Звук [o ], букви Оо. Звуки [ у ], [ йу ], букви Юю. Українська народна казка " Летючий корабель".

Опис документу:
Конспект уроку з української мови стане в нагоді вчителям початкових класів та студентам педагогічних вишів. Урок насичений проблемними питаннями, дослідницькою діяльністю дітей на основі системи вправ,завдань, які гарантують формування їх компетентності; плекають до самостійності, незалежного мислення; розвивають у дітей впевненість в собі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок читання у 1 класі на тему:

« Звук [о], букви О,о. Звуки [ у] ,[ йу], букви Ю,ю.

Українська народна казка « Летючий корабель»

Мета:

  • Створювати ситуації навчальної діяльності з метою презентації власних думок та їх аргументації.

  • Продовжувати формувати навички читання цілими словами з повним розумінням та емоційним сприйняттям прочитаного тексту.

  • Вчити визначати особливості фольклорних жанрів ( казка ).

  • Читати закінчення української народної казки « Летючий корабель».

  • Вчити розрізняти головне та другорядне.

  • Розвивати вміння працювати в колективі, виховувати дружні стосунки між учням.

Обладнання.

  • Інформаційно - комп’ютерні технології, демонстраційні таблиці, плакати.

  • Я пізнаю світ. Українська мова. Математика. 1 клас : зошит з друкованою основою : у 35ч. Тиждень 14/ І.В.Гавриш, Л. М. Булахова, Г.О. Жук, С.О. Доценко, Г.О. Калиновська, Т.В.Шпіт.- Харків: Інтелект України, 2019.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Виконання пісні « Алфавіт» ( музика Є. Пастухова, сл. Б. Федчука).

  1. Повідомлення теми

( Тема записана на дошці, діти читають разом з вчителем)

1.- Під час виконання пісні та читання теми уроку налетів холодний зимовий вітер і засніжив декілька віконець нашого будиночку « Алфавіт». Хто хоче допомогти буквам звільнитися із снігового полону?

2. « Відкриття віконець». ( Робота в зошитах, на дошці )

3. - Саме ці букви ми будемо вживати під час читання складів та слів.

  1. Актуалізація знань

1. – Але, щоб читати правильно, нам треба бути уважними і спостережливими. В цьому нам допоможе вправа « Фотоапарат».

Вправа « Фотоапарат».

( Діти записують букви, перевіряють роботу - взаємоперевірка).

  • У кого немає помилок, погладьте себе по голівці.

2. -Як ви вважаєте, чи вже готові ми до читання складів з новими буквами?

( Діти відповідають)

-Тоді пропоную вам виконати вправу « Сорока й черепаха».

Вправа « Сорока й черепаха»

( читання складів повільно – швидко )

3.Пропозиція від учнів проспівати разом з коротульками склади «До», « От» під мелодію « Пісні про чарівника».

  1. Фізкультхвилинка

  1. Новий матеріал

  1. Ми добре попрацювали, потренувалися і можемо переходити

до читання.

Робота над деформованим реченням: складання речення з окремих слів.

  1. - А чи можна вважати казку « Летючий корабель» чарівною?

  1. Щоб краще зрозуміти зміст наступної частини казки, дамо тлумачення окремих слів.

Тлумачний словничок ( аудіо).

Тепер вправляємося у швидкому читанні. Виконуємо вправи « Повітряні кульки» і « Сорока і черепаха».

Вправи « Повітряні кульки» і « Сорока й черепаха».

  1. У нашому класі навчаються дружні діти. Друзі завжди допомагають один одному. Далі читаючи казку « Летючий корабель», ми дізнаємось як друзі підтримали дурня у складних ситуаціях. Читаємо казку разом із диктором.

( Українська народна казка « Летючий корабель», діти стежать за диктором)

  1. Вправа для покращення зору

-Для того, щоб підготувати наші очі до подальшої роботи , для швидкого читання, виконаємо вправу для покращення зору.

  1. Продовження роботи

1.Завдання Знайка:

  • -Що створив Сила для дурня?

  • « Досліджую медіа».

Діти переглядають фрагмент мультфільму.

Знаходять в тексті та підкреслюють речення про переглянуте. Читають з прискоренням темпу підкреслене речення.

  • «Озвуч» мультфільм. ( 4 учня )

  • - Поміркуйте, завдяки яким рисам характеру дурневі вдалося

здійснити свою мрію.

  • - Придумайте своє закінчення казки « Летючий корабель».

2. Побудова сюжетної лінії казки за ілюстраціями.

  1. Підсумок уроку

Предметний:

  • Яку казку читали?

  • Хто є головними персонажами казки?

Колективна робота : створення палацу для героїв казки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»