Головне меню порталу
Із впровадження інклюзивної форми навчання у закладі освіти важливо налагодити співпрацю між педагогами, спеціалістами ІРЦ та керівниками.
Про те, як зробити це максимально просто і ефективно, розповіла Тетяна Кухарівська, директорка Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Радомишльської міської ради.
Задля тісної співпраці між фахівцями ІРЦ та керівниками закладів освіти щомісяця проводяться наради керівників, зустрічі учасників методичних об’єднань, семінари та наради заступників.
Відповідно до Положення про інклюзивно-ресурсний центр затверджений постановою КМУ від 12 липня 2017 року №545, фахівці центру проводять комплексну оцінку дитини та за її результатами визначають особливі освітні потреби дитини. У висновку зазначається програма навчання та особливості організації психоло-педагогічної допомоги та корекційно-розвиткових послуг.
Комплексна оцінка проводиться фахівцями інклюзивно-ресурсного центру індивідуально за такими напрямами:
Комплексна оцінка може бути проведена лише за заявою батьків дитини або її законних представників.
З метою забезпечення ефективності освітнього процесу для дітей з ООП, утворюється команда психолого-педагогічного супроводу, на яку покладається виконання наступних завдань:
1. Загальні дані про дитину:
прізвище, ім’я, по батькові: Сергієнко Сергій Сергійович
дата народження: 06 січня 2012 року
адреса проживання: Житомирська область, Радомишльський район, м. Радомишль, вулиця Незалежності
заклад дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти (у разі здобуття повної загальної середньої освіти), в якому виховується/навчається дитина, адреса
Комунальний заклад дошкільної освіти №8 «Колібрі» Радомишльської міської ради Житомирської області; Житомирська область, Радомишльський район, м.Радомишль, вул. Петрівська, 78.
група/клас: старша
2. Дані про сім’ю дитини (батьків (одного з батьків) або законних представників, братів, сестер)
Брати, сестри (прізвище, ім’я, по батькові, вік)
Сергієнко Артем Сергійович, 9 років
ЗУ «Про освіту» регламентує створення державою необхідних умов для здобуття освіти особами з ООП з урахуванням індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів (ст. 19).
Створення інклюзивного класу регулює Постанова КМУ від 09.08.2017 №588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітнього навчальних закладах» (на основі Постанови КМ №872 від 15.08.2011).
У разі подання документів на зарахування дитини з ООП до закладу освіти, адміністрація закладу звертається до місцевого органу управління освітою щодо необхідності надання субвенції для відкриття такого класу.
Дізнайтесь більше інформації з цієї теми, переглянувши виступ пані Тетяни та інших спікерів онлайнсемінару. За бажанням, можна придбати стандартний пакет послуг, до якого входить доступ до відео та сертифікат учасника.
Онлайнсемінар: https://vseosvita.ua/seminar
Читайте також: Як організувати навчання у закладах з інклюзивною формою навчання
Будь ласка, оцініть новину!
Користувач:
Хшанович Катерина ОлегівнаВсеосвіта – незалежне ЗМІ, що працює для вас та заради вас. Матеріали, які ми публікуємо, завжди вчасні, об’єктивні та перевірені. Наш проєкт існує завдяки вам
Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.
Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.