежить можливості рекламодавців по залученню молоді.

Через декілька тижнів, ми дозволимо рекламодавцям націлювати рекламу на людей молодше 18 років (або старше у деяких країнах) в залежності від їх віку, статі та місця розташування. Це означає, що попередні варіанти орієнтування, наприклад, на основі інтересів або їх активності в інших додатках і вебсайтах, більше не будуть доступні рекламодавцям, – розповідають у компанії.

Такі зміни застосовуватимуть до Instagram, Facebook і Messenger.

! Коли користувачу виповниться 18 років, його повідомлять про варіанти орієнтування, які рекламодавці тепер можуть використовувати для його охоплення, і  доступні інструменти для управління своєю рекламою.

Компанія хоче, щоб молоді люди насолоджувались користуванням Інстаграм та переконались у тому, що соцмережа ніколи не йде на компроміси щодо приватності та безпеки дітей. Інстаграм продовжуватиме слухати молодь, батьків, законодавців та експертів, щоб створити соцмережу, яка працює для молоді та якій батьки могли б довіряти.

Вас також може зацікавити: Інстаграм посилить захист неповнолітніх користувачів: які зміни очікуються

Всеосвіта – незалежне ЗМІ, що працює для вас та заради вас. Матеріали, які ми публікуємо, завжди вчасні, об’єктивні та перевірені. Наш проєкт існує завдяки вам

Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.

Поширити
матеріал:

Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.