! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Звіт активу 11 класу

Опис документу:
Класне самоврядування – це реальний безперервний процес дедалі ширшого залучення учнів до громадських справ. Одним із найважливіших принципів виховання є забезпечення активної позиції учнів та їхніх представницьких органів у житті і колективній діяльності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Спортивне життя

Займається спортом у секціях 6 учнів.

Лень Р. захищав честь школи зі стрільби.

Влітку Докієнко А. брав участь у міських змаганнях на байдарках (1 місце)

Докієнко А. щороку бере участь у шкільних та міських змаганнях з легкої атлетики:

5 місце – у естафеті;

3 місце – біг на 100м.

На канікулах каталися на ковзанах.

Після уроків хлопці між собою грали у футбол

Участь

у загальношкільних

заходах

Підготували цікаву композицію до свята осені.

Участь у тижні історії.

Взяли участь у святковому концерті, присвяченого Дню вчителя.

Культпохід на молодіжну виставу обласного драматичного театру ,,Дуже проста історія“ та циркову виставу, на концерт.

У конкурсі ,,Королева зими“ Скуз О. виборола найпочесніше звання королеви.

Брали участь у Новорічній виставі.

Привітали учнів молодших класів з Новим роком (Дід Мороз і Снігурочка)

До Дня визволення Фастова від фашистських загарбників:

група учнів провела інформування по класах;

випустили газету.

Відвідували шкільні дискотеки

Казнадій Є. – відповідальний за музичне оформлення всіх шкільних заходів.

Були учасниками акції ,,Молодь – проти наркотиків“.

Цікаві справи

ГКК ,,Я – учасник дорожнього руху“.

ГКК ,,Фастів – місто моє“.

Година спілкування ,,Подбай про своє здоров’я сам“.

Інформування ,,1 грудня – День боротьби зі СНІДом“.

ГКК ,,Поговоримо про спілкування“.

Інтелектуальна гра ,,Щасливий випадок“.

Суспільно-корисні справи

Взяли участь у підготовці класу і школи до 1 вересня.

Працювали на клумбі.

Допомогли в обладнанні кабінету інформатики (затемнення).

Допомогли оформити стенди у класі.

Озеленення класу: виростили вазони та пересадили їх у нові ринки.

Підготували клас до зимового періоду (утеплили та заклеїли вікна)

Дисципліна і порядок

Зовнішній вигляд учнів класу добрий, кращий, ніж у 10 класі.

Санітарний стан класу добрий: щоденне чергування, а на перервах – вологе прибирання.

Клас двічі чергував по школі. Чергували добре, були відмічені адміністрацією.

Дисципліна на уроках добра. Деякі учні хоч і отримують зауваження, але реагують на них адекватно.

Правопорушень немає.

Проблеми класу

Спізнення на уроки окремих учнів

Пропуски уроків без поважних причин

Недостатня підготовка до занять

Група учнів палить цигарки

Пропозиції

Щомісяця проводити для учнів

  • різні конкурси,

  • міні-вистави,

  • відмічати досягнення школи і учнів у шкільній пресі,

  • випускати фотомонтажі,

  • відзначити цікаво День закоханих.

Покращити матеріальну базу школи (для проведення цікавих класних годин, змагань не вистачає комп’ютерів, к/ф).

Робота активу

Класні збори. Вибори командира та ради класу, розподіл доручень.

Розробка пам’ятки чергових по класу. Організація чергування у класі, по школі.

Оформили класний куточок, куточок державних символів.

Склали план роботи на І семестр.

Класні збори. Успішність та трудова дисципліна за І чверть.

Оформили куточок ,,Моє навчання – мій успіх“.

Класні збори. Підсумки роботи за І семестр. Успішність учнів класу та трудова дисципліна за І семестр.

Контроль за замовленням обідів у шкільній їдальні

Навчання учнів класу

1. Навчальний сектор протягом І семестру турбувався про рівень навчальних досягнень учнів класу. Надавав допомогу однокласникам у подоланні труднощів.

2. Висвітлювали досягнення кожного у ,,Табелі успішності“.

3. Частина учнів класу відвідували консультації вчителів-предметників.

4. На курсах по підготовці до вступу у ВУЗи навчаються 7 учнів.

5. Брали участь у шкільних та міських предметних олімпіадах.

Результати участі у міських олімпіадах такі:

Дубіло В. – із 7 предметів, призових місць – 3;

Буневич Т. – з 3 предметів;

Казнадій Є. – з 2, предметів, призових місць – 1;

Уляшинський В. – з 2 предметів, призових місць – 1.

6. Уляшинський В. брав участь у конкурсі ім. Яцека.

7. Дубіло В. і Буневич Т. – учасники захисту робіт МАН.

8. Середній бал успішності класу – 7,52.

Буневич Т. – 9,6;

Голуб М. – 5,5;

Докієнко А. – 5,5;

Дубіло В. – 11,2;

Казнадій Є. – 8,3;

Ковальська А. – 5,4;

Корецька М. – 5,4;

Лень Р. – 8,2;

Панасюк Д. – 8,1 ;

Прокопенко Н. – 7,5;

Самченко О. – 6,1;

Скуз О. – 7,8;

Скурська Ю. – 6,5;

Уляшинський В. – 8,4;

Усатий А. – 8,8;

Хрустальова Д. – 8,3;

Цикунова А. – 7,3.

9. За І семестр маємо такий рівень знань:

високий – 1 учень;

достатній – 7;

середній – 8;

початковий – 1.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись