Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Ситуація успіху: основні поняття, сутність, технологічні аспекти, інклюзивна практика
»
Взяти участь Всі події
Новини
247
4 квітня 2019 о 10:34

«Котра година?», або ТОП-5 веселих способів навчити дітей орієнтуватися за годинником

Діти все ще думають, що годинник потрібен для задоволення очей? Допоможіть їм дізнаватися час власноруч! Для цього у нас є 5 чудових методів.

Специфічні особливості часу як об'єктивної реальності ускладнює його сприйняття дітьми. Час завжди в русі, хід часу завжди відбувається лише в одному напрямку – від минулого до майбутнього, він незворотній. Час не можна затримати, повернути і «показати».

Аби пояснити дитині як орієнтуватися за годинником, переглянемо мультиплікаційну стрічку та застосуємо 5 цікавих способів для розвитку уяви й просторового мислення.

Допомогти пояснити що таке час зможе ґава з мультфільму виробницта YouTube-каналу «Янко Гортало», якы створюють мультиплікаційні навчальні короткометражки для дітей.

Також ми підібрали для вас ТОП-5 веселих способів засвоїти цю інформацію.


Спосіб №1
 Картки та прищіпки 

Створіть документ з невеличким годинником, на циферблаті якого не буде стрілок. Під годинником накресліть три пусті прямокутні секції (це буде макет шаблона). Далі можна йти двома шляхами:

1. Роздрукуйте шаблон для декількох карток і від руки намалюйте стрілки, які вказуватимуть години і хвилини, а у прямокутниках напишіть час, який би показав цифровий годинник (важливо, щоб лише одна відповідь серед запропонованих була правильною).

2. В електронному документі створіть декілька копій шаблона і проставте стрілочки та варіанти відповідей у секціях внизу карток. Роздрукуйте макет з різними годинами та варіантами.

Для довшого застосування ви можете заламінувати надруковані картки.

Як грати?
Роздайте дітям картки з годинником та прищіпки. Запропонуйте їм за допомогою прищіпки виділити правильну відповідь, щоб цифрове позначення у прямокутній секції карти відповідало показникам на циферблаті годинника.


Спосіб №2
 Годинникове доміно 

Можна створити подібні доміно на великому ватмані, розкресливши його на однакові секції та приклеївши до них циферблати (зазвичай такі є у математичних друкованих зошитах для початкових класів), на яких позначте стрілки. На другій половині доміно потрібно написати час, який не відповідатиме тим показникам, які зображує годинник на першій половині цього ж прямокутника. Однак, обов’язково має бути доміно, на якому час на циферблаті співпадає з «цифровим годинником» на іншій доміно.

Так само ви можете їх створити в електронному форматі, згодом роздрукувавши та вирізавши доміно.

Як грати?
Роздайте кожному однакову кількість доміно, покладіть на центр столу одне доміно, яке буде стартовим. Діти знаходять необхідний годинник, аби продовжити цю «змійку».

Гру також можна ускладнити, додавши до арсеналу кожного гравця одне доміно з чистим циферблатом та не заповненим цифровим часом. Тобто, якщо у дитини не буде необхідного доміно, вона зможе написати те значення, яке, на її думку підійде, аби продовжити гру. Такий гравець також має право позначити стрілки годинника для наступного гравця. Таке оновлення додасть грі азарту і підштовхне дітей бути уважнішими.


Спосіб №3
 Встанови час 

На аркуші А4 помістіть декілька пустих циферблатів, під ними розмістіть прямокутні секції, в яких зазначте скільки показує цей годинник.

Як грати?
Запропонуйте дітям стрілками на циферблаті позначити котру годину показує цифровий годинник.

або

На аркуші А4 помістіть декілька циферблатів, на яких стрілки показують певний час. Під ними розмістіть прямокутні секції, поля в яких залишіть пустими.

Як грати?
Нехай діти зазначать котра година зображена на циферблаті.


Спосіб №4
 Час – в кишені 

«Переозбройте» будь-яку папку за допомогою липучок та циферблату. Виріжте також з картону 12 кружалець та зазначте на них хвилини з інтервалом у 5. Вам знадобляться ще дві деталі – хвилинна та годинна стрілки з липучками. Аби усі елементи прослужили довше, можете їх заламінувати.

Як грати?
Запропонуйте дітям спочатку розмістити у правильному порядку хвилини по колу від циферблату. Потім виголошуйте котра година і нехай школярі за допомогою стрілок позначають час.


Спосіб №5
 Склади правильну відповідь 

Створіть такі собі пазли, які складатимуться з двох частин. На одній – циферблати із зазначеним стрілками часом, на іншій – години цифрами. Придумайте історію для головного персонажа, якого можна помістити на картку. До прикладу:

«Годинникарю необхідно терміново встановити правильний час на центральній ратуші міста. Справа це справді невідкладна, адже усі містяни, звіряючись з великим годинником, запізняться у справах або і взагалі не встигнуть на потяг. Тож, нумо допомагати містянам налаштовувати свої особисті годинники правильно!»

Як грати?
Запропонуйте школярам зіставити картки з цифровим позначенням годин та циферблатом.


Нагадаємо, «Всеосвіта» розробила дуже корисні для малечі інтерактивні матеріали: 

Усі матеріали абсолютно безкоштовні для вас!

Ще більше розробок - у розділі «Класний менеджмент» на сайті нашго проекту!

Всеосвіта – незалежне ЗМІ, що працює для вас та заради вас. Матеріали, які ми публікуємо, завжди вчасні, об’єктивні та перевірені. Наш проєкт існує завдяки вам

Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.

Поширити
матеріал:

Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.