Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Звіт класного керівника про результати виховної роботи в класному колективі 7 класу

Опис документу:
Загальні дані про класний колектив: у 8 класі навчається 19 учнів: 10 хлопчиків та 9 дівчаток. Виховна мета класного колективу: формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Звіт класного керівника

Деркачової Ю. М. про результати виховної роботи в класному колективі 8 класу

за 2017– 2018 н. р.

Загальні дані про класний колектив

У 8 класі навчається 19 учнів: 10 хлопчиків та 9 дівчаток.

Виховна мета класного колективу: формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.
Виховні завдання класного колективу:

  • прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей ;

  • підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні;

  • формувати в учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки;

  • розвивати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили в дітей;

  • сформувати навички здорового способу життя , дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я;

  • виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.

За 2017- 2018 н. р. з учнями 8 класу проведено значну виховну роботу.

В цілому клас представляє сформований учнівський колектив. Діти всі з достатнім та високим навчальним потенціалом.

Відмінники – 2 учнів, що складає 10%.

На достатньому рівні навчається 6 чоловік, що складає 35%.

Середній рівень підтвердило 10 учнів, що складає 55%.

Учні дуже енергійні, жваві, прагнуть як найшвидше пізнати навколишній світ.

Стосунки між учнями класу дружні й доброзичливі, врівноважені. Конфліктні ситуації швидко вирішуються, діти самостійно знаходять порозуміння товаришують між собою.

Учні класу мають достатній рівень свідомої дисципліни. В цілому дисципліна в класі сприятлива для проведення уроків.

В класі є лідери: Занько Анжеліка, Процик Єгор. Здійснюється робота з опорою на лідерів , які можуть повести клас, організувати продуктивну роботу, залучити до активного життя в класі всіх учнів.

Пізнавальні особливості учнів класу високі. У дітей гарно розвинена пам'ять, уява, мислення. У класі є творчі особистості з різними нахилами - Занько Анжеліка, Приходько Данило, Буренко Вячеслав, .

Учні класу згуртовані, вони вміють організувати справи із власної ініціативи

(вечори, походи, відвідування музеїв) ,також діти не байдужі дозагальношкільних справ, добродійних акцій, завжди приймають активну участь (Пасічник Діна, Шевченко Єлизавета). Майже у всіх учнів розвинуте почуття відповідальності.

Школярі люблять відвідувати музеї, кінотеатр, з радістю погоджуються на позаміські поїздки, щоб більше дізнатися про історію та географію Батьківщини
Семикласники охоче трудяться, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території й у приміщенні класу.

Майже всі діти в класі задіяні в гуртковій роботі, школі мистецтв, гуртках при міському палаці культури та відвідують шкільні гуртки, секції, факультативи.

Учні активні, люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж року всіляко підтримувався рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре позначилося на виховних аспектах учнів класу. Ми досягли успіхів у вихованні таких якостей, як ініціативність, чесність, акуратність, відповідальність за власні вчинки.

Протягом року учні класу брали участь у конкурсах і змаганнях різного рівня , мали нагороди ( конкурс «Кенгуру» – Кудрявов Денис, Процик Егор, Лейко Анна, Занько Анжеліка, міські та обласні конкурси з української мови – Лейко Анна, Занько Анжеліка, Михайлов Гаврило).

Моральні якості у дітей класу позитивні.

Батьки приймають активну участь в житті класу, школи. Всі діти знаходяться під контролем батьків.

Індивідуальна робота з активом классу:

  1. Активне залучення класу до шкільних і позашкільних заходів.

  2. Активна допомога учнів у педагогічній і громадській роботі класного керівника.

  3. Контроль за поведінкою, зовнішнім виглядом школярів.

  4. Взаємодопомога між однокласниками при хворобі та відсутності учнів на уроках.
    Форми роботи з батьками:

1.Батьківські лекторії , збори.

2.Індивідуальні бесіди з батьками ,консультації.

3. Відвідування сімей учнів.

4. Дні відкритих дверей (відвідування уроків, позакласних заходів, факультативів).

  1. Родинні свята.

  2. Анкетування, тестування.

  3. Залучення батьків до різнопланової корисної роботи класу.

Ставлення батьків до школи і вчителів позитивне.

Самоврядування в класному колективі.

Упродовж року ми підтримували рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Учнівська ініціатива сприяла проведенню в рамках тижня географії відкритого виховного заходу « Посвята в географи », вечорів –до Дня Збройних сил України , Св. Миколая, Св. Валентина, 8 Березня, Свята Матері. Восьмикласники брали активну участь і у шкільних святах: Пані осінь, Новорічний ранок, привітання вчителів з професійним святом , благодійних акціях.

Учні проводять класні збори , де вирішують питання навчання , дисципліни та поведінки окремих учнів класу . Голови секторів контролюють роботу учнів на різних рівнях, допомагають. Результатом такої роботи є рейтинг класів, за яким учні 8 класу в І семестрі посіли почесне І місце.

Протягом року виховна робота реалізовувалась за такими напрямками:

І семестр

  1. Ціннісне ставлення до держави і суспільства. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

  • Година спілкування «Любове моя, Україно!» – 1.09.2017.

  • Кіно-урок пам’яті жертв Голодомору – 23.11.2017.

  • Година спілкування «Особливості української національної символіки» – 9.11.2017.

  • Година спілкування до Дня захисника України «Козацька слава» – 12.10.2017.

  • Година спілкування до Дня Збройних сил України «Перед моїми очима – мужній образ захисника України» – 30.11.2017.

  1. Ціннісне ставлення до себе. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

  • Година спілкування «Правильне харчування та здоровий сон – запорука здоров’я» – 07.09.2017.

  • Урок-тренінг «Дружбою вмійте дорожити» – 5.10. 2017.

  1. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

  • Урок-захист презентацій на тему «Видатні митці України»

  1. Ціннісне ставлення до праці. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

  • Трудовий десант – прибирання класної кімнати (протягом семестру).

  • Робота з озелененням подвір’я (протягом семестру).

  • Година спілкування «Народні ремесла» – 14.09.2017.

  • Урок-змагання «Трудова біографія моєї родини» – 2.11.2017.

  • Урок-вікторина «Скільки у світі професій?» – 7.12.2017

  1. Ціннісне ставлення до природи. В рамках цього напрямку були проведені такі заходи:

  • Вікторина «У природі – у рідному домі» – 21.09.2017.

  1. Ціннісне ставлення до людей. В рамках цього напрямку буди проведені такі заходи:

  • Урок-тренінг «Вчимося бути толерантними» – 16.11.2017.

  • Година спілкування «Культура користування мобільним зв’язком» – 28.09.2017.

ІІ семестр

  1. Ціннісне ставлення до держави і суспільства. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

  • Виховна година до міжнародного Дня рідної мови «Плекаймо рідну мову!» - 22.02.2018.

  • Виховна година до Дня соборності України «Україна – мій дім!» - 18.01.2018.

  • Виховний захід до Дня пам’яті жертв Чорнобильської катастрофи «Чорнобильська трагедія – одвічний слід на Україні»–26.04.2018.

  • Круглий стіл-дискусія до Дня пам’яті та примирення – 10.05.2018.

  • Виховний захід до Дня пам’яті жертв політичних репресій «У жорнах репресій» - 17.05.2018.

  • Виховний захід до Дня Героїв Небесної Сотні «Шануймо пам'ять Героїв Небесної Сотні» - 15.02.2018.

  • Виховний захід у обласній дитячі бібліотеці імені Дніпрової Чайки до Дня Героїв Небесної Сотні – 16.02.2018.

  • Виховний захід до Шевченківських днів «Шануймо рідне слово» - 09.03.2018.

  • Виховні година до Дня визволення Херсонщини «Герої не вмирають…» - 15.03.2018.

  • Виховний захід у обласній дитячі бібліотеці імені Дніпрової Чайки до Дня визволення Херсонщини – 16.03.2018.

  1. Ціннісне ставлення до себе. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

  • Бесіда «Профілактика травматизму» - 2.03.2018, 25.05.2018.

  • Круглий стіл «Культура зовнішності» - 25.01.2018.

  • Виховний захід до Дня Інтернету «Інтернет – друг мій та ворог мій» - 5.04.2018.

  1. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

  • Захист проектів «Види мистецтв та специфіка їх художньо-образної мови» - 03.05.2018.

  • Родинна зустріч-свято «Зустрічаймо Новий рік!» - 21.12.2018.

  • Відвідування художнього музею – 19.04.2018.

  1. Ціннісне ставлення до праці. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

  • Трудовий десант – прибирання класної кімнати (протягом семестру).

  • Робота з озелененням подвір’я (протягом семестру).

  • Анкетування з дітьми та батьками «У світі професій».

  1. Ціннісне ставлення до природи. В рамках цього напрямку були проведені такі заходи:

  • Виховний захід до Години Землі «Давайте, друзі, разом природу берегти» - 22.03.2018.

  • Година спілкування «Бережливе ставлення до ресурсів планети» - 12.04.2018.

  1. Ціннісне ставлення до людей. В рамках цього напрямку буди проведені такі заходи:

  • Урок-тренінг «Добро і зло: хай серце не втрачає доброти!» - 01.02.2018.

  • Виховний захід до Дня закоханих «Кохання в кожному серці» - 08.02.2018.

Методичні знахідки , що стали пріоритетними у виховній роботі – це проектна діяльність направлена на формування навичок міжособистісної взаємодії , командної роботи, створення відеороликів, покликане на виховання креативності , критичного мислення , навичок аналізу та рефлексії , комунікативних умінь, самодисципліни і самоорганізації, на підвищення рівня активності в навчально – пізнавальній діяльності учнів класу через вивчення та інтеграцію учнів в класному колективі методом заохочення успіхів особистості в колективних формах діяльності ,на підвищення життєвої активність пасивних учнів класу через стимулювання трудової активності та сформованих цінностей до праці.

У своїй роботі використовую також тренінгові вправи, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі , формую в учасників вміння розкривати власні можливості , розвивати навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки , розуміти інших.

Отже, підводячи підсумок у роботі, я дійшла висновку: виховна діяльність класу як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів, утворює нове інтеграційне ціле, де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.