Звуковий та звуко-буквений аналіз слова. Побудова графічних моделей одно-, двоскладових слів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 11.

Тема: Звуковий та звуко-буквений аналіз слова. Побудова графічних моделей одно-, двоскладових слів.

Мета: закріплювати знання учнів про букву і та її звукове значення; продовжити роботу над засвоєнням вивчених букв, їх звукових значень; дати уявлення про і в значенні окремого слова; удосконалювати навички складання речень за схемами, звукового аналізу слів; збагачувати активний словник учнів; виховувати увагу, пам’ять, інтерес до навчання, старанність, бажання активно працювати.

Обладнання: каса букв; предметні малюнки; малюнок ключів; звуко-буквені та звуко-складові схеми.

ХІД УРОКУ

Швидко пролунав дзвінок:
Розпочати час урок.
Ми навчаємося старанно,
І попрацюєм залюбки.
Друзі скажуть: «Бездоганно!
Ви усі — розумники!»

II. Повідомлення теми і завдань уроку

III. Повторення вивченого матеріалу
— Давайте пригадаємо правила сидіння за партою. (Діти розказують правила, користуючись плакатом на дошці.)
— Отже, починаємо подорож до країни Знань. Але потрапити туди нелегко, потрібно гарно працювати, щоб цими ключами відкрити двері до країни Знань.
Перш ніж почати, давайте пригадаємо, які букви ви вже вивчили. Назвіть ці букви, покажіть, де вони живуть у касі? Які з них позначають голосні звуки, а які — приголосні?

1-й ключик до країни Знань — звуко-буквений аналіз слів (за предметними малюнками).
— До поданих малюнків доберіть відповідну звукову схему.

2-й ключик до країни Знань
Гра «Ловіть слово»
— Я буду «кидати» вам звуки, а ви мені — «повертати» утворене слово.

3-й ключик до країни Знань — розгадування загадок.
— Послухайте загадки. Слова-відгадки запишіть.

Фізкультхвилинка

Хто ж там, хто вже так втомився
І наліво похилився?
Треба дружно всім вставати,
Фізкультпаузу почати.
Буратіно потягнувся,
Раз нагнувся, два нагнувся.
Руки в сторони розвів —
Мабуть, ключик загубив.
А щоб ключик відшукати,
Треба нам навшпиньки стати.
Покрутитись, повертітись,
На хвилинку зупинитись.
Пострибали, пострибали,
Раз — присіли, другий встали.
Всі за парти посідали,
Вчитись знову ми почали.

IV. Узагальнення вивченого матеріалу

4-й ключик до країни Знань — конкурс на кращого скоромовця. Читання скоромовки з дошки «луною» за вчителем, поступово прискорюючи темп.

У діброві - дуби, 
Під дубами - гриби, 
Трава - між грибами, 
Хмарки - над дубами.

5-й ключик до країни Знань

— Складіть звукову модель слів дуб, гриби, трава, хмарки. 

V. Підсумок уроку
— Ви гарно працювали! Ось вам подарунок — чарівний ключик, який ще не один раз допоможе вам під час подорожей країною Знань. (Кожна дитина отримує картку з малюнком ключика.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
7
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!