Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Cтворення лепбуку: етапи, способи, інструменти
»
Взяти участь Всі події

Про поділ на групи на предметі «Технології» у 5 і 10-11 класах

Міністерство освіти і науки України рекомендує всі нормативні документи щодо врегулювання питань освітньої діяльності з предмета «Трудове навчання» застосовувати до предмета «Технології».

Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392, визначено, що основною умовою реалізації технологічного компонента, який реалізується через предмет «Трудове навчання», є технологічна та інформаційна діяльність, що провадиться від появи творчого задуму до реалізації його в готовому продукті.

Про це інформує лист із рекомендаціями від Міністерства освіти і науки.

Завданнями навчання технологій є:

  • формування цілісного уявлення про розвиток матеріального виробництва, роль техніки, проектування і технологій у розвитку суспільства;

  • ознайомлення учнів із виробничим середовищем, традиційними, сучасними і перспективними технологіями обробки матеріалів, декоративно-ужитковим мистецтвом;

  • формування здатності розвивати надбання рідної культури з використанням засобів декоративно-ужиткового мистецтва;

  • набуття учнями досвіду провадження технологічної діяльності, партнерської взаємодії та ціннісних ставлень до трудових традицій;

  • розвиток технологічних умінь і навичок учнів;

  • усвідомлення учнями значущості ролі технологій як практичного втілення наукових знань;

  • реалізація здібностей та інтересів учнів у сфері технологічної діяльності;

  • створення умов для самореалізації, розвитку підприємливості та професійного самовизначення кожного учня;

  • оволодіння вмінням оцінювати власні результати предметно- перетворювальної діяльності та рівня сформованості ключових і предметних компетентностей.

Вимоги до обов'язкових результатів навчання учнів із технологічної освітньої галузі передбачають, що учень:

  • формулює ідею та втілює задум у готовий продукт за алгоритмом проектно-технологічної діяльності;

  • творчо застосовує традиційні і сучасні технології;

  • ефективно використовує техніку, технології та матеріали без заподіяння шкоди навколишньому природному середовищу;

  • турбується про власний побут, задоволення власних потреб та потреб інших осіб.

Враховуючи зазначене, навчальний предмет «Технології» є сучасною назвою предмета «Трудове навчання». Відповідно Міністерство освіти і науки України рекомендує всі нормативні документи щодо врегулювання питань освітньої діяльності з предмета «Трудове навчання» застосовувати і до предмета «Технології», зокрема і норму щодо поділу класів на групи, передбачену наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 №128.

Нагадаємо, Міністерство освіти опублікувало переліки навчальних літератури та програм, рекомендованих для використання в освітньому процесі у 2022/2023 навчальному році.

Всеосвіта – незалежне ЗМІ, що працює для вас та заради вас. Матеріали, які ми публікуємо, завжди вчасні, об’єктивні та перевірені. Наш проєкт існує завдяки вам

Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.

Поширити
матеріал:

Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.