! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Зразок характеристики класного колективу

Опис документу:
Зразок характеристики класного колективу допоможе класному керівнику у виконанні його обов'язків.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Міністерство освіти і науки

Карасинська ЗОШ І-ІІ ст.

Характеристика 4 класу

Підготувала

вчитель початкових класів

Карасинської ЗОШ І-ІІст.

Балинська Анастасія Василівна

Карасин 2016

У 4 класі Карасинської ЗОШ І – ІІ ст. навчається 6 учнів: 3 хлопчики та 3 дівчинки.

Соціальний статус класу: у класі немає чітко вираженого лідера, всі діти в класі товаришують, на початку навчального року були невеликі проблеми з прибулим хлопчиком, однак учні звикли до нової дитини і зараз хлопчик спілкується і товаришує вільно з усіма учнями класу.

Ставлення до громадського життя у класі активне. Всі діти прийняли учать у шкільному ярмарку, у конкурсі на кращу новорічну іграшку, а ще 4 учнів, разом з іншими учасниками співочого гуртка, їздили захищати честь школи на конкурс колядки у район, де заслужено отримали перше місце. У класі кожен учень має свої обовязки, які виконують на високому рівні.

Діти толерантно з повагою ставляться до дирекції та всіх вчителів школи, привітні зі старшими та іншими жителями села.

Батьки займають і не активну, але і не апатичну участь у житті школи та учнів загалом. Майже всі батьки за власні кошти купили дітям підручники за новою програмою, слідкують та допомагають виконувати домашнє завдання, проте з цією роботою справляються не всі, окремим учням доводиться самостійно працювати вдома.

Спілкування в класі позитивне, відкрите. Хлопці та дівчата добре ладять між собою, загалом стосунки з усіма членами класного колективу добрі, товариські. У класі панує доброзичлива атмосфера. Діти, без перебільшення, виховані, привітні, культурні.

Всі учасники класного колективу дуже люблять читати, особливо енциклопедії, та іншу популярну дитячу, і не тільки, літературу. Всі відвідують сільську бібліотеку. Володіють знаннями багатьох цікавих сучасних фактів. Прагнуть до добра, люблять природу, в більшості у майбутньому мріють обрати професії типу людина – людина (вчитель), або ж людина – природа (ботанік, лісник). Прагнуть до щирого спілкування з іншими дітьми школи.

Самооцінка в класі впевнена, посередня, не завищена. У колективі є учні різних темпераментів, як меланхоліки так і сангвініки, але чітко виявленого темпераменту немає, у всіх помішаний, з переважанням окремих якостей.

Моральні якості позитивні. У класі є учень, який потребує особливої уваги, оскільки проживає у неповній сім’ї, у хлопчика немає мами, що чітко відображається на його фізичному та духовно – моральному житті, часто він незібраний, неорганізований, хоча має високий інтелектуальний рівень.

Пам’ять, увага, мислення та уява у всіх дітей майже на однаковому рівні, хоча є 2 дітей, які потребують підвищення мотивації та зацікавленості у вивченні окремих предметів, зорієнтування на окремому матеріалі. Діти вивчають багато віршів, знають та переказують оповідання, казки. Дуже уважні при вивченні нового матеріалу, особливо, коли мотиваційний компонент уроку вдалий, мислення, так само як і уява, розвинені у всіх на високому рівні, лише одному хлопчику буває важко справитися з окремими логічними завданнями, та завданнями, які потребують застосування уяви.

Рівень інтелектуального розвитку добрий, наближений до високого. Троє дітей мають високий рівень знань, двоє достатній та один учень має середній рівень знань.

Робота з класним колективом легка і цікава. Клас активний, ініціативний. Діти хочуть і вміють добре працювати.

Дата_______________ _____________________________(підпис)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись