Звіт про проведені заходи в межах Всеукраїнського місячника «Виховуємо громадянина – патріота України»

Опис документу:
Невичерпним джерелом освіченої людини є бібліотека. Саме тут кожен черпає для себе знання, необхідні для подальшого розвитку, як особистості.Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек розпочався з 05 жовтня під гаслом «Виховуємо громадянина – патріота України».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Звіт про проведені заходи в межах Всеукраїнського місячника «Виховуємо громадянина – патріота України»

Невичерпним джерелом освіченої людини є бібліотека. Саме тут кожен черпає для себе знання, необхідні для подальшого розвитку, як особистості.

У Тавільжанській ЗОШ І –ІІІ ступенів жовтень проходив насичено, змістовно, цікаво. 

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек розпочався з 05 жовтня під гаслом «Виховуємо громадянина – патріота України». Було за планова та проведено наступні заходи:

Заходи проведення Всеукраїнського місячника «Виховуємо громадянина – патріота України»

з/п

Заходи

Термін виконання

Виконавець

1

Відкриття Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек. Лінійка. Повідомлення плану місячника

05.10.2015

Бібліотекар, педагог-організатор

2

Тематична виставка літератури «Для мене в світі ти, одна, моя чарівна Україно!»

Протягом жовтня

Бібліотекар

3

Усний журнал «Моя Батьківщина – Україна». Інформхвилинка «Символіка та історія нашої держави»

07.10.2015

Бібліотекар

4

Відкрита полиця «Молодь про право» Інформаційний коктейль (огляд преси): «Злочин. Як його обійти»

08.10.2015

Бібліотекар, вчитель історії

5

День українського козацтва. Викладка літератури «Степ та воля – козацька доля» Вікторина «Ану, який з тебе козак»

13.10.2015

ЗДВР, бібліотекар, педагог-організатор

6

Знайомство зі шкільною бібліотекою. Бібліотечний урок для 1-х класів

15.10.2015

Бібліотекар, класний керівник 1-го класу

7

Вернісаж дитячих робіт (конкурс). Малюнки: «Я- українець!»

15.10.2015

Бібліотекар, класні керівники

8

Конкурс на краще гасло і логотип до Всеукраїнського місячника шкільної бібліотеки у 2016 році.

Протягом жовтня

Бібліотекар

9

Конкурс буктрейлерів «Україна – одна єдина»

Протягом жовтня

ЗДВР, класні керівники

10

Підведення підсумків

02.11.2015

Бібліотекар, ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники

Моя Батьківщина – Україна

Мета: Поглибити знання учнів про нашу державу – Україну; формувати національну свідомість школярів; виховувати патріотів рідної держави, повагу до її символів, любов до рідного краю, його історичного минулого й сучасного; прийняти четвертокласників у «барвінчата».

Обладнання: Карта України, Конституція, прислів’я про рідний край, плакати з державною і народною символікою, костюм Барвінка, емблеми, епіграф «Виростай, дитино, й пам’ятай: Україна – то найкращий край.»

Вчитель. Сьогодні, діти, у нас незвичайне свято. А незвичайне тому, що до нас прийде дуже цікавий гість. А що це за гість, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку: Лист зелений і міцний,

Сніг для нього не страшний,

А коли весну стрічає

Сині очі розкриває. (барвінок)

- Діти, як ви думаєте, чому до нас прийшов Барвінок? Про це ви дізнаєтесь пізніше. Наш гість буде спостерігати за вами, за вашими відповідями, за вашою поведінкою і в кінці нашого свята підведе підсумок вашої роботи.

Свою роботу ми розпочнемо з розумової розминки – розгадування кросворда. Якщо правильно запишете слова по горизонталі, то по вертикалі ви прочитаєте ключове слово, яке є синонімом до слова Вітчизна. (Робота в групах. Яка група виконає завдання першою, та заповнює кросворд на дошці.)

У

К

Р

А

Ї

Н

С

Ь

К

А

Ш

Е

В

Ч

Е

Н

К

О

Т

Р

И

З

У

Б

З

Е

Р

Н

А

К

Р

А

Ї

Н

А

Г

І

М

Н

Б

А

Т

Ь

К

І

В

Щ

И

Н

А

  1. Державною мовою України є мова … (українська)

  2. Хто був, є і залишається в серцях українців Кобзарем? (Шевченко)

  3. Державний герб України - … (тризуб)

  4. Жовтий колір прапора – це колір … (зерна)

  5. Синонім слова «держава» - … (країна)

  6. Найголовніша пісня України - … (гімн)

  7. Найрідніше, найдорожче, найкраще місце на землі - … (Батьківщина)

Вчитель. - Молодці. То яке ж ключове слово у кросворді?

  • Україна. А що означає це слово? (відповідають учні)

Вчитель. Наша класна година присвячена Україні. А тема її ( читають на плакаті «Моя Батьківщина - Україна»). Допоможе нам мандрувати по нашій країні усний журнал. Прочитаємо, як називаються його сторінки.

Сторінка 1. Рідний край, Україна, Вітчизна.

Сторінка 2. Державні символи України.

Сторінка 3. Народні символи України.

Сторінка 4. Мій край – моя історія жива.

Сторінка 5. Народна скарбничка.

І зараз ми помандруємо сторінками усного журналу. Я відкриваю його першу сторінку.

Сторінка 1. Рідний край, Україна, Батьківщина.

Вчитель. Ці слова дорогі кожній людині. Ніколи не перерахувати того, про що думають люди, вимовляючи ці слова. Всі безмежні простори країни, всі річки і гори, всі квітучі поля і пустелі – все це Батьківщина. Її зими і весни, кожне літо і осінь – це також Батьківщина.

Люди, які живуть у нашій країні, їхня мова, їхні звичаї, їхній характер, їхні пісні – це теж Батьківщина.

Все, що колись відбувалося на нашій землі, всі радощі і горе, битви і перемоги – наша Батьківщина.

Одна Батьківщина і двох не буває.

Місця, де родилися, завжди святі.

Хто рідну оселю свою забуває,

Той долі не знає в житті.

Тут мамина пісня лунає і нині,

Її підхопили поля і гаї.

Її вечорами по всій Україні

Співають в садах солов’ї.

І я припадаю до неї устами,

І серцем вбираю, як спраглий води.

Без рідної мови, без пісні, мами,

Збідніє, збідніє земля назавжди.

Моя Батьківщина – це вишеньки цвіт,

І верби над ставом, й калина.

Моя Батьківщина - це мрії політ,

Це рідна моя Україна.

Моя Батьківщина – це наша сім’я,

Затишний куточок і хата.

Це - мама, татусь, бабця, дідо і я,

Всі рідні і друзів багато.

Моя Батьківщина – це злагода й мир,

Та небо бездонне й чудове.

Це пісня чарівна, що лине до зір

Й дитинство моє світанкове.

Моя Батьківщина – ліси і поля.

Від них в нас і радість, і сила.

Це та найсвятіша і рідна земля,

Що кожного з нас народила.

Вчитель. Україна - суверенна держава. Вона має право самостійно, без втручання інших держав, вирішувати свої зовнішні і внутрішні проблеми. Кожна країна світу має свої символи. І наступна сторінка нашого журналу:

Сторінка 2. Державні символи України.

Вчитель. – Що ж означає слово символ? (відповіді учнів)

Символ – це умовне позначення якогось предмета, поняття чи явища.

Вистраждавши, виборовши волю, Україна має свої державні символи. Назвемо їх.

  1. Символічний знак, ключ до історії роду, міста, держави. (Герб)

Наш Герб – тризуб.

Це воля, слава й сила.

Наш Герб – тризуб,

Недоля нас косила.

Та ми зросли, ми є ,

Ми завжди будем.

Добро і пісню

Несемо ми людям.

  1. Грецьке слово, означає урочисту, похвальну пісню на честь богів і героїв. (Гімн)

Слова палкі, мелодія врочиста,

Державний Гімн ми знаємо усі.

Для кожного села, містечка й міста –

Це клич один з мільйонів голосів.

Це наша клятва, заповідь священна,

Хай чують друзі й вороги,

Що Україна вічна, незнищенна,

Від неї світло ясне навкруги.

  1. Прапор – це державний символ,

Він є в кожної держави.

Це для всіх ознака сили,

Це для всіх ознака слави.

Синьо-жовтий прапор маєм:

Синє небо, жовте – жито;

Прапор свій оберігаєм,

Він святиня, знають діти.

Прапор свій здіймаєм гордо.

Ми з ним дужі і єдині.

Ми навіки є народом

Українським в Україні.

Вчитель. А ще народ України має свої споконвічні символи. Назвіть їх.

Сторінка 3. Народні символи України.

Верба – журливе дерево, що низько схиляється до води. Воно схоже на долю нашого народу, територію якого часто завойовували загарбники, а народ змушений був терпіти і схиляти голову, не маючи сили зразу вигнати завойовників. І хоч наш народ терплячий, але він завжди, рано чи пізно, знаходив силу, щоб випрямити спину і підняти голову, щоб стати вільним і незалежним.

Верба – це ніби позначка води на землі. Тому й копають криниці під вербою, бо на сухому місці це дерево ніколи не росте.

Вербу люди застосовували з лікувальною метою.

  • А коли ще використовують вербові гілочки? (відповіді учнів)

Калина – символ кохання, краси, життя. Її завжди порівнювали з гарною дівчиною. Калину садили скрізь: по берегах річок, під вікнами хат та біля криниць; кетягами червоних ягід прикрашали весільні короваї і вплітали їх у вінок, ними лікували і варили варення.

А скільки прислів’їв і приказок придумав народ про калину.

- Пишна та красива, як червона калина.

- Стоїть у дворі дівонька, як червона калинонька.

- Щоки червоні, як кетяги калинові.

- Посади біля хати калину, будеш мати долю щасливу.

Дуже часто струнких дівчат порівнювали із тополею. У казках злі свекрухи перетворювали своїх невісток у тополю. Садили їх переважно обабіч дороги, очевидно тому, щоб здалеку було видно село, бо росте дерево дуже швидко. А найголовніше, мабуть, це те, що на тополях гніздяться лелеки.

А по землі стелиться вічнозелений барвінок з блакитними, як небо, квіточками. Його люди любили за красу та невибагливість. Це символ вічного життя, любові і пам’яті. Тому обвивали барвінком хліб і коровай, вплітали у вінки, садили, а може він сам виростав на могилах дорогих людей, як символ вічної пам’яті.

Вчитель. – З якого твору ці рядки?

Два кольори мої, два кольори

Оба на полотні, в душі моїй оба.

Два кольори мої, два кольори

Червоний - то любов, а чорний – то журба.

Вишиті рушники – неодмінний атрибут багатьох обрядів: з рушником виходили в поле, справляли обжинки, проводжали в далеку дорогу, дівчата давали рушник на знак згоди при сватанні, молоді ставали на шлюбний рушник під час шлюбного обряду.

Сторінка 4. Мій край – моя історія жива.

  • Про що будемо вести розмову на цій сторінці? (роздуми дітей)

На долю нашого народу випало багато героїчного і водночас трагічного. Здавна наша земля була ласим куснем для сусідів. Як ніякий інший народ, українці заплатили за своє право на волю мільйонами життів своїх синів і дочок.

Історія України – це історія народу, який протягом багатьох століть боровся за свою незалежність. Мабуть ніхто не уявляє України без Запорізької Січі, її отаманів.

  • Дмитро Вишневецький – перший кошовий Запорізької Січі;

  • Петро Сагайдачний;

  • Богдан Хмельницький;

  • Іван Сірко, Іван Мазепа;

  • Олекса Довбуш;

  • Устим Кармелюк.

За кращу долю народу боролися відомі всьому світу діячі культури:

  • Тарас Шевченко;

  • Леся Українка;

  • Іван Франко;

  • Михайло Грушевський.

Зазнав наруги від влади поет Володимир Сосюра за вірш «Любіть Україну».

Любіть Україну, як сонце любіть,

Як вітер і трави, і води.

В годину щасливу і в радості мить,

Любіть у годину негоди.

Любіть Україну у сні й наяву,

Вишневу свою Україну.

Красу її вічно живу і нову,

І мову її солов’їну.

За любов до України, боротьбу за її незалежність справжніх патріотів кидали в тюрми, мордували у таборах. Борець за національну гідність українського народу Василь Стус був засуджений на 15 років таборів і помер у неволі.

Історія нашого народу це не лише минуле, а й теперішнє. Усьому світу відомі імена Володимира і Віталія Кличків, Олега Блохіна, Андрія Шевченка, Сергія Бубки. Це відомі спортсмени, які представляли нашу країну на міжнародних змаганнях.

Сторінка 5. Народна скарбничка.

  • На цій сторінці вам потрібно доповнити прислів’я і пояснити їх зміст

(робота в групах)

Добре тому, ……(хто в своєму домі).

За рідний край……(життя віддай).

Всюди добре, а …….(вдома найкраще).

Кожному мила ……(своя сторона).

Батьківщина – мати - …….(умій за неї постояти).

Людина без Вітчизни, …….(соловей без пісні).

Барвінок. Молодці, діти. Я переконався, що ви справжні знавці історії свого краю. Добре знаєте народні і державні символи, вмієте працювати у групах, допомагаєте один одному, виразно декламуєте вірші. Я з радістю прийму вас у свою барвінкову країну. Від сьогоднішнього дня ви - барвінчата. Як доказ цьому, я прикріплю кожному з вас емблему – символ своєї країни. (Барвінок прикріплює кожному учневі емблему)

Учень. Красивий, щедрий рідний край!

І мова наша солов’їна.

Люби, шануй, оберігай,

Усе, що зветься Україна!

Вікторина «А ну, який з тебе козак?»

  1. Яка зброя водночас є символом казкових героїв і символом козацької влади? (Булава)

  2. Яке місто України носить ім’я гетьмана? (Хмельницький)

  3. Увага! Загадкова скринька! Те що тут лежить, водночас і ліки, і жіноча прикраса, і символ України. Що це? (Калина)

  4. Назвіть ім’я української жінки, яка зробила корисного для України не менше ніж козацькі гетьмани. Як її називали турки? Яке її справжнє ім’я?(Роксолана, Хасекі Хуррем, Настя Лісовська)

  5. Уявіть собі, що ви займаєте певну посаду у Війську Запорозькому, і вам потрібно скликати козаків на раду. Що ви для цього зробите? Як називається ваш музичний інструмент і ваша посада? (Музичний інструмент – литаври, треба вдарити по них палицями. Посада називається довбиш)

  6. Увага! Загадкова скринька! Тут лежить символ влади військового писаря. Назвіть цей символ. (Срібний каламар, тобто чорнильниця)

  7. Прослухайте уривок із козацької пісні:

          Годі тобі, пане-брате,

          Ґринджоли малювати.

          Бери шаблю гостру, довгу

          Та йди воювати.

          Ой, ти станеш з шабелькою,

          А я з кулаками.

          Ой, щоб слава не пропала

          Поміж козаками.

Що таке ґринджоли? Пам’ятаєте, це слово ви зустрічали у казці «Мудра дівчина». Як ви розумієте вислів «ґринджоли малювати»? (Ґринджоли – сани. Малювати ґринджоли – розписувати фарбами сани, тобто займатися мирними домашніми справами, негожими для вояка)

  1. Увага! Загадкова скринька! У цій скриньці знаходиться те, що за козацькими повір’ями рятувало від ворожої кулі. Куди треба було покласти цей предмет? (Грудочку рідної землі треба було покласти в чоботи)

  2. Запорозькі козаки були досвідченими воїнами. Для цього вони виконували під музику рухливі вправи зі списами, шаблями, топірцями, проводили змагання. Як називалися такі змагання? (Гопак)

  3. Поряд із козаками у поході часто можна було побачити хлопчика або юнака, який тільки навчався козацькій майстерності. Як звали такого учня?(Джура)

  4. Хто такий гетьман? Назвіть видатних українських гетьманів. (Гетьман – головний командувач українського Козацького Війська. Видатні гетьмани – Дмитро Вишневецький, Богдан Хмельницький, Іван Мазепа, Дмитро Полуботок)

  5. Назвіть найбільші річки України. (Дніпро, Дністер)

  6. Назвіть видатних письменників і поетів України. (Т. Шевченко, Л. Глібов, Л. Українка, І. Франко, М. Коцюбинський, В. Винниченко, П. Тичина, М. Рильський, В. Сосюра)

  7. Чому Запорозька Січ називалась Запорозькою? Що значить слово січ. (Запорозька Січ знаходилася за порогами Дніпра, тому й називалась Запорозькою. Слово січ значить – засіка з повалених дерев)

  8. Як називалися козацькі човни? (Чайки, дуби, каюки)

  9. Які держави загрожували Україні? Від кого її обороняли козаки? (Найбільше Україні загрожували турки та татари з півдня, та поляки з заходу)

  10. Турецькі кораблі часто нападали на козацькі чайки. А як називалися турецькі човни? (Галери – кадриги, звідси слово каторга)

  11. Як козаки називали знахаря-відуна? Що він умів робити? (Характерник. Він умів задаровувати кулі та лікувати козаків)

  12. Назвіть авторів Державного гімну України – поета та композитора. (П. Чубинський, М. Вербицький)

  13. Що зображено на Державному гербі України? Що уособлює цей символ? (Тризуб. Він уособлює триєдність Бога Отця, Бога Сина і Бога Духа Святого)

  14. Послухайте уривок із відомої української думи.

                  Ой полем, полем килиїмським

                  Та шляхом битим ординським,

                  Ой там гуляв козак…

      Як звали козака? Як називається ця дума? (Голота. Назва думи «Дума про козака Голоту»)

  1. Увага! Загадкова скринька! В цій скриньці лежить предмет, який кожен козак зберігав у шкіряному футлярі. Деякі невігласи припускали, що козаки носили його за халявою чобота, але це не так. Що це за предмет? До речі, цей предмет ми держимо в руках кожен день. (Ложка)

  2. Хто такий кобзар? На чому він грав окрім кобзи? Як його ще називали? (Кобзар – народний співець. Його інструмент називався кобза, ліра, бандура. Тому кобзаря ще називали лірником і бандуристом)

  3. Козаків називали воїнами-хліборобами. Чому? (У час вільний від бойових походів козаки відходили на свої хутірці й займалися хліборобськими справами. Вирощували жито, пшеницю, гречку. Тому й дістали таку назву)

  4. Запорозька Січ – справжня республіка. Кожен козак мав право голосу на особливих зборах. Як називалися такі збори і що вирішували на них козаки? (Збори козацькі називалися рада. На раді вони вирішували питання війни і миру, обирали певну особу на посаду, також вирішували господарчі питання)

  5. Назвіть символи козацької влади. Як вони називалися? (Символи козацької влади – булава, бунчук, пірнач, прапор-корогва, срібний каламар та військова печатка. Ці символи називались клейноди)

  6. Скільки разів на рік збиралася звичайна рада? (Звичайна рада збиралася три рази на рік: на Новий рік, на Різдво Христове, на свято Покрови Святої Богородиці)

  7. Запорозька Січ була республікою. Між козаків збирались і надзвичайні ради. На те було достатньо… Чого саме було достатньо для збору нової ради? (Для збору нової ради було достатньо бажання першого ліпшого козака)

  8. Який клейнод вважався символом влади усього Козацького Війська? (Був козацький прапор-корогва)

  9. Погляньте на картину Козак Мамай. Чому поряд із козаком зображували спис, шаблю, коня і бандуру? (По-перше, козак Мамай – воїн, тому поряд із ним – кінь, спис і шабля. А ще козак Мамай вважається батьком бандуристів, тому поряд із ним - бандура)

  10. Ой, крикнув цар на свої гайдуки: «Візьміть Байду добре в руки, візьміть Байду і зв’яжіте, на гак ребром зачепіте!». Кого так немилосердно закатували? Як звали Байду? Хто він? (Байдою козаки називали засновника Запорозької Січі князя Дмитра Вишневецького. Він потрапив у полон до турецького падишаха. Коли падишах запропонував йому перейти на службу до нього, Байда відмовився. Розгніваний володар наказав своїм гайдукам живцем зачепити Байду на гак ребром. Український лицар не видав навіть стогону, він при цьому голосно проклинав ворогів України і самого падишаха)

  11. Богдан Хмельницький був найосвіченішою людиною свого часу. Він знав сім мов. Питання: якою мовою він розмовляв із польським королем? (Перш за все Богдан Хмельницький – українець. Із польським королем він розмовляв своєю рідною мовою)

  12. Тепер поговорімо про волевиявлення. На відкритих зборах виборці виявляють свою волю, піднімаючи правицю. Коли ми обираємо депутатів до Верховної Ради, то кидаємо бюлетень до скриньки. Питання: яким чином виявляли свою волю козаки, обираючи ту чи іншу кандидатуру? (Козаки, на знак згоди до обраної кандидатури, кидали свої шапки вгору)

  13. Згадайте стародавні легенди. Здогадайтеся, як звали засновника міста Києва. (Засновник Києва – князь Кий)

  14. Погляньте на фотографію. Що за символ влади держить вершник? Кому цей пам’ятник? (Вершник держить у руці булаву. Це пам’ятник гетьману Богдану Хмельницькому)

  15. Погляньте на фотографію. Кому поставлено цей пам’ятник? Хто ця людина? Чим вона відома в історії? (Це пам’ятник князю Володимиру, який увів християнство на Русі)

  16. Пригадуєте мультфільм про трьох козаків? З якими народами вони зустрічались у своїх подорожах? (З татарами, греками, римлянами і турками)

  17. Три козаки грали в футбол. В якій країні відбувався цей чемпіонат? Назвіть столицю цієї країни. З ким грали козаки? (Чемпіонат із футболу відбувався в Англії. Столиця Англії – Лондон. Козаки грали з німцями, англійцями, французами і всіх перемогли)

Знайомство зі шкільною бібліотекою

Бібліотечний урок учнів 1-х класів

Цілі: ознайомити першокласників із бібліотекою, виховати любов до книги, читання.

Бібліотекар. Сьогодні, діти, ви прийшли в кімнату, на дверях якої написано « Бібліотека». Бібліотеку часто називають будинком, в якому живуть книги. Дійсно тут у нас багато книг, кожна стоїть на полиці і чекає, коли її візьмуть і прочитають.

Бібліотека – море книг,

бібліотека – храм науки.

Переступайте наш поріг,

беріть скарби нетлінні в руки!

Нема прекрасніше доріг,

Ніж в цей вселюдський храм науки…

П.Гоць

Учитель. Книга – це велике диво, створене людиною. Саме до книги ми звертаємось упродовж усього нашого життя. Вона допомагає в навчанні, відкриває нові горизонти пізнання такого цікавого світу, робить нас більш розумними, ерудованими, збагачує наш внутрішній світ. Вона ніколи не стомлюється й завжди готова повести допитливого читача цікавими безкінечними стежками неозорої Країни Знань.

Як до живих джерел глибоких,

Ми припадаємо до книг,

Черпаємо снагу,неспокій

Та нездоланну правду з них.

Нас поведуть вони у мрію,

Щоб розпізнати суть буття,є

Прийдешні нам шляхи відкриють

І стануть школою життя.

Бібліотекар. Упродовж усього життя ми звертаємося до книжки. Батьки читали вам казки, вірші , оповідання, коли ви ще й говорити не вміли добре. Згадайте свої перші улюблені книжечки, які роздивлялись щось згадуючи, уявляючи, фантазуючи.

У багатьох з вас дома є свої книги, які ви вже прочитали. Давайте згадаємо, які книги ви вже знаєте. (Діти називають книги). Так,це дуже цікаві книги , вони є у нашій бібліотеці. (Бібліотекар показує декілька книг і розповідає про них) У бібліотеці книги видають читати додому. Ось у нас висить плакат на якому написанні правила користування нашою бібліотекою, постарайтесь запам'ятати

1. Здавай книжки у строк, який визначив бібліотекар.

2. Не бігай, розмовляй тихо в бібліотеці.

3.Не бери з собою бутерброд, яблуко, бібліотека – не їдальня.

4. не соромся задавати питання.

5.Якщо загубив книжку, негайно звернись до бібліотеки.

Бібліотекар. А тепер давайте пограємо в гру, яка називається «

А ну відгадай». Слухайте уважно.

А вгадайте з якої казки прийшли ці герої.

Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься? Хто б відповів?

(Червона Шапочка)

До школи прямує хлопчак дерев'яний,

Чомусь потрапляє у цирк полотняний,

Відома ця книжка тобі, чи не так?

В пригодах яких побував цей хлопчак?

(Буратіно)

Жили собі двоє мишенят і півник «Золотисте горличко»

(Півник і двоє мишенят)

Йшов дід лісом, а за ним бігла собачка. Та й загубив дід рукавичку»

(Рукавичка)

Бібліотекар. Молодці! Багато з вас правильно відповіли на запитання. Коли ви станете читачами бібліотеки, будете читати книги, запам'ятовуйте їх назви, авторів. Ми часто будемо грати в літературні ігри.

Бібліотекар. У всі часи, в усіх країнах світу люди цінували книги і берегли їх, як найдорогоцінніші скарби. На сторінках мільйонів книжок зберігаються багатющі культурні надбання людства, бо як сказав великий український філософ і поет І.Франко:

Книги – морська глибина.

Хто в них пірне аж до дна,

Той, хоч і труду мав досить,

Дивнії перли виносить.

Бібліотекар. Любі першокласники. Я дуже рада, що шкільна бібліотека поповнилася новими читачами. Двері бібліотеки завжди відкриті для вас. Хай не буде у вас жодного дня, коли б ви не прочитали бодай однієї сторінки з нової книги.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»