Бібліотека

Звеличення почуття кохання Мавки і Лукаша як розвитку творчих сил людини.

Опис документу:
Схарактеризувати образи драми, розкрити їх символічний зміст, красу глибокого почуття, антигуманність душевного убозтва і користолюбства; розвивати вміння висловлювати власне ставлення до поведінки героїв, акторські здібності; виховувати духовність, бажання будувати красиві людські стосунки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
“Звеличення почуття кохання Мавки й Лукаша як розвитку творчих сил людини”
Слайд № 1

“Звеличення почуття кохання Мавки й Лукаша як розвитку творчих сил людини”

Ми знаємо: * У чому оригінальність жанру “Лісової пісні”? * Які основні проблеми порушені у творі? * Які життєві реалії наштовхнули письменницю нап...
Слайд № 2

Ми знаємо: * У чому оригінальність жанру “Лісової пісні”? * Які основні проблеми порушені у творі? * Які життєві реалії наштовхнули письменницю написати “Лісову пісню”? * Гра “Відгадай, хто говорить?”

“Не можеш ти своїм життям до себе дорівнятись”
Слайд № 3

“Не можеш ти своїм життям до себе дорівнятись”

Не зневажай душі своєї цвіту... Той цвіт від папороті чарівніший – Він творить скарби, а не відкриває. Леся Українка
Слайд № 4

Не зневажай душі своєї цвіту... Той цвіт від папороті чарівніший – Він творить скарби, а не відкриває. Леся Українка

Ми хочемо дізнатися: * За що варто боротися з долею? * Якими є Мавка й Лукаш у творі “Лісова пісня”? * Чи можливе було кохання між Лукашем і Мавкою...
Слайд № 5

Ми хочемо дізнатися: * За що варто боротися з долею? * Якими є Мавка й Лукаш у творі “Лісова пісня”? * Чи можливе було кохання між Лукашем і Мавкою? * Чи може зрозуміти сучасник з твору “Лісова пісня”, хто є зрадником?

Ми соціологи літературознавці психологи експерти мистецтвознавці Сьогодні зробимо ми крок До знань в науці та культурі І на сьогоднішній урок Красу...
Слайд № 6

Ми соціологи літературознавці психологи експерти мистецтвознавці Сьогодні зробимо ми крок До знань в науці та культурі І на сьогоднішній урок Красу знайдем в літературі.

Драма-феєрія «Лісова пісня» створена на основі фольклорних українських джерел. Крім того, твір написаний у руслі романтичних традицій, пошуків зв'я...
Слайд № 7

Драма-феєрія «Лісова пісня» створена на основі фольклорних українських джерел. Крім того, твір написаний у руслі романтичних традицій, пошуків зв'язку між природним і людським началом. Саме цей конфлікт стає провідним у «Лісовій пісні», визначаючи художні особливості, специфіку образів та ідейне наповнення твору. Нам відомо: У чому ж сенс людського буття?

Соціологи За що варто боротися з долею?
Слайд № 8

Соціологи За що варто боротися з долею?

Літературознавці (щоденник подвійних нотаток) Мавка Дитя природи, міфічна істота зовні красива,тендітна Щира ЛюбитьЛукаша за його поетично обдарова...
Слайд № 9

Літературознавці (щоденник подвійних нотаток) Мавка Дитя природи, міфічна істота зовні красива,тендітна Щира ЛюбитьЛукаша за його поетично обдаровану душу Турботливадоприроди, добра. Уособлення духовності, краси Гармонійна частина природи, зякої вона черпає натхнення *«вяснозеленійодежі,зрозпущенимичорнимиззеленимполискомкосами» *«тисам для менесвіт,миліший,кращий,ніжтой,щодосізнала я, айтойпокращав.відколимипоєднались..." *«Яксолодкограє, Якглибокоріже,розкриваєбілігруди,серденьковиймає» *«Неруш!Неруш!Неріж!Неубивай!..не точи! Се кровїї. Непийжекровізсестримоєї» * «Ні, я жива! Я будувічножити! Я всерцемаю те,щоневмирає» *«Тидушу давмені, якгострийніждаєвербовійтихійгілціголос.»

Літературознавці (щоденник подвійних нотаток) Лукаш Звичайний сільський хлопець Первісне значення імені“світлий” Маєнадзвичайнийталант БідаЛукаша в...
Слайд № 10

Літературознавці (щоденник подвійних нотаток) Лукаш Звичайний сільський хлопець Первісне значення імені“світлий” Маєнадзвичайнийталант БідаЛукаша в тому,щовінсам нерозуміє,якиймаєтворчийдар Нерішучийтавнутрішньороздвоєний Чистівитокийогодушізмиваютьбруд «дужемолодийхлопець,гарний,чорнобривийістрункий, в очахщеєщосьдитяче» “народженийпри сходісонця” Ну,скількижїх?калинова, вербова  талиповаотойусі! А требащейочеретянусобізробить, — талепськограє!  «смутно,щонеможештисвоїмжиттямдо себедорівнятися». «У тебе голосчистий, якструмок,  аочі–непрозорі» «Язацілуютебе насмерть!» дообразливого: «Яка страшна!Чоготизменехочеш?»  «переможнийспівкоханняпокриваєтугу»

Психологи
Слайд № 11

Психологи

Чи можливе було кохання між Лукашем і Мавкою?» (моделювання ситуації) Психологи Якби я був на місці Лукаша Чи я змогла б кохати так, як Мавка Мавка...
Слайд № 12

Чи можливе було кохання між Лукашем і Мавкою?» (моделювання ситуації) Психологи Якби я був на місці Лукаша Чи я змогла б кохати так, як Мавка Мавка у XXІ столітті спробував би урівноважити ситуацію одразу; допоміг би Мавці пристосуватись до свого ритму життя; дав зрозуміти матері, що я кохаю Мавку і не збираюсь просто так відступатись. - не має значення ані походження, ані сварлива мати Лукаша, ані весільні церемонії; головне – невмируще кохання; - йти з коханням до кінця, бо навіть після фізичної смерті почуття живуть. шлюб за розрахунком; кохання для задоволення фізіологічних потреб; кохання неможливе через соціальну нерівність .

Чи може зрозуміти сучасник з твору Лесі Українки «Лісова пісня» хто є зрадником? Експерти
Слайд № 13

Чи може зрозуміти сучасник з твору Лесі Українки «Лісова пісня» хто є зрадником? Експерти

Мистецтвознавці
Слайд № 14

Мистецтвознавці

Висновки: Мавка ніби втілює притаманне природі бажання зберегти усе живе, що вона витворила. І цю свою доброту дівчина переносить і на людей. Вона ...
Слайд № 15

Висновки: Мавка ніби втілює притаманне природі бажання зберегти усе живе, що вона витворила. І цю свою доброту дівчина переносить і на людей. Вона не може зненавидіти Лукаша навіть після його зради, не може помститися йому, а навпаки, рятує, хоч і в досить своєрідний спосіб. Мавка забирає Лукаша із людського життя, але дає йому життя вічне, наближаючи його до прекрасних джерел вічного добра, незнищенної краси: О, не журися за тіло! Ясним вогнем засвітилось воно, чистим, палючим, як добре вино, вільними іскрами в небо злетіло...

Сенс життя – це мир, тепло, надія, Це промінчики ласкаві долі, Це солодка дійсна мрія, Що жила та житиме на волі.
Слайд № 16

Сенс життя – це мир, тепло, надія, Це промінчики ласкаві долі, Це солодка дійсна мрія, Що жила та житиме на волі.

Домашнє завдання 1. Написати статтю в художньо-публіцистичному стилі “Вічне кохання чи вічне марево любові? Кожен обирає свій шлях” 2. Скласти поез...
Слайд № 17

Домашнє завдання 1. Написати статтю в художньо-публіцистичному стилі “Вічне кохання чи вічне марево любові? Кожен обирає свій шлях” 2. Скласти поезію за мотивами “Лісової пісні” (за бажанням)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.