Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Знайомство з мережевим навчальним проектом

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №CP530669
За публікацію цієї методичної розробки Каширіна Тетяна Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №CP530669
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Каширіна Тетяна Анатоліївна,

учитель інформатики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 відділу освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївки Донецької обл

Знайомство з мережевим навчальним проектом

(На прикладі проекту "А як же без роботів?")

Сьогодні більше дітей, ніж раніше, користуються інтернетом для того, щоб знайти відповідь на питання, пограти в мережеві ігри, поспілкуватися в соціальних мережах. Тому для успішного навчання будь-якого предмета сучасному вчителю слід використовувати багатий асортимент засобів, в числі яких робота в мережевому навчальному проекті.

Для початку вчитель вибирає проблему і готує:

  • презентацію та брошуру для того, щоб зацікавити дітей і їх батьків, налаштувати на результат,

  • план подорожі,

  • документ, що підтверджує згоду батьків на використання персональних даних дітей і в яких межах, наприклад, тільки посилання на ім'я або участь в відеозаписах,

  • посилання на корисні матеріали, це може бути фільмотека з проблеми.

Обмежень за віком дітей немає, проблемою можна взяти "Діно шукає маму" для учнів 2-4 класів з природознавства, "Дорогами рідного краю" для учнів 7-8 класів з географії, "Веселий робот" для 6-7 класів з інформатики , "Таємниця золотого перетину" для 6-7 класів з математики, "Мас Медіа XXI століття" для 10-11 класів з предметів: історія, правознавство, інформатика. Весь проект розбивається на частини: початок, основна частина, висновок (висновки). Учасники збираються в групи по 5-7 чоловік.

Дуже зручним для ведення мережевих проектів є сервіс Sites компанії Google. Учитель з його допомогою створює сайт і надає капітанам груп або батькам капітанів доступ на його редагування. Протягом всього часу, відведеного на роботу з проектом, а це приблизно 5 тижнів, учитель з дітьми і батьками наповнюють сторінки сайту матеріалами зібраними або створеними. Робота зі сторінкою своєї команди схожа на роботу з текстовим редактором. Внизу сторінки є місце для коментаря. В цілому, робота нагадує соціальну мережу зі своїми сторінками, але авторами обговорюваного вмісту є самі учасники, а обмеження за часом додає схожості з мережевою грою, адже діти виконують на кожному тижні завдання, в кінці кожного тижня вони, відповідаючи на питання, підготовлені вчителем про хід виконання роботи, роблять невеликі висновки.

Для завдань основної частини проекту рекомендую такі завдання:

  • створення плейкасту, його ще називають музичної листівкою,

  • робота над створенням загальної презентації з проблеми, наприклад, енциклопедія "У світі роботів" https://goo.gl/f8m1KE з сервісом Drive компанії Google,

  • робота з ментальної картою, наприклад, "Робот Нао" https://goo.gl/DXdP5s

  • складання глосарію на сайті проекту, наприклад, https://sites.google.com/site/weselyjrobot/glossarij

  • обговорення на форумі на сайті проекту,

  • складання хмари слів,

  • написання сінквейна,

  • створення слайд-шоу.

По завершенні проекту учні отримують грамоти про його успішне проходження або грамоти учасників.

31 жовтня 2016

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Кожен вчитель мріє стати майстром. Ця стаття призначена вчителям, які не працювали у мережевих навчальних проектах, у статті увага приділена основним характеристикам таких проектів. Батькам та старшокласникам ця стаття також стане у нагоді.
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    129
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    CP530669
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №CP530669
За публікацію цієї методичної розробки Каширіна Тетяна Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №CP530669
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти