Часом потрібно обманювати свій мозок: про один робочий день вчительки

"Всеосвіта" зазирнула за завісу та дізналася, як працюють вчителі дистанційно.

Не лише дітей важливо налаштувати на те, що карантин –  це не канікули, а й самим учителям варто дійти до думки, що тепер твоя робота проходить не в шкільному класі, а вдома за комп'ютером. 

Тож як працюють вчителі на карантині? Як самоорганізовують себе та учнів?

Вчителька української мови та літерутури Анастасія Бречко погодилася привідкрити завісу та розповісти про свій один робочий день в новому форматі.


Навіть на карантині ранок Анастасії розпочинається, як завжди о 7:00. Легка зарядка на свіжому повітрі, декілька ковтків кави – і до праці.

“Раніше перед роботою я завжди заходила за кавою до найближчої кав’ярні. Тепер я п’ю її вдома. Бо купити її ніде. Потім роблю вигляд, що збираюся на роботу, –  посміхається Анастасія. –  Перевдягаю піжаму на робочий одяг, фарбуюсь і йду у свій кабінет. Коли часом не хочеться працювати, то завжди спрацьовує правило «почни робити хоч щось». Кажеш собі, що просто зараз зробиш якусь маленьку справу і втягуєшся.”

Перевірити роботи учнів, дати зворотній зв'язок, сформувати таблиці, розробити завдання на наступний тиждень, зрозуміти всі переваги Classtime та ClassDojo – роботи на сьогодні чимало. Налаштуватися на плідну працю в домашній обстановці – завдання не з простих. Але Анастасія має власні секрети.

“Барбара Оклі у книзі "Навчитися вчитися" писала, що зосереджуватись потрібно не на результаті, а на процесі. Тому я не кажу собі «я зараз перевірю всі роботи учнів", а кажу, що «я зараз трохи поперевіряю роботи учнів», і далі робота затягує. У процесі роботи головне - не відволікатись і не намагатись виконати все одразу.”

Вчителька зізнається – буває складе собі план, зробить нові завдання, а тут учні починають писати, надсилати запитання і тоді хочеться одразу їм відповісти, дати миттєвий зворотній зв'язок. Але це гачок, на який важливо не потрапляти, а діяти за планом. Тому я розподіляю час на нові завдання, зйомку, відео та перевірку.

“Вчора написала батькам рефлексію першого тижня дистанційного навчання, написала плани на наступний,обговорили з ними, що варто змінити, внесла в Google-таблицю одного класу, що учні вже виконали, а над чим ще працюють, надіслала батькам, зняла відео з поясненням теми. Працюючи дистанційно, графік не став легше. Головне, призвичаїтися працювтаи в іншому форматі. І тут найголовніше – аби не підводив інтернет.”

Анастасія не приховує – попри напружений графік, треба, час від часу, робити перерви. Зававарювати чай, провітрювати кімнату, медитувати. Спілкуватися з рідними та приділяти час домашнім улюбленцям. Адже всім нам зараз треба берегти свій психологічний стан та мати чітку систему.

“Часом бачу, як активізуються люди в соціальних мережах, питають, які фільми подивитись чи книги почитати. Кажуть, що в них тепер багато часу. Головне - не піддаватись на спроби також подумати, що це відпочинок і дати собі зрозуміти, що я продовжую працювати, просто в іншому форматі. Часом потрібно обманювати свій мозок.”

Вас також може зацікавити: Школярі не сприймають всерйоз дистанційне навчання і не стараються - вчителька

26980
26.03.2020 13:52:00

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
2
міс.
0
1
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!