Зустріч 50. Перевір себе: що я знаю про погоду та природу навесні?

Опис документу:
Зустріч 50. Перевір себе: що я знаю про погоду та природу навесні? Мета: підсумувати знання учнів про природу навесні; розвивати навички самостійної роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Зустріч 50. Перевір себе: що я знаю про погоду та природу навесні?

Мета: підсумувати знання учнів про природу навесні; розвивати навички самостійної роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

Перевірка домашнього завдання

— Які найперші ознаки весни в неживій природі, у житті рослин і тварин вам удалось помітити?

— Розкажіть, як ви разом із дорослими виготовляли шпаківні для птахів.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви доведете, що розумієте, як від стану неживої при­роди навесні залежить розвиток рослин, життя тварин і людей, і знаєте, як правильно поводитися в природі навесні.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 122–123)

Їжачок Хитрячок запитує...

1) Весна — це шлях, який проходить природа від... Закінчи речення.

2) Сніготанення, скресання криги на водоймах, льодохід, повінь — це весняні явища в житті... (природи). Встав пропущене слово.

3) Обери, які з цих рослин занесені до Червоної книги України.

а) Підсніжники;

б) бузок;

в) береза;

г) тюльпани.

4) Що станеться, якщо всі люди, які бувають серед природи, вириватимуть для букетів квітучі рослини у лісі й степу, на луках?

5) Що станеться, коли люди не купуватимуть букетики дикорослих весняних рослин?

6) Як ти діятимеш, якщо натрапиш серед трави на безпомічних пташенят чи звірят?

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Хвилинка милування природою

— Розгляньте фотографії весняної природи. Помилуйтеся пейзажами та пригадайте нашу весняну мандрівку.

— Що вам запам’яталося, сподобалося найбільше?

— Про що захотілося розповісти своїм друзям?

— Що вас уразило?

— Які знання ви зможете використати у щоденному житті?

— Тепер рушаємо у четверту мандрівку — в гості до літа.

2. Сторінка дослідника. Як орієнтуватися у лісі

Робота в групах

Можна орієнтуватися:

За Сонцем

Встановити палицю — гномон у землю, розчистити навкруги поверхню. Найменша тінь від гномона буває... (опівдні, вранці, ввечері), і вона вказує на... (північ, південь).

За деревом, що стоїть окремо

Дерево, що окремо стоїть, має менше гілок з... (північного, південного) боку. Встаємо обличчям у бік півночі і визначаємо інші сторони горизонту.

За мохами і лишайниками

На... (південній, північній) стороні стовбура дерева більше моху. Те саме правило стосується каміння — мох наростає з... (північного, південного) боку.

За мурашником

Мурашник має пологий схил на (півночі, півдні) — і крутіший на... (пів­ночі, півдні), так само, як правило, мурашники розташовуються на... (півдні, півночі) від дерева.

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Що нового ви дізналися на уроці?

VII. Домашнє завдання

— Підготуйте повідомлення про прикмети, які допомогають орієнтуватися в лісі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн