Звук (е), позначення його буквою «е».

НУШ

Для кого: 1 Клас

23.10.2020

1376

42

0

Опис документу:
Ознайомлення учнів з великою та малою буквою Е. е; навчити писати рукописну веелику і малу букву "Е, е"; закріплювати вміння складати звукові схеми; удосконалювати вміння складати речення; розвивати логічне мислення
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Звук (е), позначення його буквою «е». Мовно-логічні ігри. Читання речень з інтонацією протиставлення Організаційні моменти «Саманалаштування» Покла...
Слайд № 1

Звук (е), позначення його буквою «е». Мовно-логічні ігри. Читання речень з інтонацією протиставлення Організаційні моменти «Саманалаштування» Покладіть руки на парту, заплющте очі та промовте: «Я зможу сьогодні добре працювати на уроці. Я бажаю всім однокласникам успіхів на сьогоднішньому уроці». 2. Гра «Розсипанка». Робота в групах. Діти об'єднуються на 5 групи по 5 ч. (Представники групи обирає конверт із завданням, у якому потрібно зібрати слово з «розсипаних » букв. Слова, складені групами, друкуються на дошці) ЕКЛЕР (клере) ЕСКІМО (кімоес) ЕКРАН (ранек) ЕЛЬФ (льфе) ЕХО (охе) Що між цими словами спільне? (Починаються звуком (е). Як ми вимовляємо звук (е)? (Рот відкритий, немає жодних перешкод). Отже, що звук (е)голосний, бо утворюється тільки з голосу.

Слайд № 2

З. Гра «Переплутанка» Які звуки треба вставити, щоб отримати слова? Звуко-буквений аналіз слів-відгадок з побудовою схем фішками . 4. Вправа «Продо...
Слайд № 3

З. Гра «Переплутанка» Які звуки треба вставити, щоб отримати слова? Звуко-буквений аналіз слів-відгадок з побудовою схем фішками . 4. Вправа «Продовж ланцюжок» (Добір прикметників за допомогою м'яча. ) Лев (який?) – сильний, великий, сміливий, хоробрий, швидкий, спритний, коричневий…. Метелик (який?) – легкий, різнобарвний, гарний, красивий… Черепаха (яка?) – зелена, повільна, велика… 5. Гра «Маленький письменник» Треба пофантазувати і скласти розповідь про трьох друзів (лева, метелика та черепаху) ЛЛ В М Т Л К Ч Р П Х

6. Звук «Е» на письмі позначається буквою «е». Розгляньте зображення рукописної букви е. Письмо букви «е» в робочих рядках зошита.
Слайд № 4

6. Звук «Е» на письмі позначається буквою «е». Розгляньте зображення рукописної букви е. Письмо букви «е» в робочих рядках зошита.

6. Письмо малої букви «е» — Мала  буква е — це  лівий  півовал  з  петлею.  Починаємо  писати  трохи нижче  середини  рядка,  ведемо  півовал  з  н...
Слайд № 5

6. Письмо малої букви «е» — Мала  буква е — це  лівий  півовал  з  петлею.  Починаємо  писати  трохи нижче  середини  рядка,  ведемо  півовал  з  нахилом  праворуч  угору,  заокруглюємо  під  верхньою  рядковою  лінією  ліворуч  униз.  Біля  нижньої  рядкової лінії  заокруглюємо  праворуч  і  вгору.  Верхнє  заокруглення  вужче  за  нижнє. Пишемо під лічбу «і-раз-і». Учні  «пишуть»  букву  в  повітрі  (два-три  рази).  Потім  розглядають  зразок у зошиті, обводять його, пишуть рядок до кінця. Учитель наголошує, що у першому рядку треба спирати «спинку» букви на похилу лінію. Учитель ходить між рядами, допомагає дітям писати букву, вказує на помилки, виправляє посадку учнів. 7.  Письмо великої букви Е — З яких елементів складається велика буква Е? (З півовалів) — Велика  буква Е складається  з  верхнього  і  нижнього  лівих  півовалів. Під  міжрядковою  лінією  описуємо  верхній  лівий  півовал,  який  закінчуємо над верхньою рядковою лінією, не заокруглюючи вгору. Не відриваючи руки, рухом  уліво  і  вниз  описуємо  більший  нижній  півовал,  який  торкається  нижньої рядкової лінії. Пишемо під лічбу «і-раз-і, і-два-і». — Спробуйте  «написати»  велику  букву Е в  повітрі,  спочатку  лівою, а потім — правою рукою; обома разом. — Наведіть велику букву Е. Напишіть букву Е, як показано за стрілочкою. Не забувайте, що вона складається з півовалів. Простежте, чи правильно ви сидите, як лежать зошити, рука на парті.

8. Фізхвилинка «Кулак, ребро, долонь» 9. Читання складової схеми
Слайд № 6

8. Фізхвилинка «Кулак, ребро, долонь» 9. Читання складової схеми

10. Читання по складах. Се-ло ве-рес ле-ле-ка клен Се-ла ве-рес-не-ві ле-ле-ки кле-ни Во-се-ни У ве-рес-ні не ста-ло теп-ла. По-ле-ті-ли у теп-лі к...
Слайд № 7

10. Читання по складах. Се-ло ве-рес ле-ле-ка клен Се-ла ве-рес-не-ві ле-ле-ки кле-ни Во-се-ни У ве-рес-ні не ста-ло теп-ла. По-ле-ті-ли у теп-лі краї лас-тів-ки та ле-ле-ки. У лі-сі, на по-лі та у лузі пе-ре-ста-ли лу-на-ти ве-се-лі піс-ні пта-хів. Тра-ва ста-ла жов-та. На кле-ні і то-по-лі об-ле-ті-ло лис-тя. Не-бо за-хма-ре-не. Все рід-ше сві-тить сон-це. Час-то і-дуть до-щі. Не-за-ба-ром нас-та-нуть мо-ро-зи, ви-па-де сніг і прий-де зи-ма.

Було легко, Та цікаво Було складно, Але цікаво Було важко та нецікаво. 11. Рефлексія - Зафарбуйте ту частину кола, з надписом на якій ви погоджуєтесь
Слайд № 8

Було легко, Та цікаво Було складно, Але цікаво Було важко та нецікаво. 11. Рефлексія - Зафарбуйте ту частину кола, з надписом на якій ви погоджуєтесь

Слайд № 9

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.