Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

ЗОШИТ СПОСТЕРЕЖЕНЬ вчителя 2 класу НУШ

НУШ

Для кого: 2 Клас

22.09.2019

31780

4740

15

Опис документу:
Розробила собі такого ЗОШИТА СПОСТЕРЕЖЕНЬ. Складено відповідно до методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних можливостей учнів другого класу (затверджених МОНУ, наказ № 1154 від 27.08.2019р.). Такі спостереження дадуть змогу, на мою думку, оптимально провести формувальне оцінювання другокласників. На основі цих спостережень можна буде заповнювати СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ і проміжного і підсумкового звіту про досягнення здобувачів освіти НУШ.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗОШИТ СПОСТЕРЕЖЕНЬ

вчителя 2-Б класу

Ясковець Марії Михайлівни

Індивідуальна картка навчального поступу учн_______ 2-Б класу

_________________________________________________________________________________

V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги.

Ціль/уміння

дата

Виявляє інтерес до навчання

Активно працює на

уроці

Ставить запитання про нове, незрозуміле

Висловлює свою думку і пояснює її

Виявляє старанність у навчанні

Працює

зосереджено

Виявляє самостійність у роботі

Доброзичливо ставиться до інших

Співпрацює з іншими дітьми

Вирішує конфлікти мирним шляхом

Знаходить успішні шляхи вирішення проблем

Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку

Бере відповідальність за свої дії

Прогнозує наслідки власних дій

Бере участь

у житті класу

Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку

Висловлює свою думку і пояснює її

Зазначає авторство власних робіт; виявляє повагу до авторства інших

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з української мови

____________________________________________________________

V V має значні успіхи

V демонструє помітний прогрес

? досягає результату з допомогою вчителя

! потребує значної уваги і допомоги

Прізвище, імя учня

Уважно слухає і розуміє співрозмовника

Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення

Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження

Пояснює зміст прочитаного, побаченого, почутого

Пише прості тексти про свої думки, враження, спостереження

Гурин Наталія

Гурин Сергій

Гурчик Владислав

Іванюк Валерія

Іванюк Вероніка

Ковальчук Олександр

Лазарець Анастасія

Патан Тарас

Пилипака Іван

Саванчук Анна

Саванчук Денис

Федас Ілля

Федас Михайло

Фоміна Анна

Хом’як Павло

Ясковець Денис

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

____________________________________________________________

V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги.

Прізвище, імя учня

Виконує прості спостере-ження/ досліди

Описує об’єкти та явища живої і неживої природи та пояснює взаємозв’язки між ними

Розповідає про себе, свою сім’ю, клас, громаду

Дбайливо ставиться до навколишнього середовища

Розрізняє здорові і шкідливі звички, дотримується здорового способу життя

Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності

Пропонує і втілює власні творчі ідеї та вміє виготовити власний творчий виріб

Гурин Наталія

Гурин Сергій

Гурчик Владислав

Іванюк Валерія

Іванюк Вероніка

Ковальчук Олександр

Лазарець Анастасія

Патан Тарас

Пилипака Іван

Саванчук Анна

Саванчук Денис

Федас Ілля

Федас Михайло

Фоміна Анна

Хом’як Павло

Ясковець Денис

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з читання

____________________________________________________________

V V має значні успіхи

V демонструє помітний прогрес

? досягає результату з допомогою вчителя

! потребує значної уваги і допомоги

Прізвище, імя учня

Веде діалог на теми, які викликають зацікав-лення

Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження

Виявляє інтерес до читання, описує про що (про кого) любить читати

Читає з відповід-ною інтонацією

Висловалює власне ставлення до прочи-таного

Пояснює зміст прочи-таного, побаченого, почутого

Гурин Наталія

Гурин Сергій

Гурчик Владислав

Іванюк Валерія

Іванюк Вероніка

Ковальчук Олександр

Лазарець Анастасія

Патан Тарас

Пилипака Іван

Саванчук Анна

Саванчук Денис

Федас Ілля

Федас Михайло

Фоміна Анна

Хом’як Павло

Ясковець Денис

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з математики

____________________________________________________________

V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес;

? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги

Прізвище, імя учня

Переміщує об»єкти в заданихї напрямках

Додає і віднімає числа в межах 100 з переходом через розряд

Розв’язує прості і складені задачі

Розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками

Вимірює величини за допомогою вимірювальних засобів

Визначає час за годинником із точністю до 5 хв

Створює макети реальних та уявних об’єктів

Збирає та представляє дані, що відображають повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника

Гурин Наталія

Гурин Сергій

Гурчик Владислав

Іванюк Валерія

Іванюк Вероніка

Ковальчук Олександр

Лазарець Анастасія

Патан Тарас

Пилипака Іван

Саванчук Анна

Саванчук Денис

Федас Ілля

Федас Михайло

Фоміна Анна

Хом’як Павло

Ясковець Денис

Загальні результати діагностичних робіт з української мови

уч __________ 2-Б класу

___________________________________________________________________________________

Вид діагностичної роботи

Самоаналіз

Результат вчителя

Примітка

Загальні результати діагностичних робіт з читання

уч __________ 2-Б класу

___________________________________________________________________________________

Вид діагностичної роботи

Самоаналіз

Результат вчителя

Примітка

Загальні результати діагностичних робіт з математики

уч __________ 2-Б класу

___________________________________________________________________________________

Вид діагностичної роботи

Самоаналіз

Результат вчителя

Примітка

Загальні результати діагностичних робіт з ЯДС

уч __________ 2-Б класу

___________________________________________________________________________________

Вид діагностичної роботи

Самоаналіз

Результат вчителя

Примітка

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.