Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Звіт класного керівника про результати виховної роботи в класному колективі 6 класу

Опис документу:
Загальні дані про класний колектив: в 6 класі навчається 22 учні: 11 хлопчиків та 11 дівчаток. Виховна мета класного колективу: формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Звіт класного керівника

Деркачової Ю. М. про результати виховної роботи в класному колективі 6 класу

за 2015– 2016 н. р.

Загальні дані про класний колектив

В 6 класі навчається 22 учні: 11 хлопчиків та 11 дівчаток.

Виховна мета класного колективу: формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.
Виховні завдання класного колективу:

  • прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей ;

  • підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні;

  • формувати в учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки;

  • розвивати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили в дітей;

  • сформувати навички здорового способу життя , дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я;

  • виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.

За 2015- 2016 н. р. з учнями 6 класу проведено значну виховну роботу.

В цілому клас представляє сформований учнівський колектив. Діти всі з достатнім та високим навчальним потенціалом.

Відмінники – 3 чоловік, що складає 14%.

На достатньому рівні навчається 7 чоловік, що складає 32%.

Середній рівень підтвердило 12 учнів, що складає 54%.

Учні дуже енергійні, жваві, прагнуть як найшвидше пізнати навколишній світ.

Стосунки між учнями класу дружні й доброзичливі, врівноважені. Конфліктні ситуації швидко вирішуються, діти самостійно знаходять порозуміння товаришують між собою.

Учні класу мають достатній рівень свідомої дисципліни. В цілому дисципліна в класі сприятлива для проведення уроків.

В класі є лідери: Занько Анжеліка , Уліч Михайло , Процик Егор. Здійснюється робота з опорою на лідерів , які можуть повести клас, організувати продуктивну роботу, залучити до активного життя в класі всіх учнів.

Пізнавальні особливості учнів класу високі. У дітей гарно розвинена пам'ять, уява, мислення. У класі є творчі особистості з різними нахилами - Маслєннікова Тетяна, Занько Анжеліка, Приходько данило, Буренко Вячеслав, .

Учні класу згуртовані, вони вміють організувати справи із власної ініціативи

(вечори, походи, відвідування музеїв) ,також діти не байдужі дозагальношкільних справ, добродійних акцій, завжди приймають активну участь (Косіванова Віолета, Шевченко Єлизавета, Кутова Валентина). Майже у всіх учнів розвинуте почуття відповідальності.

Школярі люблять відвідувати музеї, кінотеатр, з радістю погоджуються на позаміські поїздки, щоб більше дізнатися про історію та географію Батьківщини
Шестикласники охоче трудяться, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території й у приміщенні класу.

Майже всі діти в класі задіяні в гуртковій роботі БДТ, школи мистецтв, гуртках при міському палаці культури та відвідують шкільні гуртки, секції, факультативи.

Учні активні, люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж року всіляко підтримувався рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре позначилося на виховних аспектах учнів класу. Ми досягли успіхів у вихованні таких якостей, як ініціативність, чесність, акуратність, відповідальність за власні вчинки.

Протягом року учні класу брали участь у конкурсах і змаганнях різного рівня , мали нагороди ( конкурс «Кенгуру» – Кудрявов Денис, Процик Егор, Масленнікова Тетяна, Уліч Михайло, міські та обласні конкурси з української мови – Лейко Анна, Занько Анжеліка, Уліч Михайло).

Моральні якості у дітей класу позитивні.

Батьки приймають активну участь в житті класу, школи. Всі діти знаходяться під контролем батьків.

Індивідуальна робота з активом классу:

  1. Активне залучення класу до шкільних і позашкільних заходів.

  2. Активна допомога учнів у педагогічній і громадській роботі класного керівника.

  3. Контроль за поведінкою, зовнішнім виглядом школярів.

  4. Взаємодопомога між однокласниками при хворобі та відсутності учнів на уроках.
    Форми роботи з батьками:

1.Батьківські лекторії , збори.

2.Індивідуальні бесіди з батьками ,консультації.

3. Відвідування сімей учнів.

4. Дні відкритих дверей (відвідування уроків, позакласних заходів, факультативів).

  1. Родинні свята.

  2. Анкетування, тестування.

  3. Залучення батьків до різнопланової корисної роботи класу.

Ставлення батьків до школи і вчителів позитивне.

Самоврядування в класному колективі.

Упродовж року ми підтримували рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Учнівська ініціатива сприяла проведенню в рамках тижня географії відкритого виховного заходу « Посвята в географи », вечорів –до Дня Збройних сил України , Св. Миколая, Св. Валентина, 8 Березня, Свята Матері. Шестикласники брали активну участь і у шкільних святах: Пані осінь, Новорічний ранок, привітання вчителів з професійним святом , благодійних акціях.

В класі були проведенні тематичні виховні години до Дня писемності «Без мови рідної, юначе, й народу нашого нема», Дня козацтва «Козацькій славі жити у віках», Дня памяті жертв Голодомору та політичних репресій «Прости нас, пам'яте, прости!», Дня Соборності «Соборна Україна: втрати і знахідки років , Дня героїв Крут «На Аскольдовій могилі поховали їх» , «Україна – наш спільний дім», « Діти України про свої права», тематичних тижнів , Дня Довкілля.

В цьому навчальному році клас відвідував краєзнавчий музей, обласну дитячу бібліотеку, центр туризму та екологічний центр, переміг у акції збору батарейок та у якості призерів безкоштовно відвідав Асканію-Нову, відсвяткував Масляну, взяв участь у міському конкурсі «Олімпійське лелеченя», разом із меценатами взяв участь у конкурсі-екскурсії містом «Листи щастя», побував на відкритті спортивних змагань, присвячених О. Берешу, разом з психологом школи Кухарчук О. З. взяв участь у багатьох психологічних тренінгах, відвідав різні свята та концерти, що проводилися в місті.

Учні проводять класні збори , де вирішують питання навчання , дисципліни та поведінки окремих учнів класу . Голови секторів контролюють роботу учнів на різних рівнях, допомагають. Клас брав участь у всіх громадських , шкільних заходах : паперовий скарб , прибирання території, захід до Дня писемності, (« Милосердя » , «Подаруй бібліотеці книгу», «Бук-коссинг»).

Протягом року виховна робота реалізовувалась за такими напрямками:

  1. Ціннісне ставлення до держави і суспільства. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

  • Година спілкування «Україна – єдина країна».

  • Година спілкування «Рідне місто Херсон».

  • Конкурс знавців «Конкурс патріотів».

  • Година спілкування «Ми – діти твої, Україно».

  • Година спілкування «Символи Херсона».

  • Година спілкування «Козацька слава».

  • Бесіда «Конвенція про права дитини».

  • Усний журнал «Державні символи України».

  • Свято «Українські звичаї та традиції».

  1. Ціннісне ставлення до себе. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

  • День здоров’я.

  • Урок-диспут «Чи вважаєш ти себе культурною людиною?»

  • Година спілкування «Будь обережним на дорозі».

  • Година спілкування «Поширення отруєння грибами».

  • День цивільної оборони.

  1. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

  • Відвідування художнього та краєзнавчого музеїв.

  • Концерт до Дня вчителя.

  • Відвідування обласної дитячої бібліотеки.

  • День іменинника.

  • День закоханих.

  • Відвідування театру мод «Силует».

  1. Ціннісне ставлення до праці. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

  • Трудовий десант – прибирання класної кімнати.

  • Робота з озелененням подвір’я.

  • Година спілкування «Професії від А до Я».

  1. Ціннісне ставлення до природи. В рамках цього напрямку були проведені такі заходи:

  • Вікторина «Флора та фауна рідного краю».

  1. Ціннісне ставлення до людей. В рамках цього напрямку буди проведені такі заходи:

  • Година спілкування «Правила вітання».

  • Урок-тренінг «Чи вмієш ти слухати іншого?».

  • Година спілкування «Я вірю в силу доброти».

  • Урок-тренінг «Дружба. Чи вмію я дружити?».

Методичні знахідки , що стали пріоритетними у виховній роботі – це проектна діяльність направлена на формування навичок міжособистісної взаємодії , командної роботи, креативності , критичного мислення , навичок аналізу та рефлексії , комунікативних умінь, самодисципліни і самоорганізації, на підвищення рівня активності в навчально – пізнавальній діяльності учнів класу через вивчення та інтеграцію учнів в класному колективі методом заохочення успіхів особистості в колективних формах діяльності ,на підвищення життєвої активність пасивних учнів класу через стимулювання трудової активності та сформованих цінностей до праці.

У своїй роботі використовую також тренінгові вправи, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі , формую в учасників вміння розкривати власні можливості , розвивати навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки , розуміти інших.

Отже , підводячи підсумок у роботі , я дійшла висновку: що виховна діяльність класу як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів утворює нове інтеграційне ціле , де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.