+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

ЗВ'ЯЗОК ДІЙ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ. ПЕРЕВІРКА ДОДАВАННЯ ВІДНІМАННЯМ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ЗВ'ЯЗОК ДІЙ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ. ПЕРЕВІРКА ДОДАВАННЯ ВІДНІМАННЯМ
Слайд № 1

ЗВ'ЯЗОК ДІЙ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ. ПЕРЕВІРКА ДОДАВАННЯ ВІДНІМАННЯМ

Отже, друзі, увага: Пролунав дзвінок. Сідайте зручніше — Почнемо скоріше урок!
Слайд № 2

Отже, друзі, увага: Пролунав дзвінок. Сідайте зручніше — Почнемо скоріше урок!

Каліграфічна хвилинка Яке сьогодні число? Що ви можете сказати про число 5 ? Складіть приклади з відповіддю 5. Напишіть рядок цифри 5 5 5 5 5 5 5 5...
Слайд № 3

Каліграфічна хвилинка Яке сьогодні число? Що ви можете сказати про число 5 ? Складіть приклади з відповіддю 5. Напишіть рядок цифри 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5

Гра «Склади букет»
Слайд № 4

Гра «Склади букет»

Порівняння виразів 12+8-4 >9 9+11-3 >15 16-8+2=10 6+14-7 >5 11+9-7 >12 19-6-9 <7
Слайд № 5

Порівняння виразів 12+8-4 >9 9+11-3 >15 16-8+2=10 6+14-7 >5 11+9-7 >12 19-6-9 <7

Заповніть таблицю. — Як називаються числа при додаванні? — Як знайти невідомий доданок? Доданок 5   11 50 Доданок   12 6   Сума 13 52   100
Слайд № 6

Заповніть таблицю. — Як називаються числа при додаванні? — Як знайти невідомий доданок? Доданок 5   11 50 Доданок   12 6   Сума 13 52   100

Фізкульхвилинка «Раз» — підняти руки вгору, «Два» — нагнутися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкнетеся підлоги. «Три, чотири» — прямо стати, ...
Слайд № 7

Фізкульхвилинка «Раз» — підняти руки вгору, «Два» — нагнутися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкнетеся підлоги. «Три, чотири» — прямо стати, Будем знову працювати.

Розв’язування задач 1) 54 - 22 = 32 (кг) — залишилось 2) 54 + 32 = 86 (кг) Відповідь: усього зібрали 86 кг меду.
Слайд № 8

Розв’язування задач 1) 54 - 22 = 32 (кг) — залишилось 2) 54 + 32 = 86 (кг) Відповідь: усього зібрали 86 кг меду.

Творча робота над задачею — Замініть в умові задачі число 22 числом 19. — Що зміниться у розв’язанні? 1) 54 - 19 = 35 (кг) — залишилось 2) 54 + 35 ...
Слайд № 9

Творча робота над задачею — Замініть в умові задачі число 22 числом 19. — Що зміниться у розв’язанні? 1) 54 - 19 = 35 (кг) — залишилось 2) 54 + 35 = 89 (кг) Відповідь: усього зібрали 89 кг меду.

Робота в парах. Гра «Хто швидше?» (с. 8, завдання 38)
Слайд № 10

Робота в парах. Гра «Хто швидше?» (с. 8, завдання 38)

Самостійна робота (с. 8, завдання 39) — Дайте відповіді на питання, склавши вирази з коментуванням. 1) 31 + 31 + 31 = 93 (л) — у трьох діжках. 2) 3...
Слайд № 11

Самостійна робота (с. 8, завдання 39) — Дайте відповіді на питання, склавши вирази з коментуванням. 1) 31 + 31 + 31 = 93 (л) — у трьох діжках. 2) 31 + 31 + 12 = 74 (л) — у 2 діжках і відрі. 3) 31 + 12 + 12 = 55 (л) — у діжці і 2 відрах. 4) (31 + 31) - 12 = 50 (л) різниця між кількістю води у двох діячках і відрі.

Задачі на кмітливість Бабуся зв’язала 4 рукавички. Скільки онуків зможуть їх носити? У кошику три яблука. Як поділити їх між трьома дітьми так, щоб...
Слайд № 12

Задачі на кмітливість Бабуся зв’язала 4 рукавички. Скільки онуків зможуть їх носити? У кошику три яблука. Як поділити їх між трьома дітьми так, щоб одне яблуко залишилося в кошику?

Вправа «Незакінчене речення» • Щоб перевірити дію додавання, треба... • Щоб знайти невідомий доданок, треба... • Щоб знайти невідомий від’ємник, тр...
Слайд № 13

Вправа «Незакінчене речення» • Щоб перевірити дію додавання, треба... • Щоб знайти невідомий доданок, треба... • Щоб знайти невідомий від’ємник, треба... — Перевірте правильність розв’язання прикладів: 35 + 22 = 57; 42 + 16 = 58.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 8, завдання 40; 41.
Слайд № 14

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 8, завдання 40; 41.

Опис документу:
ознайомити учнів з використанням зв'язку між діями додавання і віднімання для перевірки додавання; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі на дві дії; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до математики.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн
390 грн