Зустріч 20. Як розмножуються рослини?

Опис документу:
Зустріч 20. Як розмножуються рослини? Мета: повторити знання учнів про будову рослини; ознайомити зі способами розмно¬ження рослин; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до життя рослин. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань Перевірка домашнього завдання — Розкажіть, що ви вже знаєте про рослини?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Зустріч 20. Як розмножуються рослини?

Мета: повторити знання учнів про будову рослини; ознайомити зі способами розмно­ження рослин; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до життя рослин.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

Перевірка домашнього завдання

— Розкажіть, що ви вже знаєте про рослини?

— Наведіть приклади однорічних та багаторічних рослин, які гарно цві­туть. Розкажіть, як за ними доглядати.

— Поміркуйте, чи бувають у рослин «діти»?

— Де ви спостерігали, що у рослин є «діти»? Розкажіть.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, якими способами розмножуються рос­лини.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 50–51)

— Роздивіться малюнок на с. 50 і розкажіть, яку будову мають квіткові рослини. Як вирощують пшеницю? Які органи волошки забув намалювати ху­дожник?

— Відгадайте загадку.

Одне кинеш — цілу жменю візьмеш. (Зерно)

— Сойка Синьокрила поцікавилася: «Що таке живець? Як розмножувати рослини живцями?»

— Живець — це відрізана від рослини ділянка стебла або листка, яка має здатність укорінюватися. Живці бувають листковими та стебловими.

— Розгляньте малюнки на с. 51 та дізнайтеся, як розмножуються пелан­гонія (герань) і сансев’єра.

— Поміркуйте: чому сансев’єру називають ще щучим хвостом, а пелар­гонію — калачиком?

Підсумок. Рослини розмножуються насінням, стебловими і листковими живцями.

2. Фізкульхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

Вікторина

— Відгадайте загадану рослину, назвіть способи її розмноження.

Червона, солодка, пахуча, росте низько, до землі близько. (Суниця)

Стоїть при дорозі на одній нозі, голова мала, а в ній — тьма. (Мак)

Весною зеленіла,

Влітку загоріла,

Восени наділа

Червоні корали. (Горобина)

Квітка ця на сонце схожа,

На олію вона гожа,

Жовті пелюсточки має,

Їх до сонця повертає. (Соняшник)

Там, де в яр

Травиця збігла,

Красувалась

Куля біла.

Налетів

Жартун-вітрисько,

Щось травиці

Пошушукав...

І знялося з кулі

Триста

Спілих

Білих

Парашутів. (Кульбаба)

Сидить панна у світлиці

молода, червонолиця.

Хто до неї завітає —

вітамінами вгощає. (Морква)

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Що нове про рослини ви дізналися на уроці?

— Наведіть приклади рослин, що розмножуються коренем.

— Наведіть приклади рослин, що розмножуються стеблом.

— Наведіть приклади рослин, що розмножуються насінням.

VII. Домашнє завдання

С. 50–51.

— Запропонуйте своїм рідним розмножити ваші улюблені кімнатні рос­лини. Підкажіть їм, як це можна зробити.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн