Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Звук «в», позначення його буквами В, в (ве).

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DY292000
За публікацію цієї методичної розробки Григорчук Валентина Вікторівна отримав(ла) свідоцтво №DY292000
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ТЕМА:Звук «в», позначення його буквами В, в (ве).

МЕТА: Ознайомити учнів з артикуляцією звука «в» та буквою, що його позначає; вчити виконувати звуко – буквений аналіз слів, читати склади і слова з вивченими буквами.

Розвивати мовлення учнів, уміння слухати, відтворювати прослухане.

Виховувати товариськість, любов до природи.

ОБЛАДНАННЯ: Макет дерева, листочки зі складами, фішки для звукових моделей, куб, мультимедійна презентація.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ.

- Добрий день , мої малята,

Любі хлопчики й дівчата.

Знов нас кличе на урок

Чарівний наш друг – дзвінок!

Щоб не гаять часу даром:

Приготуємо Букварик,

Зошити, пенали, фішки.

Баритися не будем ані трішки.

На уроці ми, малята,

Будем з вами мандрувати.

То ж налаштовуємо вуха

І уважно будем слухать.

Всі рівнесенько сідаєм

І урок розпочинаєм.

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.

  • Починаючи мандрівку,

Ми виходим на доріжку .

Ця доріжка чарівна,

Бо Дорогою Всезнайок

Називається вона.

  1. Питання для повторення:

  • Які звуки є в українській мові?

  • Скільки є голосних? Назвати їх.

  • Які є приголосні звуки?

  • Як визначити, скільки у слові складів?

  • Скласти речення за картинкою. Визначити кількість слів у реченні.

  • Що виражає речення?

  • Який знак можна поставити в кінці речення?

  • З якої букви будемо писати речення?

  • Які ще слова пишуться з великої букви?

  1. Читання складів на листочках дерева.

МА, МО, МУ, МИ, МІ, АМ, ОМ, УМ, ИМ, ІМ, НАМ, МНУ, НУМО.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Молодці, мої Всезнайки.

Помандруєм з вами далі.

Нас зустрічає Ведмежатко,

Ведмежатко – Весельчатко.

Поведе воно усіх

У Великий темний ліс.

1. Знайомство з маршрутом мандрівки. (Мультимедійна презентація)

- Доріжка Всезнайок.

- Весняна лука.

- Загадкова Верба.

- Вовчий чагарник.

- Куточок відпочинку.

- Дуб – Велетень.

- Весела галявина.

- Ведмежий барліг.

2. Вилучення звука «в» зі слів – назв маршрутів.

3. Характеристика звука.

4. Позначення на письмі. На що схожа буква?

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

  • До Великого темного лісу

Через Луку весняну підемо.

Помилуємось її красою,

Корисну інформацію зберемо.

  1. Утворення складів зі звуком «в».

  • На слух.

  • Читання складів на квітах.

V. ЗАГАДКОВА ВЕРБА

- В кінці Луки над водою

Зупинимось під Вербою.

Ведмежатко просить нас

Відгадать загадки враз.

До вербички підійдемо

І відгадки там знайдемо.

1. Дощ пройшов з грозою –

Вмите сонце сяє.

Небо над рікою

Рушничок квітчає.

Рушничок спустився

Прямо в нашу річку.

Потім простелився

В лузі ніби стрічка.

2. Лісом він котився з ревом,

На кущі, траву, дерева.

А коли напивсь води –

Стих і згаснув назавжди.

3. Вус зелений я зав’ю,

В грона сонечка наллю.

І діткам – малюкам

Все до капельки віддам.

4. Дві ноги у швидкого коня,

Має він одне око і роги.

Я катаюсь на ньому щодня,

Хоч і добре натомлюю ноги.

  1. Хто це закотив до нас

Бабу снігову у клас.

Була баба на узліссі,

А для нас – це цифра …

VІ. ВОВЧИЙ ЧАГАРНИК.

- Сонячний промінчик раптом зник.

Нас зустрічає чагарник.

Чагарник цей Вовчим звуть.

Невже тут лиш вовки живуть?

Нам назустріч Вовчик йде,

Може він нас проведе?

  1. Тлумачення слова чагарник .

  2. Робота в парах.

«Буква заховалась».

  1. Друкування букви В в зошитах.

VІІ. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА З ВЕДМЕЖАТКОМ.

- Позаду хащі непрохідні залишилось,

А наші малята вже трохи стомились.

Тож зайдемо на хвилинку

У куточок відпочинку.

Тут вже музика лунає,

Нас до танцю закликає.

(Повторення рухів за вчителем під спокійну музику)

  • Ведмежатко вайлувате

Дуже любить танцювати.

Крок уліво, крок управо –

Потанцюємо на славу.

Кругом себе покрутились,

Вперед, назад нахилились.

Потупали ніжками,

Поплескали ручками.

До сусіда повернулись,

Весело йому всміхнулись.

Пострибали і присіли.

Та й за парти тихо сіли.

VІІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО.

  • Що ж , в дорогу знову час.

Дуб – Велетень чекає нас.

Ми під дубом тим пограємось,

Один з одним позмагаємось.

І в Буквариках своїх

Склади і слова прочитаємо.

  1. Гра «Злови своє слово».

1 ряд – слова зі звуком «в» на початку слова;

2 ряд - в середині слова;

3 ряд – в кінці слова.

Вода, дерево, лев, ворона, корова, сова, рів, віл, вікно, трава, залив, квіти, волошка,пароплав, водолаз, Київ.

  1. Складовий аукціон. Вправа «Мікрофон».

Ва – (Ваня, Валя, вафлі, валянки…)

Во – (Вова, воля, вода, волосся…)

Ві – (Вітя, віник, відро, Віра, Вісник…)

Ве – (весна, велосипед, весло, вечір…)

Ву – (вудка, вулиця, вулик, вуж…)

  1. Робота з Букварем (с. 34).

ІХ. ВЕСЕЛА ГАЛЯВИНА.

  • Дуб – Велетень позаду залишився.

На галявині весь клас наш опинився.

Називається Веселою поляна.

Що тут нас чекає – зараз глянемо.

  • На галявині зібралися звірі: Ведмежатко – Весельчатко, Вовчик – Пустунець, Зайчик –Вуханчик, Білочка – Варварка, Кабан – Вернидуб, Їжак – Василько.

А ви нічого не помітили в їхніх іменах?.

1. Звірята вирішили влаштувати святкову вечерю. Умова: у назвах всіх страв має бути звук «в».

(виноград, вишні, ватрушки, вареники, сливи, ковбаса, вінегрет, варення, морква, плов, кава,квас, морозиво, халва, квасоля, печиво, ківі, кавун, узвар, вода, вермишель).

  1. Повний аналіз слова.

Вареники – одна із національних страв українців.

Х. ПІДСУМОК УРОКУ.

- Повечерявши на славу,

Ми підемо, друзі, далі.

Ось тут у нас, неподалік,

Ведмежий розташований барліг.

Тільки Ведмежатко знає,

Що в барлозі нас чекає.

  1. Тлумачення слова барліг.

  2. Інтерактивна вправа «Кубування».

  • Що ми робили сьогодні на уроці?

  • З яким звуком познайомились?

  • Який це звук? Чому?

  • Якою буквою позначається на письмі?

  • Чи сподобався вам урок?

  • Хто був головним героєм уроку?

Ведмежа подякувати хоче,

Всім, хто працював охоче.

Хто старався, не лінився.

З відповідями не барився.

Всім відомо – діти ці

Звуться справжні молодці.

Їм за це солодкий приз,

І від Ведмедика сюрприз.

(Вручення сюрпризів)

  • Решта діток теж старались,

Їм також солодощі дістались.

А всім присутнім на прощання

Шле Ведмежатко побажання:

Щоб ніколи не хворіли,

В злагоді та мирі жили.

Щоб не знали горя і біди,

Від щастя посміхалися завжди.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розробка уроку.Кожен етап уроку супроводжується авторськими віршами. Дана розробка ставить за мету розвивати мовлення учнів, уміння слухати, відтворювати прослухане. Виховувати товариськість, любов до природи. року супроводжується авторськими віршами. Дана розробка ставить за мету
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Читання
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    208
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    DY292000
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DY292000
За публікацію цієї методичної розробки Григорчук Валентина Вікторівна отримав(ла) свідоцтво №DY292000
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти