і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд

Як приборкати повітря?

1 саморобка та 3 експерименти для того, щоб зрозуміти як «працює» повітря.

Повітря – це одна з основ, необхідна для життя людини. Воно навколо, але доторкнутись до нього, відчувши сенсорно – неможливо. То як пояснити дітям про те, чого не бачиш? Маємо для вас 3 експерименти та 1 поробку, аби ваші учні зрозуміли як можна використати повітря на свою користь.

Саморобка


 Крок 1 
Роздрукуйте деталі, розміщені на першому аркуші файлу на щільному папері (близько 230 г/м²). Другу сторінку файлу можна роздрукувати на звичайному офісному папері (80 г/м²).  За бажання, ви можете використовувати кольоровий папір.

Обережно виріжте усі частини по суцільних лініях та зверніть увагу на інші лінії. Дуже важливо зігнути папір у правильному напрямку. Для того, щоб механізм працював правильно, необхідно дуже точно розмітити згини кожної деталі.

Обережно виріжте усі частини по суцільних лініях та зверніть увагу на інші лінії. Дуже важливо зігнути папір у правильному напрямку. Для того, щоб механізм працював правильно, необхідно дуже точно розмітити згини кожної деталі.


 Крок 2 
Ретельно виріжте деталь другої сторінки файлу. Проведіть тупим предметом (бігувальним штекером чи ін.) вздовж пунктирних та крапкових ліній у правильному напрямку. Це дуже складна частина, оскільки від того, наскільки точно ви проведете ці лінії залежатиме чи правильно працюватиме механізм.


 Крок 3 
Візьміть пластикову пляшку, вона буде виконувати роль бази для складання механізму. Оберніть паперову деталь довкола пляшки. Склейте її за допомогою клапанів, аби утворився паперовий циліндр.


 Крок 4 
Починаючи з вільного краю, складайте циліндр за лініями згину. Важливо складати паперову деталь шар за шаром до протилежного краю, аж поки увесь циліндр не складете до кінця.


 Крок 5 
Далі – легко! :) Виріжте деталь сопла, зігніть лінії деталі, складіть її у формі конуса і склейте.


 Крок 6 
Виріжте і складіть деталь ручки, як показано на малюнку, аби зробити щільність паперу удвічі товщою.


 Крок 7 
Складіть деталі вдвічі та склейте, аби підвищити товщину паперу. Відкладіть, доки клей повністю висохне.


 Крок 8 
Виріжте деталі вздовж прямих ліній, як проілюстровано на фото.


 Крок 9 
Відріжте зайве на деталі ручки та приклейте її до восьмикутника в центр фігури, як проілюстровано на фото.


 Крок 10 
Приклейте сопло до восьмикутника з отвором посередині, як показано на фото. До скріплених деталей приклейте складений циліндр за допомогою клапанів.


 Крок 11 
Завершіть формування механізму, приклеївши задню частину фігури з ручкою.

За чудовий проект дякуємо сайту robives.com. Переклала «Всеосвіта».


Експерименти

Підбірка досліджень, рекомендованих МОН для пізнання стихії. Впевнені, ваші вихованці будуть у захваті.

 Дослід №1 

Мета: продемонструвати наявність повітря навколо нас, у воді. 
Умови: звичайне приміщення. 
Хід досліду: 

  1. Склавши трубочкою губи, з силою втягнути повітря. Повітряний потік "звучить" і відчувається на губах. 
  2. Увімкнути вентилятор і дати дітям відчути рух повітря. 
  3. Опустити сухий камінець у склянку з водою. На поверхні з'являться бульбашки, наповнені повітрям.
  4. Перекинути порожню склянку догори дном, та, тримаючи її дуже рівно, повільно занурити у воду.

Чи потрапляє до склянки вода? Чому не потрапляє? 
Подмухати на паперовий човник. Чому він рухається? 
Зважити на вагах дві повітряні кульки (одна надута, інша ні). Яка з них важча? Чому?


 Дослід №2 

Мета: навчити розрізняти якісний стан повітря. 
Умови: весняна або літня днина. 
Хід досліду: 

  1. Звернути увагу дітей на повітря навколо, підкреслити, що воно прозоре.
  2. Запропонувати відчути, чим воно пахне. 
  3. Звернути увагу на повітря після того, як проїхала машина. 

Висновок: чисте повітря прозоре, має приємний запах або не має жодного запаху. Забруднене повітря не прозоре, воно може мати неприємний запах. Дихати бажано чистим повітрям.


 Дослід №3 

Мета: продемонструвати потребу у повітрі людей, тварин. 
Хід досліду: 

  1. Запропонувати дітям на короткий час затулити носа й рота рукою, а потім глибоко вдихнути повітря та відчути, як це приємно.
  2. Покласти руки на груди й відчути, як вони ритмічно рухаються під час дихання. Зробити те саме під час спостереження за кішкою, кролем.

Вас також може зацікавити:

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь