Зразок конспекту - заняття у ГПД 1 класів . На допомогу вчителю

Опис документу:
"Виховувати - не значить говорити дітям хороші слова, наставляти і повчати їх, а передусім самому жити по-людськи. Хто хоче виконати свій обов’язок у вихованні дітей, той повинен розпочати виховання із самого себе". О. М. Острогорський

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект занять у ГПД 1-их класів

12.00 Методичний час вихователя. Відвідування уроків. Спостереження за системою роботи вчителів. Опрацювання фахових видань, журналів, газет, довідкової літератури. Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД, особливості домашніх завдань, консультація з класоводами щодо їх виконання. Відвідування уроків у 1-их класах. Спостереження за учнями, які відвідують ГПД.

12.45 Прийом та організація учнів. Міні-бесіда "Як ми провели першу половину дня? Що було нового?"

- перевірка самопочуття дітей, відзначення хворих і тимчасово відсутніх учнів;

- повідомлення учням основних заходів протягом дня;

- повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

13.00 Прогулянка, рухливі ігри, розваги. Мета: забезпечити активний відпочинок дітей на свіжому повітрі, розвивати м'язову систему, покращувати роботу серцево-судинної та дихальної систем, підвищувати працездатність, виховувати кмітливість, дружелюбність. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14.00 Обід

Мета: закріплювати елементарні знання і навички з особистої гігієни, самообслуговування; привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом, дбайливо і шанобливо ставитися до їжі; навчити учнів спілкуванню під час прийому їжі; виховувати навички користування столовим приладдям, поважати працю поварів та обслуговуючого персоналу.

14.30 Самостійна творча діяльність. Заняття учнів за інтересами. Мета: : організувати творчу діяльність учнів; закріпити знання, отримані учнями на уроках, надавати колективну та індивідуальну допомогу учням, розвивати в собі працелюбність, вчити вміло підходити до використання вільного часу; сприяти розвитку пізнавального інтересу та самостійності, формувати моральні взаємини під час спільної роботи; виховувати акуратність, старанність, самостійність, взаємодопомогу. Закріпити з дітьми вміння правильно тримати олівець, пензлик, ножиці в руках. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

15.00 Спортивно-оздоровчі заняття

Мета: сприяти активному відпочинку учнів після розумової діяльності;розвивати м’язову систему, покращувати роботу серцево-судинної та дихальної систем організму; удосконалювати навички стрибання,метання малого м’яча в ціль та на дальність;розвивати швидкість, спритність, координацію рухів, правильну поставу;виховувати чесність,кмітливість, бажання зміцнювати своє здоров'я.

Вступна частина

  1. організаційні заходи, забезпечення інвентарем;

  2. інструктаж із ТБ;

  3. _____________________________________________________________________________________________________________

Основна частина

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Заключна частина

  1. шикування;

  2. вправи на відновлення дихання;

  3. організований перехід до класу.

16.00 Заходи емоційно – розвивального характеру Мета: Розвивати художньо-естетичний смак, пізнавальні інтереси, емоції, спостережливість, фантазію, трудові навички індивідуальні схильності, здібності. Виховувати позитивне ставлення до художньої праці. Розширювати світогляд учнів. Виховувати любов до природи, моральні відносини і дисциплінованість. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

17.00 Прогулянка, суспільно-корисна праця Мета: забезпечити активний відпочинок дітей на свіжому повітрі, розвивати м'язову систему, покращувати роботу серцево-судинної та дихальної систем організму;відновити сили і працездатність, розвинути спостережливість і допитливість;виховувати кмітливість, дружелюбність, любов до природи і рідного краю. Сформувати вміння вести себе в процесі спілкування, ігор.  залучати школярів до різноманітних педагогічно організованих видів суспільне корисної праці з метою передання їм певного виробничого досвіду, розвитку в них творчого практичного мислення, працьовитості й свідомості людини праці.  ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

17.50-18.00 Підсумок дня, зустріч із батьками, індивідуальні бесіди.

Повторення правил дорожнього руху. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.