Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Знайомство із SculptGl. Трансформація і клонування об’єкта. Створення морських мешканців

Інформатика

Для кого: 9 Клас

31.01.2021

95

3

0

Опис документу:
Практична робота до теми "Тривимірне моделювання" Якщо шкільні комп'ютери не підтримують спеціалізоване прграмне забезпеченя, то є можливість створювати тривимірні моделі на сайті https://stephaneginier.com/sculptgl/
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Знайомство із SculptGL. Створення равлика. Робота з альфа-текстурами

1. Відкриваємо у браузері сайт https://stephaneginier.com/sculptgl/

2. У верхньому меню «language» обираємо російську мову

3. У меню «Лепить и красить» обираємо інструмент «Трансформація» У сфері, тримаючи натиснутими куби, витягуємо і сплющуємо об’єкт.

4. За допомогою інструменту «Тянучка», надаємо вигнуту форму равлику. За допомогою інструменту «Надуть» надаємо округлих форм.

5. «Тянучкою» витягуємо місце під очі.

6. В меню «Сцена»  «Добавить сферу» Додаємо сфери для очей і на мушлю. Інструментом «Трансформація» змінюємо розмір (куб) і розташування (стрілочка).

! Зверніть увагу, ви можете створити одне око, виділити його, в меню «Сцена» »Сopy selection», інструмент «Трансформація» тягнемо копію свтореного ока.

7. Малюємо спіраль на мушлі за допомогою симетричного інструменту «Закручивание»

8. Змінюємо текстуру поверхні об’єкта.

У меню справа розділ «Лепить и красить», інструмент «3D кисть»  «Альфа»  «Импорт»

За замовченням текстури знаходяться

С:/3D/Альфа-текстури

З великою силою проводимо пензлем по тілу равлика.

9. Зафарбовуємо окремі елементи тіла равлика за допомогою «2D кисть».

Зверніть увагу, в цьому інструменті теж є можливість завантажити альфа-текстури, але вони будуть у вигляді узору.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.