! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Зведення подібних доданків. 6 клас

Опис документу:
Презентація до уроку Зведення подібних доданків у 6 класі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Відкритий урок на тему: Підготувала Тонконог Марина Олександрівна Зведення подібних доданків.
Слайд № 1

Відкритий урок на тему: Підготувала Тонконог Марина Олександрівна Зведення подібних доданків.

Мета: формування знань про подібні доданки і їх зведення, вмінь у застосуванні цих знань до розв’язування вправ; розвиток обчислювальних навиків, р...
Слайд № 2

Мета: формування знань про подібні доданки і їх зведення, вмінь у застосуванні цих знань до розв’язування вправ; розвиток обчислювальних навиків, розумової активності, логічного мислення, інтересу до вивчення математики; сприяти вихованню позитивного ставлення до навчання.

Епіграф уроку: «Те, що я встиг пізнати – чудово. Сподіваюся, таке ж чудове те, що мені ще доведеться пізнати.» Сократ
Слайд № 3

Епіграф уроку: «Те, що я встиг пізнати – чудово. Сподіваюся, таке ж чудове те, що мені ще доведеться пізнати.» Сократ

І. Організаційний момент Нас знову покликав на урок наш веселий друг дзвінок, який побажав вам сьогодні на уроці бути: «Д» - дружними «З» - здібним...
Слайд № 4

І. Організаційний момент Нас знову покликав на урок наш веселий друг дзвінок, який побажав вам сьогодні на уроці бути: «Д» - дружними «З» - здібними «В» - винахідливими «І» - ініціативними «Н» - наполегливими «О» - організованими «К» - кмітливими

ІI. Перевірка домашнього завдання Ми з вами перебуваємо в країні виразів. Тож перевіримо як ви знаєте її закони. Як додати два від’ємних числа? Як ...
Слайд № 5

ІI. Перевірка домашнього завдання Ми з вами перебуваємо в країні виразів. Тож перевіримо як ви знаєте її закони. Як додати два від’ємних числа? Як додати два числа з різними знаками? Як помножити два від’ємні числа? Як помножити два числа з різними знаками? Чому дорівнює сума двох протилежних чисел? Коли добуток дорівнює нулю? Як розкрити дужки перед якими стоїть знак плюс? Як розкрити дужки перед якими стоїть знак мінус? 

ІI. Перевірка домашнього завдання Усні вправи: 110+120= 13+(-6)= 3,8+(-7,8)= -5,9+(-3)= 230 7 -4 -8,9
Слайд № 6

ІI. Перевірка домашнього завдання Усні вправи: 110+120= 13+(-6)= 3,8+(-7,8)= -5,9+(-3)= 230 7 -4 -8,9

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчання Вранці, до сходу сонця Людина взяла білий пряник і пішла в поле. Зірвала колосок у полі, вий...
Слайд № 7

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчання Вранці, до сходу сонця Людина взяла білий пряник і пішла в поле. Зірвала колосок у полі, вийняла із нього зернята, і спробувала на зуб, посміхнулася і заховала колосок у кишеню. Ось там і зустрілися Пряник і Колосок. - Хто ти такий? – запитав Пряник - Я Колосок. - Ой, який ти колючий! Яка з тебе користь? Посміхнувся колосок, поворухнув своїми вусиками і відповів: - Без мене не було б ні хліба, ні тебе, Прянику. - Отже, - каже Пряник, все від тебе. Але хто ж над тобою старший? Праця, - відповідає Колосок, - вона все дає. Але праця в руках людини. Праця і Людина – найголовніше. Отже, я вас закликаю до наполегливої праці, щоб пізнати істину міркувань.

ІV. Вивчення нового навчального матеріалу -5a+3a-8a+4a= 8x-10x-9x+6x= -6a -5x
Слайд № 8

ІV. Вивчення нового навчального матеріалу -5a+3a-8a+4a= 8x-10x-9x+6x= -6a -5x

ІV. Вивчення нового навчального матеріалу -2a+3b+6a-9b= =4a-6b =(-2+6)a+(3-9)b=
Слайд № 9

ІV. Вивчення нового навчального матеріалу -2a+3b+6a-9b= =4a-6b =(-2+6)a+(3-9)b=

ІV. Вивчення нового навчального матеріалу Колективне розв’язування вправ. -6x-8x+10x-4x -5t+6t-13t -4x-6+10-5x -2t+8-7t+10t
Слайд № 10

ІV. Вивчення нового навчального матеріалу Колективне розв’язування вправ. -6x-8x+10x-4x -5t+6t-13t -4x-6+10-5x -2t+8-7t+10t

ІV. Вивчення нового навчального матеріалу Отже: 1. При зведенні подібних доданків додаються лише коефіцієнти. -5а+7а=2а Буквена частина без змін. 2...
Слайд № 11

ІV. Вивчення нового навчального матеріалу Отже: 1. При зведенні подібних доданків додаються лише коефіцієнти. -5а+7а=2а Буквена частина без змін. 2. Товаришують лише ті доданки, в яких однакова буквена частина. -5a+7b-10a-13b=-15a-3b

V. Закріплення вивченого матеріалу. Погратись хочеться мені В цікаву гру «Так чи ні» І перевірю я ураз Чи знає математику ваш клас.
Слайд № 12

V. Закріплення вивченого матеріалу. Погратись хочеться мені В цікаву гру «Так чи ні» І перевірю я ураз Чи знає математику ваш клас.

V. Закріплення вивченого матеріалу. Чи правильна рівність? ТАК
Слайд № 13

V. Закріплення вивченого матеріалу. Чи правильна рівність? ТАК

V. Закріплення вивченого матеріалу. Чи правильна рівність? НІ 10k+k-2k-5k=4k
Слайд № 14

V. Закріплення вивченого матеріалу. Чи правильна рівність? НІ 10k+k-2k-5k=4k

V. Закріплення вивченого матеріалу. Чи правильна рівність? НІ -2,1x-3y-0,9x+3,2y=-3x+0,2y
Слайд № 15

V. Закріплення вивченого матеріалу. Чи правильна рівність? НІ -2,1x-3y-0,9x+3,2y=-3x+0,2y

V. Закріплення вивченого матеріалу. Робота в групі Вправа «Втрачена інформація» Що пропущено в даних виразах? І завдання 6a- … = -2a II завдання 6x...
Слайд № 16

V. Закріплення вивченого матеріалу. Робота в групі Вправа «Втрачена інформація» Що пропущено в даних виразах? І завдання 6a- … = -2a II завдання 6x - … -13x = -7x - 9 ІІІ завдання 6x - … -13x +1 - 4x = … - 8 8а 9 9 -11а

V. Закріплення вивченого матеріалу. Робота біля дошки Конверт № 1 -4+2х-1+х= -3а+5b-7a-7b=
Слайд № 17

V. Закріплення вивченого матеріалу. Робота біля дошки Конверт № 1 -4+2х-1+х= -3а+5b-7a-7b=

V. Закріплення вивченого матеріалу. Робота біля дошки Конверт № 2 -7x-4-5+x= -6a+7-13a+19a-7=
Слайд № 18

V. Закріплення вивченого матеріалу. Робота біля дошки Конверт № 2 -7x-4-5+x= -6a+7-13a+19a-7=

V. Закріплення вивченого матеріалу. Робота біля дошки Конверт № 3 -3x-5+2x+x+5= -2b-6a+9a-3b=
Слайд № 19

V. Закріплення вивченого матеріалу. Робота біля дошки Конверт № 3 -3x-5+2x+x+5= -2b-6a+9a-3b=

VІ. Самостійна робота Робота біля дошки
Слайд № 20

VІ. Самостійна робота Робота біля дошки

VІІ. Підведення підсумків уроку. Інтерактивна вправа «Мікрофон» Що нового дізнались на уроці? Що особливо сподобалось на уроці? Що запам’яталося на...
Слайд № 21

VІІ. Підведення підсумків уроку. Інтерактивна вправа «Мікрофон» Що нового дізнались на уроці? Що особливо сподобалось на уроці? Що запам’яталося найбільше?

VІІІ. Домашнє завдання. 1. Вивчити правила, 2. № 1381 ст. 237 – виконати.
Слайд № 22

VІІІ. Домашнє завдання. 1. Вивчити правила, 2. № 1381 ст. 237 – виконати.

ІХ. Резерв уроку Виконати біля дошки Підручник № 1380 ст. 237
Слайд № 23

ІХ. Резерв уроку Виконати біля дошки Підручник № 1380 ст. 237

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись