і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Звук[ Б], позначення його буквою «бе». Словниково-логічні вправи.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Звук[ Б], позначення його буквою «бе». Словниково-логічні вправи.

Мета. познайомити учнів зі звуком Б, буквою «бе», що його позначає; вчити

учнів артикулювати звук, виділяти його у словах, удосконалювати

навички читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати

уміння робити звуко-буквений аналіз слів, звязне мовлення, увагу,

память, мислення; виховувати спостережливість, почуття любові до

природи, турботливе ставлення до тварин.

Обладнання. ІКТ (компютер, екран, слайди), мікрофон, малюнки кульок зі

складами, малюнки: Буратіно, білка, бобер, Білосніжка, Колобок, Кіт у чоботях,

Баба Яга, Чебурашка; вітальна листівка, торт.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Вправо-вліво подивіться.

Одне одному всміхніться.

Поверніться до гостей-

Привітайтесь: «Добрий день!»

ІІ. Актуалізація опорних знань та мотивація до навчання.

  • Сьогодні у Країні Букварії свято - день народження у букви.

  • Ви б хотіли потрапити на день народження?

  • А з чим ходять на день народження?

  • Ми те ж візьмемо кульки. Але ці кульки не прості, а чарівні.

Щоб ми могли їх взяти з собою, потрібно прочитати склади, записані на них.

  1. Читання складів.

  • Ось ми і потрапили до Країни букварії. ( Відкрити малюнок на дошці)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Сюрпризний момент.

- Ой, діти, один казковий герой хоче з нами теж піти на день народження.

- Але йому соромно, він забув своє імя.

2. Відгадування загадки. ( слайд №2)

До школи прямує хлопчак деревяний

Веселий, хвастливий.

А за ним поспішає Карабас-Барабас.

Хто ж прийшов у гості до нас?

  • Буратіно, заходь!

  • Ти вчасно до нас потрапив, бо саме сьогодні ми йдемо до твоєї букви.

  1. Виділення звука із слова Буратіно.

  • Вимовте імя хлопчика Буратіно. Поділіть на склади.( слайд №3)

  • Який звук чуємо на початку слова?

  1. Спостереження за артикуляцією звука. Орфоепічна вправа.

Загадка. Послухайте загадку і відгадайте, хто зустрівся нам на шляху?

Є горішки і грибочки

У дуплі на мотузочку

Плигаю по гілочкам

Я руденька……………….. ( Білка)

4. - Чи здогадалися ви до якої букви ми ідемо на День народження? Так – це буква Б, звук б.

  • Читання складів ( слайд № 4)

Читання слів ( слайд № 5)

Білка покаже нам дорогу тоді , коли ми виконаємо наступне завдання.

Сьогодні вранці подув легенький вітерець і здув декілька сніжинок з шкільного дерева знань. В цей час повз нашої школи пробігала Білочка. Їй ці сніжиночки сподобалися, і вона почала швиденько їх збирати та й втерла випадково частинку літер, які ми вже навчилися писати. Вам необхідно відтворити ці літери.

5. А зараз ми відгадаємо наступного друга букви Б за першими літерами назв малюнків, який теж поспішає на свято.

  • ( СЛАЙД № 6)

  • ( СЛАЙД № 7_)

  • Чи знаєте хто такий бобер? ( Тварина, яка живе у воді і будує з дерев собі хатки).

Повтори за бобрем останній склад ( слайд № 8)

У бобра є труба – ба , ба, ба.

Він заграв біля верби – би, би, би.

І гудить він у трубу – бу, бу, бу.

Щоб сподобатись тобі –бі, бі, бі.


- Молодці! Знайомтеся із буквою Б.

( СЛАЙД №9)

6. Вправа на концентрацію уваги. Гра “Коректор”

- Графічне зображення букви ми запам'ятали, а тепер на своїх картках спробуйте викреслити всі букви “б”. Треба встигнути якнайшвидше, але не пропустити жодної букви.

Запишіть цифрами скільки букв ви знайшли у кожному рядочку ( СЛАЙД 10)

7. Завдання від Колобка ( СЛАЙД 11)

8. Завдання від Кота у чоботях: вставити літери і прочитати слова.( СЛАЙД № 12)

б..лка б..лка б..нт б..нт з..бри зубр..

З’єднай склади стрілочками , утворивши слова. Яке слово зайве?

ба бан

би ран

ка нан

ба чок

Якщо вам було цікаво виконувати це завдання, то зафарбуйте кружечок жовтим кольором, а якщо ні – синім.

9. Завдання від Баби Яги. : « розшифрувати» слова .

Бемотге, , ранба, лабджо тибіг ( бегемот , баран, бджола, бігти )

Яке слово зайве? Чому?

Якщо вам сподобалось завдання , то домалюйте веселе обличчя, якщо ні – сумне.

Баба Яга хоче перевірити, чи вмієте об’єднувати склади і читати слова?

Читання слів по ялинці. ( СЛАЙД 14)

Закінчіть слова ( СЛАЙД № 15)

10. Розфарбуйте ті предмети, у назві яких зустрічається звук [б].

11.Чебурашка пропонує нам пограти у гру « Буквена матиматика».

Ро +біт + ник = робітник

Бу + за – а + ок = бузок

Бін – ін +а + нан = банан

Бе + рік – к + з + ка = берізка

Ура! Молодці! Ми виконали всі завдання і зібрали друзів нашої букви! !

Ой , а наш торт не прикрашений. Чим прикрашають тортики? І ми зараз теж прикрасимо його.

У вас на парті лежать квіточки 3-х кольорів ( жовтого, помаранчового та малинового ). Оберіть один з трьох квіточок ту, яка вам найбільше подобається зараз. Наклейте на торт.


- До якої букви ми потрапили на свято?

Буква Б дякує за вашу допомогу .



Всі стали рівненько..

Знову пролунав дзвінок,

Бо закінчився урок!

Додатковий матеріал до уроку

1.

2

3. . _____ _____ _____ ____ ____

4.

5. б..лка б..лка б..нт б..нт з..бри зубр..

6. ба бан

би ран

ка нан

ба чок

7. Бемотге ранба лабджо тибіг

-------------------------- --------------------- --------------------------- -----------------------

8.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ознайомити учнів із звуком Б, буквою «бе», що його позначає; навчити учнів артикулювати звук, виділяти його у словах, удосконалювати навички читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати уміння робити звуко-буквений аналіз слів, зв’язне мовлення, увагу, пам’ять, мислення; виховувати спостережливість, почуття любові до природи, турботливе ставлення до тварин.
  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    586
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    34
  • Номер матеріала
    IM355474
  • Вподобань
    3
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь