Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

15 лютого 2022 о 12:18
3 14

Ноутбук – не кожному вчителю? Що не так з підрахунками МОН

Сергій Шкарлет повідомив, що під час реалізації програми «Ноутбук кожному вчителю» досягнуто співвідношення один ноутбук на одного педагогічного працівника.

Вчора, 14 лютого, міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет повідомив, що у межах національного проєкту «Ноутбук кожному вчителю» Міністерства освіти та Міністерства цифрової трансформації придбано 62 674 ноутбуки для закладів освіти.

Під час реалізації програми досягнуто співвідношення один ноутбук на одного педагогічного працівника, як це передбачено постановою Кабінету Міністрів № 403 від 21 квітня 2021 року, – написав Шкарлет у своєму телеграмі.

Проте, за підрахунками #МОН влітку 2021 року, понад 105 тисяч вчителів не мали свого комп’ютера в школі. Про це повідомляє «Нова українська школа».

МОН для свого розрахунку відняло від кількості вчителів кількість ПК у школах, які не використовуються в управлінсько-господарській діяльності і не розміщені в кабінетах інформатики.

Тобто, школам для забезпечення паритету 1 ноутбук на одного вчителя не вистачає щонайменше 42 тисячі ноутбуків.

До того ж ця цифра може бути дещо більшою, оскільки МОН при підрахунку врахувало не всіх педагогів. Зокрема, не врахували вчителів музики, фізкультури, трудового навчання, образотворчого мистецтва, захисту Вітчизни та інформатики.

Також очільник МОН зазначає, що всі вчителі забезпечені саме ноутбуками. Але підрахунок кількості вчителів без комп’ютерів враховував як портативні, так і непортативні комп’ютери.

У своїй заяві про те, що 62 тисячі ноутбуків повністю покривають потребу вчителів, міністр міг посилатися на звіти від ОДА та КМДА. Їх влітку 2021 року Мінцифрі надавали місцеві управлінці. У них враховувалися всі комп’ютери (включно з тими, що є в кабінетах інформатики), які не залучені в господарську діяльність школи.

Тобто, заява Сергія Шкарлета може бути  правдивою лише якщо для підрахунку враховувати комп’ютери в кабінетах інформатики.

Вас також може зацікавити такий матеріал: Instagram, TikTok, Youtube. Що дивляться підлітки та як використати це на користь навчанню