і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Зорова сенсорна система. Будова ока.

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Девіз уроку: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати.

Слайд № 2

Як називається система, що забезпечує сприйняття і обробку інформації. Які нервові структури здатні сприймати подразнення та перетворювати їх на нервові імпульси? Скільки основних сенсорних систем виділяють у людини? Як називають рецептори, що отримують інформацію на певній відстані від джерела подразнення До якої сенсорної системи належать фоторецептори? Назвіть сенсорну систему, рецептори якої реагують на різноманітні леткі хімічні речовини. Як називають рецептори, що сприймають больові подразнення? Які рецептори збуджуються при подразненні звуковою хвилею або дотиком? Біологічний диктант

Слайд № 3

Специфіка, загальна дія, адаптація, непристосованість, чутливість, взаємодія, кожен працює окремо, сприймає забарвлення, сприймає запах, явище післядії. Підкресліть властивості рецепторів

Слайд № 4

Доповніть схему Будова зорового аналізатора

Слайд № 5

Слайд № 6

Тема уроку: Зорова сенсорна система. Будова ока.

Слайд № 7

Мета уроку: сформувати знання про зорову сенсорну систему, як найінформативнішу з усіх аналізаторів; розкрити особливості її будови і функції; розвивати вміння вибирати головне, порівнювати, аналізувати, робити висновки про роль зорової сенсорної системи у житті людини. виховувати дбайливе ставлення до свого організму; показати зв'язок навчального матеріалу з життям.

Слайд № 8

Значення зору

Слайд № 9

Будова ока Будова ока

Слайд № 10

Зовнішня Зовнішню (фіброзну) склера рогівка Середню (судинну) власне судинна оболонка війкове тіло райдужка (зіниця) Внутрішню (сітчасту) сітківка Внутрішнє ядро ока: передня і задня камери кришталик склоподібне тіло Середня Внутрішня Очне яблуко містить 3 оболонки:

Слайд № 11

Оболонкиока Внутрішній вміст Допоміжнийапарат І.___________________ _____________________ _____________________ ІІ.__________________ _____________________ _____________________ _____________________ ІІІ._________________ _____________________ _______________________ _______________________ _______________________ _________________ _________________ _________________ _________________ _________________

Слайд № 12

Склера Судинна оболонка Сітківка Центральна ямка Зоровий нерв Сліпа пляма Кон’юктива Рогівка Передня камера Зіниця Кришталик Райдужка Війкова зв’язка Скловидне тіло Війковий м’яз Війкове тіло Будова ока

Слайд № 13

Білкова оболонка (склера) Рогівка

Слайд № 14

Власне судинна оболонка Війчасте тіло Райдужка Зіниця

Слайд № 15

Сітківка

Слайд № 16

Передня камера Задня камера Склоподібне тіло кришталик

Слайд № 17

Допоміжний апарат ока Брова Слізна залоза Слізні протоки Слізний мішок Носослізний канал Повіка з віями Кон’юктива

Слайд № 18

Узагальнення

Слайд № 19

Рефлексія «Нічого не може бути страшнішим, ніж лишитися зору. Це – велика образа, вона забирає у людини дев’ять десятих світу». М. Горький

Слайд № 20

Домашнє завдання Для всього класу: опрацювати §70; Подумайте над питанням, що спільного між оком та фотокамерою? Індивідуальне завдання: Підготувати повідомлення про закони заломлення світла Творче завдання: скласти кросворд до теми «Будова ока»

Слайд № 21

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
презентація до відкритого уроку
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Біологія
  • Клас
    9 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    169
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    FO397057
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання