5 інтернет-технологій, якими найбільше користуються сьогоднішні школярі

Підростає перше покоління, знайоме зі смартфоном від народження (тобто народжені пізніше 2007 року). Технології, які здавалися фантастикою їх батькам в дитинстві останніх – для цих дітей звичні .

Для тих, хто полюбляє новинки техніки, все нижечописане є добре відомим. Стаття більше розрахована на консервативніших людей, які ставляться до технологічних новацій обережніше або й неохоче переходять до будь-чого нового.

 

1. Відео як інструкційний контент

Нині більшість школярів усе роблять по відеороликах в інтернеті – збирають конструкції, підстригаються та фарбуються, вчаться користуватися косметикою, розпаковувати та упаковувати подарунки. 

Статистика показує, що ютьюб постійно використовують 85% підлітків, при цьому 80% з них стверджують, що відео для них - спосіб дізнатися більше про те, що їм цікаво у повсякденному житті.

Огляди міст, країн, місць для відпочинку, шкіл, освітніх платформ, університетів і навіть спеціальностей – діти знають, де все знайти, від розваг до занять. 

 

2. Голосове управління

Поки ми думаємо, як забивати текст у рядок для пошуку, ваша дитина вже запитала вголос у пошукача або голосового помічника, що їй потрібно.

Голосове введення команд звичне для школярів сьогодення. Сьогодні говорять уже не лише комп’ютери, а й штучні інтелекти, що керують будинками. «Окей, Гугл», «Сірі», «Алекса», «Аліса», – промовляють наші діти голосовим помічникам багато разів на день. 

Що роблять діти за допомогою голосових помічників? 

  • Понад 50% дітей голосом шукають музику, аудіоказки (аудіоісторії, жарти тощо). 
  • 41% дітей голосом шукають інформацію. 
  • 30% дітей голосом замовляють послуги калькулятора та онлайнперекладача.

 

3. Мобільні додатки для всього

Раніше кожному, хто починав вчити іноземну мову, купували словник і підручник, сьогодні багато хто з дітей просто завантажує два додатки – перекладач і навчальний додаток.

Наприклад, додатки з іноземної мови вміють просити повторити вирази, розігрувати діалоги, видавати на екран картинки й цілі комікси, говорити на різні голоси.

 

4. Навчання через смартфони

Змінилися підходи до дистанційного навчання: можливе проходження онлайнтестування, онлайнвиконання домашнього завдання, олімпіади онлайн тощо. 

 

5. Шлях від ігр до науки, техніки, програмування

Усіма відома комп'ютерна гра «Майнкрафт». Для багатьох дітей зацікавлення наукою й технікою почалося з їх першої гри. Хтозна, чи не побачимо ми науковців-нобеліатів, які розкажуть в інтерв'ю, що їх шлях в науку почався з інтернет-гри?

Більша частина комп'ютерного світу, включно з іграми, наразі вже містить ігрові основи програмування. Сучасні школярі починають кодити з першої гри, ніби жартома. І навіть не замислюються, що вони роблять щось таке, що пару десятиліть назад було особливим знанням айтишників, програмістів.

Читайте також: 5 світових освітніх трендів, які у всіх на вустах 

Джерело: https://vse.ee/bmk

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
3
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!