Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Конспект занять у ГПД 1-их класів
12.00 Методичний час вихователя. Відвідування уроків. Спостереження за системою роботи вчителів. Опрацювання фахових видань, журналів, газет, довідкової літератури. Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД, особливості домашніх завдань, консультація з класоводами щодо їх виконання. Відвідування уроків у 1-их класах. Спостереження за учнями, які відвідують ГПД.
12.45 Прийом та організація учнів. Міні-бесіда "Як ми провели першу половину дня? Що було нового?"
- перевірка самопочуття дітей, відзначення хворих і тимчасово відсутніх учнів;
- повідомлення учням основних заходів протягом дня;
- повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.
13.00 Прогулянка, рухливі ігри, розваги. Мета: забезпечити активний відпочинок дітей на свіжому повітрі, розвивати м'язову систему, покращувати роботу серцево-судинної та дихальної систем, підвищувати працездатність, виховувати кмітливість, дружелюбність. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14.00 Обід
Мета: закріплювати елементарні знання і навички з особистої гігієни, самообслуговування; привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом, дбайливо і шанобливо ставитися до їжі; навчити учнів спілкуванню під час прийому їжі; виховувати навички користування столовим приладдям, поважати працю поварів та обслуговуючого персоналу.
14.30 Самостійна творча діяльність. Заняття учнів за інтересами. Мета: : організувати творчу діяльність учнів; закріпити знання, отримані учнями на уроках, надавати колективну та індивідуальну допомогу учням, розвивати в собі працелюбність, вчити вміло підходити до використання вільного часу; сприяти розвитку пізнавального інтересу та самостійності, формувати моральні взаємини під час спільної роботи; виховувати акуратність, старанність, самостійність, взаємодопомогу. Закріпити з дітьми вміння правильно тримати олівець, пензлик, ножиці в руках. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
15.00 Спортивно-оздоровчі заняття
Мета: сприяти активному відпочинку учнів після розумової діяльності;розвивати м’язову систему, покращувати роботу серцево-судинної та дихальної систем організму; удосконалювати навички стрибання,метання малого м’яча в ціль та на дальність;розвивати швидкість, спритність, координацію рухів, правильну поставу;виховувати чесність,кмітливість, бажання зміцнювати своє здоров'я.
Вступна частина
організаційні заходи, забезпечення інвентарем;
інструктаж із ТБ;
_____________________________________________________________________________________________________________
Основна частина
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Заключна частина
шикування;
вправи на відновлення дихання;
організований перехід до класу.
16.00 Заходи емоційно – розвивального характеру Мета: Розвивати художньо-естетичний смак, пізнавальні інтереси, емоції, спостережливість, фантазію, трудові навички індивідуальні схильності, здібності. Виховувати позитивне ставлення до художньої праці. Розширювати світогляд учнів. Виховувати любов до природи, моральні відносини і дисциплінованість. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17.00 Прогулянка, суспільно-корисна праця Мета: забезпечити активний відпочинок дітей на свіжому повітрі, розвивати м'язову систему, покращувати роботу серцево-судинної та дихальної систем організму;відновити сили і працездатність, розвинути спостережливість і допитливість;виховувати кмітливість, дружелюбність, любов до природи і рідного краю. Сформувати вміння вести себе в процесі спілкування, ігор. залучати школярів до різноманітних педагогічно організованих видів суспільне корисної праці з метою передання їм певного виробничого досвіду, розвитку в них творчого практичного мислення, працьовитості й свідомості людини праці. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17.50-18.00 Підсумок дня, зустріч із батьками, індивідуальні бесіди.
Повторення правил дорожнього руху. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»