і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До кінця акції залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Навчати й навчатися: результати дослідження EdCamp, спільно з МОН

Організатори EdCamp ініціювали дослідження, що фокусується на системах підвищення кваліфікації та сертифікації педагогів і педагогинь. Які результати опитувань освітян?

У дослідженні взяло участь майже 8,5 тис. осіб – освітяни, що принаймні дотично причетні до освіти. Вони представляють навчальні заклади усіх можливих типів та форм власності, працюють у школі на різних посадах, від декількох місяців «до 20 років і більше», викладають за три десятки предметів, представляють усі області України, її столицю і навіть АР Крим. Приблизно третина опитаних – педагоги з сіл і селищ міського типу.

Це опитування – спроба організаторів EdCamp Ukraine зрозуміти як саме та у якому напрямку варто розвиватися українському вчительству.

Результати дослідження МОН планує застосувати під час розроблення рекомендацій до законодавчих актів, що стосуються реалізації нового закону «Про освіту».

В хід іде статистика


Результати дослідження свідчать про те, що освітяни витрачають 62% свого часу (якщо відняти 8-годинний сон) на професійну діяльність, а це приблизно 49,5 годин. З них у середньому 14 годин (17,5%) на тиждень йде на підвищення кваліфікації.

Але що насправді стає причиною прагнення педагогів та педагогинь покращити власні знання? Згідно з результатами дослідження, на підвищення кваліфікації вчителів та учительок підштовхують такі чинники:

88% учасників дослідження стверджують, що не мають досвіду підвищення кваліфікації за кордоном (очно або дистанційно). Але 45% респондентів бажають отримати підвищення кваліфікації, пов’язане з володінням іноземною мовою. Звісно, відвідування стаціонару освітніх програм за кордоном можуть дозволити собі далеко не всі. Проте іноземні вебінари або інтернет-курси – більш доступний варіант покращення професійних навичок. Тоді чому ж, ним не користується хоча б половина з тієї частки освітян, які хочуть стати спеціалістами вищого рівня та використовувати закордонні ресурси? Відповідь на це запитання криється у результаті дослідження наступного пункту.

Але чи це єдиний фактор, який ускладнює вчителям та учителькам професійне зростання? У дослідженні вирішили звернули увагу й на це. То що саме заважає освітянам ставати кращою версією себе?

Звичайно, не буває нічого ідеального, а інколи здається, що вже вкрай стомився і «задихаєшся» від застарілої системи. Наші любі викладачі та викладачки, бажаємо вам невтомності, прагнення до самовдосконалення і «свіжого повітря» у вашому професійному середовищі. Спільними зусиллями ми зможемо покращити освіту в Україні.

Посилання на Презентацію EdCamp: https://docs.wixstatic.com/ugd/df4ebb_de124300add04df89de38df25a2c3c45.pdf

5477
12.07.2018 18:46:03
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання